Turkish Tea Time 2011

Beps : geniet maar van de laatste uurtjes en je hebt uiteraard een goed vooruitzicht : over 5 weekjes alweer daar, fijne vlucht
Cyn : welkom terug meis en wat het ook is :kus::kus:
Trl : heb ik ook weleens gehad hoor, waren de stickers in andere kleur gewoon op. Gaat toch om 30 euri, gewoon je stempel laten zien. Mocht het om wat voor reden toch niet ok zijn kun je altijd nog betalen. Zou echt niet meteen naar het visa kantoor gaan maar gewoon direct naar de douane want hij is echt 90 dagen geldig
Roanna : jij al showeren om de koffieleuters te ontvangen
Viva : jij een planning maken om beschuit met meisjes te gaan eten, altijd leuk
Bloem : je bent waarschijnlijk al weg maar ik zit hier te duimen voor je hoor

Raak een vraagje aan jou, hoe zit het met een visum voor Bonaire, heb je die nu nodig of niet? Want Bonaire, Saba en st. eurstasias dat zijn toch provincies geworden van nederland of ben ik nu mis? Niet dat ik er naar toe ga, maar er was hier een discussie daarover.

Viva : je paspoort moet geldig zijn op de dag van vertrek uit Bonaire en je moet een kaartje invullen met je verblijf als inreisvisum. Bonaire is zelfs een speciale gemeente !! van Nederland, dus Audrey woont weer terug in Nederland hahaha maar zo voelt het niet hoor

Zo meiden we hebben de koffers ingeleverd en de kamer verlaten voor 5 wkn hihi
Zo zal de internet ook vast uitvallen dus tot morgen

Raak dank je wel voor je antwoord, hahahaha nee kan me voorstellen dat het niet zo voelt, dat A. weer terug in nederland woont.
tja het blijft raar he dat je een paspoort mee moet nemen, als ik naar friesland ga hoef ik ook geen paspoort mee te nemen hahahahaha. Kijk met een tussenlanding oke, maar rechtstreeks heb je dus eigenlijk geen paspoort nodig, moet een rijbewijs genoeg zijn. hihihihihihi

Je hebt wel altijd je paspoort nodig bij de incheck… :wink:

Op de azoren konden we ook zo doorlopen… Heerlijk! Binnen 15 minuten stonden we al buiten… :slight_smile:

@ cyn had je nog walvissen gespot of niet?
wel lekker dat je nu je eigen huisje hebt, kun je bij troubles gewoon lekker naar een trouble-free zone vluchten en ff ervan weg zijn

@ trl das wel achterlijk als je net zoveel zou moeten betalen voor een maand minder! zou wel slim zijn van de turken, die willen natuurlijk geld vangen van de repeaters!

zo… gesprek gehad en ging echt heel erg goed! hahaa. hij heeft morgen nog twee kandidaten en maandag nog 1, maar hij vroeg me al of ik dan deze week beschikbaar was voor een 2e gesprek (mocht dat nodig zijn) dan zou hij alles ook volgende week rond kunnen maken. en daar ben ik dan wel blij mee… dus… so far so good. nu morgen nog en dan volgende week uitsluitsel. de top 2 staat rotsvast, daarachter wil ik niet aan denken want hoop dat het of deze baan wordt of die van morgen.

heb ook nog even de auto gewassen (voor t eerst sinds ik hem heb) en keek in de ruit van de garage en zag toch wel dat mn sollicitatie-kleding echt TE groot is geworden… dus die sollicitatie-onzin moet snel over zijn want de kleren staan niet meer geweldig :slight_smile:

anyways, ik stuiter ff achter de studieboeken…

Bloem: geen walvissen gespot… Dat was wel de planning, maar de golven waren te hoog en daardoor was het te gevaarlijk om te gaan spotten! :frowning: Helaas…

En inderdaad thuis zit ik lekker gewoon in mijn eigen zen-zone :slight_smile:

owh das jammer maar ja, dat blijft de natuur he? fijn om je eigen plekkie te hebben

Bloem : en zo duimen we verder, moet volgende week wel een beslissing vallen want jouw kleren worden te groot en mijn duimen te klein lol2lol2lol2

Bloem: tsja wel heel jammer, maar hoorde dat de kans om te spotten op dit moment erg klein is… Dan moet je echt in augustus gaan…

Ach kijk nog steeds internet. Nog een kleine 2 uur. Liggen nog lekker in de zon/onder de parasol.
@Cyn lekker een eigen plek om terug te trekken in de rust. Zo hoort t ook.

@Bloemmie morgen weer. Je blijft zo bezig haha

@beps, werkt ze er niet meer? Volgende week gaat een vriendin naar adr, wilde een cadeau meegeven, maar dan moet ze er nog wel werken.

@jill
Oh wat een droevig nieuws. Rare ziektes ook allemaal, sterkte ermee!

@viva
Vanmorgen -9,75, nu inderdaad fase twee. Maakt het eten toch wel weer wat lekkerder :wink:
In het efteling trouwens wel heeeeerlijk genoten van het ontbijtbuffet en 's avonds ook gewoon lekker meegegeten met de rest.

@bloem
Weer een goed gesprek, je krijgt echt ervaring.
Maar nu moet het stoppen, anders moet je nog nw sollicitatiekleren.

@beps
Nog een paar uurtjes van ADR genieten.

mmhh ff dutje gedaan maar duurde iets langer dan verwacht. nou ja…

nu dan maar ff naar de sportschool al heb ik 0.0 puf maar goed… wel ff gezellig

@beps: onderweg naar milas airport… En over 5 weken mag/gaat ze weer
@Boem: lekker gedut en nu opweg naar de sportschool
@MK: gaat ook lekker met afvallen!
@linda: stelt het nog even uit want gaat eerst genieten van haar welverdiende vakantie!

@wendy: Als beps nou tullin niet gezien heeft dan kan ik het nog wel even vragen? vrienden van mij zijn er ook geweest en ik heb nog contact met mensen van de watersport dus als je het zeker wilt weten lees ik het wel!

Zo ik nu thuis… geen zin om te eten… Dus dan maar even niet…

Nu tv kijken…

@Wendy ze werkt er nog. Maar is nu ook GM secr. Dus niet gezien

Wij nu op de luchthaven. Iets vertraging maar dat mag de pret niet drukken(20 min geloof ik)

Tot morgen

@Beps: Wel thuis en een goeie vlucht. Het zit er helaas weer op, maar nog heel even… en dan sta je daar weer.

:vak01::vak01:

Ik heb vandaag ff een bietje veul aanloop gehad en verders nog druk geweest met het uitzoeken voor wat ik nodig heb i.v.m. die inbouw i-pod. Alles van het internet kunnen plukken en alles al uitgeprint, dus ik kan ook op vakantie. :cheer: Oke… ja, moet nog wel even wachten, maar heb al mijn papieren nu in orde.