@MK: Oh ja… dat wilde ik ook nog even zeggen… jij gaat ook goed zeg.
Al het wintervet al weer kwijt. Goed hoor!
@beps: onderweg weer naar ons…met veel foto’s hoop ik!! kan ik zwijmelen… heerlijk hahaha
@roanna: veel aanloop gehad, maar is klaar voor de vakantie!!! Gaat ook opschieten!
@beps, fijn dat ze er nog werkt. Ik geef die vriendin een cadeau mee, desnoods geeft ze het via de receptie of sander aan tulin. Fijne vakantie gehad…?
hihi
@ roanna wel zorgen voor een aankoopbewijs voor je ipod he? anders moet je in/uitvoer rechten betalen
hahaha
@Bloem: Je wilt het niet weten hahahaha. Ik heb een emergenty card uitgeprint en dan nog het verhaal van: ik ben hartpatient en ze hebben bij mij een ICD ingeplant bla, bla, bla. En dat in het Nederlands, spaans, engels en natuurlijk (gelukkig) ook in het turks en die moet ik dan afgeven of laten zien bij de douane. Wel een gedoe, maar ik doe het toch maar wel. Wil geen risico’s lopen.
En… nog lekker gesport? Nu moe zeker!
Ik ook en ga zo maar mijn bedje opzoeken.
hihi beter de hele papierhandel mee nemen dan dat het misgaat… heb je het ook standaard op zak in NL??
wel flink gesport idd, maar was al aardig moe, had dus weinig kracht
net bericht van de advocaat gehad. ze hebben ondertekend dat ze fout zaten en er is een bedrag afgesproken mochten ze hetzelfde nog een keer doen in de toekomst. verder is een rekening gestuurd voor het gebruik van de foto’s voor een half jaar…ben benieuwd of ze echt gaan betalen of dat er nog geharrewar over en weer zal zijn…
@Bloem: Nee, dat hoef in principe ook niet. Die (reis)papieren heb ik gewoon nodig voor als er wat aan de hand zou zijn. Ik wel wel vanaf het begin een plastig card met de gegevens in mijn portemonee van het ZH en de firma waar het van is met de afstelling van de I-pod… en als ik ga wandelen met de buurtjes, altijd in mijn broekzak. Dat moet ik altijd bij me dragen.
Geen kracht meerlol2. Pfff… nou ik ook niet meer en heb niet eens gesport.
Nou, weltrusten all. Tot morgen weer en dan is Beps ook alweer thuis. Hihihi.
:slapen: :dag:
@Bloem: Oh jee… wat spannend dan toch nog. Dan toch gerechtigheid? Ik hoop het voor je.
@mk: wat een super resultaat zeg, bijna 10 kg eraf! Hoeveel weken ben je nu bezig?
@ roanna, die gerechtigheid boeit me niet zo… zo mogen ze wel vaker mn foto’s gebruiken, wat het opleverd is zeer de moeite waard… week of twee ADR, extra vakantiegeld, etc etc…dus zou erg welkom zijn, maar of ik het krijg is nog ff afwachten (31 mei uiterste datum)
goedemorgen
Roanna : alle papieren in orde dus jij kan op vakantie vertrekken
Bloem : uitspraak ziet er gunstig uit, nu alleen de afwerking nog he dan kan jij misschien ook op reis
fijne dag allemaal :dag:
:NETHERLANLinda: 21 t.m 28 mei Asten :NETHERLAN
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Beps,welkom terug.
Bloem,lekker vakantiegeld dan wat jouw kant op komt (misschien) ![]()
Roanna,de papieren klaar voor de vakantie.
Mogguh ladies
Ikke ff wat tijd doden anders ben ik veel te vroeg voor mijn solli. Altijd lastig inschatten hoe lang je er 's ochtends vroeg over doet. Maar goed dus nog steeds half uurtje. Nou ja ik ben op tijd.
Tot strax!!!
Zo dames ik ben er weer…het is koud…
Reis goed gegaan…lekker geslapen, kilo’s ‘vallen’ mee… hihi…
Dus ik ga er weer tegen aan va vandaag(nou ja een btje dan ;)!!!) Morgen gaan de shakes weer de kast uit!!!
@MK: Goed zeg: Wat een lekker gevoel he die kilo’s eraf… Mn zus is begin april(2de week) begonnen en nu onder de magische 100 grens gekomen…(dus ruim 11 kilo eraf… zo stoer…)
@Bloemmie Succes!!!
Goedemorgen all.
@Beps: Nou, welkom terug dan maar weer he. Gelukkig niet teveul “overgewicht”, lol2 dus kun je de koffer voor de volgende reis alweer zowat klaar maken en weet je wat er wel en niet mee moet. Wel fijn dat je voor vandaag het :zon02:netje hebt meegenomen. De warmte komt nog!
@Bloem: Jij ook weer succes vandaag.
@Raak en TRL: Ja… hij kent… >>> Alles in orde nu.
Jullie ook allen een fijne dag en vast tot laters wel weer.
goedemorgen allemaal, ben net weer thuis, mams is hier sinds zondag geweest, haar net weer op de trein richting enschede gezet en daarna even de laatste boodschapjes gedaan nu nog even wat bezig met was en dingen klaarzetten voor de vakantie en o ja shakes voor na de vakantie bestellen
@trl: nog gefeliciteerd met het kampioenschap
@beps: welkom thuis
@bloem: succes
@mk: super resulaat
Goedemorgen iedereen!!!:kus:
@Beps welkom thuis,nog even en dan mag je weer.
Wat goed dat het is meegevallen met je gewicht en al 11 kg kwijt,goed hoor!!
@Iboonk ook aan de shakes,succes ermee!!!
@Roanna goed hoor dat je het ook in het turks hebt gevonden is voor jezelf ook een hele gerustelling dat je weet dat je iedereen duidelijk kan maken dat je ICD hebt.Nog even he gaat nu snel.
@Bloem succes vandaag he en wat goed dat die andere zaak waarschijnlijk ook goed opgelost wordt,nu nog de centen.
Zo vanmorgen 76.1 op de weegschaal dus bijna 8 kilo eraf.Ben blij de aanhouder wint.
@Jill: Nee: De aanhouder verliest(gewicht) lol2lol2lol2… (en mn zus was die 11 kilo kwijt, ikke is na de vakantie weer ‘iets’ aangekomen, en pak het morgen weer op, fase 1 brrrrr ;)!!!) 6 shakes op een dag BAH BAH BAH!!!)