Turkish Tea Time 2011

@viva: zit er aan te denken om na mijn vakantie met de shakes te gaan beginnen, met hoveel shakes ben jij per dag begonnen? Zit er een uitleg bij of kun je die ergens anders vinden?

@jill: gecondoleerd en veel sterkte

@ jill met zo’n type ziekte is hijzelf misschien beter af, maar ja voor de nabestaanden is het een grote klap. en zo ineens snel gegaan dan

@ roanna ja das waar, had toch het idee dat je graag even een tourtje deed op de scooter maar voor de handy had je hem idd niet nodig…

@ viev denk dat dat gewoon een idee is. als je over 10 jaar die naam hoort, dan denk je nog alleen maar aan blonde meisjes met bijna witte haartjes

@ linda ook aan de shakes.

ik ben met 6 shakes begonnen, je kunt op de site een ebook downloaden daarin staat precies wat je mag eten en hoeveel. succes.

Bloemmie idd dat is ook zo over een jaar weet je niet beter. Ga van de week maar eens even beschuit met muisjes eten he…altijd leuk zo’n kleintje.
enne raak je wijs uit je programma hahahahah.

@ viev ik doe het stapje voor stapje. heb nu enkele opdrachten in dreamweaver moeten maken en dat is echt een VERADEMING en heb een inleiding fireworks gedaan. Daar zit zeker wel wat in waar ik meer mee kan. straks nog flash erbij en meer dreamweaver… dus vind het allemaal wel mega machtig mooi. dit is wel deels waar ik de opleiding voor ben gaan doen om bekender te worden met programma’s, wat ze kunnen en wat niet en terminology. maar goed, kan alles maar 1 hoofdstuk tegelijk doen, maar we komen er wel

verder druk geweest met voorbereiding voor de sollicitatie van morgen. ergens hoop ik natuurlijk dat het ook geweldig gaat, aan de andere kant… dat zou het hele proces nog wel verder oprekken en dingen misschien nog onnodig moeilijker maken dan ze al zijn… maar goed, ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen en hopelijk hebben ze een beetje haast met de solli-procedure, dan weet ik ook snel waar ik aan toe ben

ciaoo slaap lekker

:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN

Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Raak,het is een groene sticker ipv de de blauwe die ik altijd kreeg,en staat echt 2 months…

Bloem,succes met de solli vandaag.

Viva,gefeliciteert met weer een nieuw leven.

Beps,geniet volop van jullie voorlopig laatste dagje daar.

Goedemorgen meiden.’
Bloemmie succes vandaag met nog een sollicitatie…pfffffffff en dat de beste voor jou maar eruit mag komen. Straks weet je het helemaal niet meer. hahahaha. Lijkt me wel leuk hoor al die opdrachten in diverse programma’s. En al doende leert men he.
Wat een prut weer zeg, regen regen regen…bah.
Beps nu aan het ontbijt, nog ff bij het zwembad en dan weer aanstalten maken voor de thuis reis wat gaat dat toch snel he een week is niks.

:dag:

Moguh… Hier een gigadip… Wil het even niet openbaar zetten… Gaat niet om Askim maar meer in de familiesfeer… Komt wel goed…

Azoren waren mooi, maar veel te rustig voor mij. Is echt een natuur- wandelbestemming! :slight_smile:

Beps: goede reis vanavond!

Nou ik ga even douchen en dan zo weer werken…

Ach meiden die week is prima. We hebben het heerlijk(gehad) en genieten nog.
Ik nu aan t zwembad, Rubbie is de koffers aan t pakken. Rond 16(15 bij jullie) douchen en 18 rijd de bus weg. Als alles klopt Rond 24 uur op Nederlandse bodem.

@Jill: sterkte en kracht voor iedereen die hem na stond.

@Bloemmie: suc7 vandaag. Dat het mag worden wat je hoopt

Cyn,welkom terug en voor nu :kus:

Beps,zo dat heb je goed voor elkaar,hubs de koffers aan het pakken en jij lekker aan het zwembad…

Trl: dankjewel! Enne… mooi feestje denk zondag? :smiley:

mogguh

@ cyn welkom terug en idd sterkte met de rest
@ beps vooral niet in de weg lopen die man, als ie de koffers aan het pakken is :wink:

ff de haartjes doen en dan het laatste 1e solli. gesprek voorlopig :unibrow: waarom het zo achterlijk vroeg is dat weet ik ook niet… ugh

@Cyn: dikke :kus:

@Trl: dat is bij ons altijd. Ik doe daar niets aan. Ik zit in de zon en Rupsje pakt in lol2

@beps, werkt tulin nog bij adr?

Sent from my GT-I9000 using Wereldwijzer App

Beps,goed geregeld dan :wink:

Cyn,was idd een gezellig feestje :wink:

Goedemorgen ladies.

@Beps: Nou, maak er nog een fijne dag van en geniet nog even en breng wat warmte en :zon02: mee en als ik het goed heb… komt die het weekend weer. Goeie terugreis en op naar de volgende. Laat rups nog maar ff pakken dan. :vak01:Weet je zeker dat alles erin zit. lol2

@Bloem: Weet niet of ik het ook nu weer mag zeggen… maar heel veel succes bij de solli van vandaag en dat de beste jou maar wil hebbben eerdaags. Suc6.

@Cynthia: Welkom terug, maar had al gelezen… heel mooi daar, maar meer voor de bejaarden, alhoewel dat toch ook een doelgroep is die nog graag op vakantie gaan en jou advies hierover kunnen krijgen nu. Ik behoor dan ook al bijna een beetje tot die groep, maar zo te lezen… niets voor ons. Nee, mag wat meer drukte om me heen zijn hoor! :cheer: Maargoed, jij weer een ervaring rijker.

Nou, ik ga snel ff showeren. Krijg zo koffievisite.

Laterssssssss :dag: All!

@Wendy: Tulin niet gezien.

Ach ja. Gelukkig zijn we er over 5 weken weer lol2

Goedemorgen iedereen!:kus:

@Bloem succes vandaag!!!

@Beppie geniet nog van de laatste uurtjes,dat heb je goed geregeld jij in de zon en hubs aan het pakken haha.

@Cyn welkom thuis enne sterkte met de rest!!

@Viva,pffff dat weer he daar zijn we niet voor gemaakt he meer voor:vak02:

Roanna: ik denk uberhaupt dat dit geen bestemming voor jou is. Ten eerste veel te rustig, en qua omgeving (hoogtes e.d.) zou ik dit niet aan jou aanraden!

TRL: wel super tof hoor! In onze groep had een meisje live-sms verbinding haha… Dus we konden alles meemaken! :slight_smile:

Verder komt het wel goed hoor meiden… Thanks anyway! :slight_smile: