Turkish Tea Time 2011

mogguh ladies

het was zo lekker koel en grijs toen ik wakker werd, dat ik dacht: pakken wat je pakken kan en ben nog lekker even blijven liggen!! haha

@ beps hoezo voorbereiden voor de terugreis, de heenreis doe je toch ook niet 2 dg vantevoren?? relaxxxxxx nog ff lekker!! geniet van het saaie uitzicht :wink:

@ roanna goed dat je meteen naar de doktor gaat. mis je op zulke momenten je scoot toch niet een beetje dat je zelf ff snel wegkan of…?

zometeen met de auto naar de garage, volgens mij gaat het heul veul geld kosten :frowning:

Roanna : succes voor zometeen bij de dokter
Bloem : nooit leuk he als je vantevoren al weet dat het je veel geld gaat kosten, jij dus ook succes

ja hij is nu bij de garage… afwachten maar wat eruit komt. ik hou met de ergste dingen rekening. dan kan het strax alleen maar meevallen… zucht…

@Bloem: we moeten zorgen voor de kleding en dat die schoon is enzo. Maar Ehhh derest morgen rond 11 uur pas omdat de kamer om 12 ingeleverd moet zijn
Hopelijk valt het nog een btje mee

@Roanna: hopelijk valt t mee.

Zo zeg. Pfff nu begint t warm te worden

Zo, ben er weer en zelfs inmiddels als gegeten.

Het viel gelukkig mee. Mijn eigen HA was er niet, maar er was een jongedame in zijn plaats. Keek met zo’n soort van loep even naar het plekje en zei, oh ik zie het al. Een talgkliertje wat een beetje naar buiten komt en ik zal het even wegschrapen. Heeft ze gedaan dus, maar geheel onschuldig zei ze. Nouja, ben toch blij dat ik even gegaan ben.

@Bloem: Nou, nu hoop ik ook dat het voor jou meevalt, wat de reparatie betreft.

@Beps: Pfffffffff… het kan niet warm genoeg zijn en dan gaan jullie al bijna naar huis. :vak02:

@trl: gefeliciteerd…
@Linda: balen maar goed toch al met al een goed seizoen toch?
@beps: langzaam aan het voorbereiden voor terugreis. Maar ach jullie vliegen toch pas 's avonds, dat schilt! en hubs heeft hij nog wel iedere dag gesport??? In fitnesszaaltje bedoel ik dan he :wink: Er zijn zoveel sporten wat je kunt doen op vakantie!

@ roanna dus je bent geschraapt… haha, gelukkig was het nix bijzonders, je zult er maar last van hebben. ik heb enkele fybroompjes, waar ik wel eens achter blijf haken maar het idee om plaatselijk verdoofd te worden en een littekentje over te houden… nee dank je, volgens de doktor was dat ook prima, dus dan geloven we dat maar

auto weer terug, viel gelukkig mee, een kant maar, dus de helft van de kosten waar ik rekening mee had gehouden… nou ja is ook weer gedaan

ook bericht van de advocaat, de 1e stap is nu afgerond. wachten op deel twee
overigens vroeg ik me vandaag af waarom ik dacht “goh, de 16e mei… wat was er ookalweer” nu weet ik het weer: is mijn trouwdag… lang lang geleden, dat wel, blijft vreemd.

@bloem: gelukkig is de auto meegevallen. en voor de rest knuffel!!

Roanna geschraapt, nou lekker dan, maar gelukkig is het onschuldig
Bloemmie een rare dag…pfffffff…kan me voorstellen dat het vreemd blijft…(hoelang geleden???).
Beps al bezig met de terug reis…zo snel gegaan he meis…morgenavond gewoon weer in je eigen bed.
Raak…druk???
Ikke morgen vrij, komen ze van sany he nieuwe software plaatsen.
O ja vandaag weer een achternichtje geboren alyssa dat is haar naam…beetje arabisch achtig…weet eigenlijk niet of ik het nou zo’n leuke naam vind. Zal wel moeten wennen denk ik.

Hallo Lieverds.

Sorry dat ik vandaag niks heb laten horen.
Ik kreeg vanmorgen een telefoontjedat onze beste vriend is overleden.
pffffffff ik was in shock,hij was wel ziek maar dat het zo snel zou gaan.
Ik was er donderdag nog en toen had ik bij het weggaan wel even het gevoel misschien is het de laatste keer dat ik je zie.
Ik ben heel blij dat hem een langer lijden bespaard is gebleven hij had ALS.

Ik heb niet bijgelezen maar dat nemen jullie me wel niet kwalijk he.

@ jill owh jemig he, gecondoleerd met het verlies van jullie goede vriend. wat triest. maar wat is ALS? klinkt als een slopende ziekte igg… sterkte!

@ viev, ff tellen maar vandaag dus 8 jaar geleden. het is vooral de shock van: hoe had mn leven eruit gezien als ik vandaag 8 jaar getrouwd was geweest… brbrbrr wil daar NIET aan denken

zo… drie hoofdstukken gedaan vandaag, autootje heen en weer gecrossed en beetje uitgeslapen. ik vind het mooi. ff eten en lekker voor de tv

@Jill: Joh… wat erg. Gecondoleerd dan. Als ik het goed heb is dat een slopende spierziekte met meestal fatale afloop he! We hadden ooit een kennis die ook zo iets had en inmiddels ook niet meer leeft, maar dat is al wel van een tijdje terug. Nou, sterkte ermee hoor! :kus:

@Bloem: Gelukkig weer een meevallertje dan. :cheer: Dat scheelt weer een bom duiten. Kun je die weer bewaren voor een volgende keer, want meestal als het een gemaakt is, begint het ander weer.

Mijn scoot mis ik in zoverre niet, dan alleen met het mooie weer om er even op te pret toeren, maar verder om even zo te pakken om hier of daar heen te gaan, totaal niet mede omdat we alles hier op loopafstand hebben.

Och jee… je ex-trouwdag dus. Ja, kon je maar een kijkje nemen he, hoe het er dan zou uitzien. lol2

@Bloem thx ALS is gelukkig een redelijk zeldzame neurologische ziekte waarbij de zenuwcellen in het ruggenmerg afsterven.
De ziekte verlamd je en je verliest kracht op den duur krijg je ook ademhalingsproblemen omdat ook je ademhalingsspieren verlammen.
In nederland zijn er een 1000 patienten.
Natuurlijk zijn we allemaal in shock omdat het heel snel is gegaan maar voor onze vriend is dit gewoon het beste.
Dit wilde hij zelf ook zo,hij is in zijn slaap overleden.

@Viva: Jij ook weer gefeliciteerd dan met een nieuw leven in je familie. Hmmm… je hoort die naam wel meer. Ik vind het wel een mooie naam.

Nou succes morgen met je sanydroom. Hopenlijk krijgen ze 'm weer voor mekaar en kunnen jullie weer digitaal kijken.

Jill : gecondoleerd meis en ja ALS is idd een heel slopende ziekte, die helaas vaak nog wel lang duurt en dat is hem nu bespaard gebleven
Bloem : bij jou ook gelukkig meegevallen enbij die trouwdag tsja ik kan wel zeggen is nu een dag als alle anderen maar zo voelt het toch ook weer net niet he :kus::kus:
Viva : ik vind het wel een mooie naam hoor en ja beetje arabisch klinkend ook.
Jij morgen vrij hoop dat ze de problemen voor je op kunnen lossen en dat je daarna nog een beetje van je vrije dag mag genieten
Roanna : gelukkig kreeg je bij de dokter te horen dat het “alleen” maar even weggeschraapt hoefde te worden. Dus nu heerlijk gerust, goed dat je meteen gegaan bent
Beps : toch maar vast wat kleding uitgezocht, goed want het is nu heet en kun je daar nog heerlijk even van genieten

@Raak,thx meid ja het is goed zo,precies zo zou hij het gewild hebben en ook mijn vriendin heeft er gezien zijn uitzichtlose situatie vrede mee.

Jill,gecondoleerd…En sterkte

Bloem,zo dan was je er vroeg bij met trouwen of heb ik dat mis…Gelukkig dat je auto meeviel.

Roanna,gelukkig viel het mee en konden ze het gelijk weg halen.

Kijk ik net in me paspoort of het visum van maart nog geldig is,zie ik dat er een visum inzit voor maar 2 maanden dus helaas…

Trl : visum nl voor turkije is echt wel 90 dagen hoor, denk gewoon dat ze een andere stempel/zegel gebruikt hebben. Datum van binnenkomst die er op staat telt en 90 dagen daarna is de uiterste datum van uitreis, dus niet binnenkomst

Jill gecondoleerd meis, ja het is misschien maar beter zo, voor hem dan he…voor de nabestaanden blijft het moeilijk. Veel sterkte.
Bloem 8 jaar tja als en had…nee je wilt het niet eens weten. Dikke knuf voor jou.
Roanna ja jij woont 2x vallen van het winkelcentrum af. en de bus om de hoek.
Beps te warm??? Stuur maar hier naar toe, ik ben na een dag van die miezer regen het al weer spuugzat.
Tlr. o is dat nieuw een visum maar 2 maanden geldig, het was toch altijd 90 dagen geldig?
MK. hoe is het met de lijn? Fase 2 nu voor jou zeker.
Raak ja die naam ik weet het niet, vind hem niet echt lelijk hoor echt niet, maar ik krijg zo’n beeld voor me van een donker kindje een beetje hindoe achtig of zoiets, of indiaas ik heb namelijk een adoptienichtje die heet tanuja zij komt uit india (bombay). En met deze baby denk ik dat er weinig donker bloed in zal zitten want als ik dan naar haar vader kijk, die is blond bij wit af met blauwe ogen.