Turkish Tea Time 2011

Cyn veel plezier…geniet er lekker van.
Roanna hoe gaat het met de piraat??

Beps&Viva: thanks!! Vertrek morgen pas om 17.00uur hoor… Dus voorlopig ben ik nog niet weg :smiley:

Viva: ik vind het echt een mooi meisje zeg! :wub:

http://94.100.116.177/1293450001-1293500000/1293462701-1293462800/1293462734_6_Nhze.jpeg

:england: Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle :england:
:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Cyn,heel veel plezier in New Castle,lekker shoppen.

Viva,wat een lekker meisje is het en wat ziet de speen er nog groot uit hahaha.

Roanna,en redt kokkie zich een beetje met 1 oog…

Ik thuis geen internet,krijg de modem niet goed geinstalleerd,1 lampje gaat niet branden :(,heeft met de telefoon te maken,vanavond nog maar eens kijken…

Goedenmorgen ladies.

Het gaat tot nu toe goed met kokkie. Zo dadelijk weer met de bus naar het ZH en dan lappie eraf en dan moet het toch goed komen.

@Beps: Ja, dat zal zeker tegenvallen, dat hij nog niet kan/mag werken. Enneh… gelijk hebbie hoor. Laat je maar lekker verwennen in ADR. Ik denk ook, als je aan het lijnen bent, moet je niet naar ADR gaan. Veuls te verleidelijk en te lekker. lol2

@TRL: He, dat is ververlend dan dat thuis je internet eruit ligt. Misschien ook eens overwegen om UP* all.inn. te nemen? Na wat opstartprobleemjes, werkt het hier nu prima.

@Raak: Goh, jij ook al? Ook zo’n chjago en sexloos leven. Kan ik je de hand geven…lol2 en ik tob niet eens met het gewicht. Maarja… teveel van het goede was nooit goed he!!! Hahahahaha.

@Viva: Weet je nog dat ik je vertelde, dat wij veels te vroeg begonnen zijn, dus tja… dan heb je geen tijd om aan te komen. lol2 En nu ligt het zo goed als stil en ik rook niet meer en toen pas werd ik wat voller. Hihihi

By the way… die ene foto had je aleens geplaatst, maar het blijft een scheetje met mooie kleertjes aan. :wub:

@Jill: We praten in de vakantie wel even bij over dit onderwerp en andere dingen natuurlijk. :p;)

@Cynthia: Jou zwaai ik morgen nog wel even.

@Bloem: Ik weet niet wat je vandaag gaat doen… maar succes met alles weer.

Nou, gauw ff showeren en dan wegwezen. :dag:

Viva : wat een droppie toch he oma. Ja we zijn weer goed bezig he op de vroege morgen
Beps : jij was ook meteen goed wakker !
Cyn : jij mag nog even hier blijven…
Trl : geen internet thuis, zo irri he, hoop dat je het kunt verhelpen

Roanna : jij was er ook al vroeg bij, suc6 in het ziekenhuis voor kokkie
Ik ff aan het rommelen in huis, kuisvrouw zit in Turkije lol2lol2lol2lol2

Roanna,ik ben juist overgestapt naar interactieve tv van KN dus een nieuwe modum enzo,maar helaas lukt het met niet om te installeren…Weet dat kn gisteren een storing had,maar vanmorgen lukte het ook nog niet dus…Misschien toch maar even een monteur laten komen.

Roanna: komt vast helemaal goed met kokkie! :slight_smile: :kus:

TRL: balen dat i-net het niet doet… :frowning: Ik had precies hetzelfde toen met upc. Maar nu doet gelukkig alles het! :slight_smile:

Verder aan het werk nu! :slight_smile:

Pffffffff lekker wakker worden hiero hahahha sex op je nuchtere maag volgens mij val je daar ook van af hahahahah.
Tot zo effe een badje doen:kus:

Goedemorgen trouwens!

Ik heb bijna elke dag sex…
Maandags bijna… dinsdags bijna…woensdags…bijna…lol2lol2lol2

Dus ja mijn overgewicht is ook verklaarbaar… maar ik ben ook maar van shampoo gewisseld…
Ik liet de shampoo altijd gewoon onder de douche langs mn lichaam aflopen…tot ik het etiket las: Geeft meer volume…
Ik ben nu overgestapt op afwasmiddel, het ietiket is veelvelovend: **Verwijderd al het vet, zelf het meest hardnekkige…
**nu maar wachten op het reslutaat
lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

@Viva: het blijft een lekker wijffie hoor…
@Cyn, jemmig, das laat weggaan…maar goed jullie gaan wel lekker er even uit

@beps
Beetje melig vanmorgen :smiley:

@viva
Wat een heerlijk meisje!

@roanna
Op weg naar het ziekenhuis.

@cyn
Vanmiddag gezellig met mams op reis.

Beps: is normaal he met de boot :wink: Is een nachtferry, en dan de volgende dag aankomst… Dan shoppen… en s’avonds weer terugvaren :slight_smile:

Tlr. das mooi k*t als het niet werkt.
Roanna ja jij was er errugggggggggg vroeg bij, en kokkie had een pedopas nodig, mijn hubs ook hoor ik was net 17 toen we verkering kregen. Mijn zoon zei toen zijn vriendin toen 18 werd dat hij zijn pedopas eindelijk niet meer nodig had. hahahaha als ik dat vroeger tegen mijn ouders had gezegd had ik een draai om mijn oren gehad.
Beps hahahahaha ja ik ga denk ik ook andere shampoo kopen, en conditioner bij mij staat dat er ook op.
Raak, kuisvrouw naar turkijke moet niet kunnen he…nou moet jij het werk doen…hahahahha.
Meiden het is toch weer ouderwets gezellig op de vroege ochtend,…zo hebben we het lang niet meer gehad.

Mk de reepjes zijn groot, maar hoe vond je ze smaken of heb je ze nog niet gehad?

Cyn je krijgt wel heel mooi weer de aankomende dagen dus dat is best prettig op de boot denk ik zo maar, heb wel eens verhalen gehoord, dat mensen groen en geel aankwamen hahahaha

@Viva wat een mooie foto`s weer ooooo wat moet jij trots zijn Oma!!!

@Beppie hahaha dat is een goeie zal het volgende keer als ik ga douchen onthoudenlol2lol2

@TRL ja ik zou een monteur laten langskomen volgens mij lukt dat zo niet:mad:

@Cyn jullie krijgen prachtig weer dus dat beloofd een paar mooie dagen!

@Roanna,succes met je hubs!

Viva : ja te errug man, moet zelluf strijken ook nog lol2lol2lol2lol2lol2
Beps : nou nou je neemt nu wel heel rigoureuse stappen he, ben benieuwd of ze helpen, maar ziet er toppie uit dat afvalplan :cheer: