Roanna gelukkig alles goed gedaan met kokkie, heel veel sterkte voor de piraat van ons.
Beps heb de aardbei geproeft, vind het wel te doen, wel wat zoet maar het valt me nog mee, dus het gaat goed komen, vandaag bij vriendin geweest die doet weight care, nou niet te vr*ten vreselijk dik en zoet, zit per shake 200 calorieen in en 24 koolhydraten nou laat maar zitten dan he. hahahahahah.
Mk aan de lime, heb ik ook gehad die is wat zurig
Raak de hele familie weer gezien, jammer dat het altijd met zulke gelegenheden moet gebeuren he.
Cynnie lekker weg, gelijk heb je.
Jill op zoek naar een leuke vakantie voor de jongens…o o cherso hahahaha.
Beps jij weer stil, ik op de schommel het gaat maar heen en weer. hahahaha.
Vandaag bij vriendin de hele middag heerlijk in de tuin gezeten, echt heel warm. Uit de wind in de zon, bij ons in de tuin staat wind, oostelijke he, hun hebben de tuin op het zuid/westen en dan heb je dus geen wind, het was heerlijk.
Zo meiden…nog minder dan 1 uur, en dan nog morgenavond en zaterdag…
Vrijdag is ons Rupsje jarig hahaha…
Ohhh zoooo lekker… we hebben er echt zin in!!
@Viva: Ik heb ook de Atkinspoeder thuis…daarvan vind ik de chocolade wel lekker(is ook wat dikker) maar vol en dik en rommig haha…vanille ook trouwens. Ach nog even… en dan heb ik een ‘weekje pauze’ en niet eens omdat ik oma geworden ben lol2lol2lol2(maar wel taart om 16 uur hahahaha)
@jill
Leuke vakantie voor de jongens, ja die willen vast iets anders dan wij.
@beps
Nog nog weer aan het werk, maar niet lang meer.
@viva
Lekker in het zonnetje gezeten, heerlijk hoor.
Ik ben erg blij dat ik mijn lime weer heb. Ik heb vanmiddag zo’n reep gehad, ze zijn veel groter dan ik had verwacht!
@roanna
Kokkie met een lappie, gelukkig dat alles goed is gegaan! Beterschap voor hem van ons.
en gelijk heb je Beps gewoon genieten…van alles…de rest komt later wel weer. althans zo ga ik het doen…na de vakantie gewoon weer ff strak er tegen aan en je bent weer op gewicht.
voor wie het leuk vind…de eerste chartervlucht op gasipaza…
@Beps je hebt gelijk genieten daarvoor ga je toch op vakantie he!
@Bloem,lachen is gezond he en dat kan toch eens goed doen .wist je trouwens dat je daar ook van afvalt? Zag het toevallig op tv van de week.
Pffffffff wat ben ik toch een chagrijn dan lol2lol2
Beps : logeerhond weer terug
Bloem : veel gelachen gisteravond
Viva : leuk filmpje, jammer van de tussenstop he anders waren jullie snel in Alanya
Jill : en zijn jullie al geslaagd voor een reisje ?
Nou als ik zo alles van jullie lees heb ik een zeer chagrijnig, sexloos leven lol2lol2lol2
Goedemorgen meiden.
hahaha Bloem met de datum en dag in de war.
Beps weer een woef minder om voor te zorgen.
Bloem, Raak Jill en ik zijn dus heel wat te kort gekomen op sex gebied…tja dan kunnen we er ook niets aan doen he dat de schaal de verkeerde kant op gaat hahahahaha moeten we toch de kerels wat vaker aan hun jasje trekken hahahahaha pfffff gaat weer nergens over om kwart voor 8 in de ochtend…foei annie