Ben op zoek naar een vakantie voor de kids,die willen naar chersonissos hahaha die hebben dat programma in nederland gezien .
@Beppie,ja eng he als je vader zoiets zegt he,vraag me dat vaak af als je ouder wordt of je daar veel mee bezig bent.
Goedenmiddag.
Bedankt voor jullie lieve wensen. :chin: Allles weer goed gegaan. Zoon heeft ons om 7 uur weggebracht naar het ZH en zijn met de bus weer terug gegaan. Gelukkig is dat een rechtstreekse aansluiting dus hoefden nergens over te stappen. Morgen weer terug voor lappie eraf halen en dan voorlopig toch nog niet werken, want mag voorlopig niet zwaar tillen en ook niet bukken. Is wel een straf voor hem, maar het is even niet anders.
Tja… ouder worden. Ik zeg nu ook tegen mijn kinderen, biologisch gezien zijn wij nu aan de beurt, maar ik lig hier niet wakker van. Ik vind, iedere leeftijd heeft wel wat en heb totaal geen moeite met ouder worden en ook niet om dood te gaan, al zou ik nog wel even willen blijven. Beetje te vroeg nog he?
@Jill: Ja, dat is echt iets voor die jongelui he. Heb je al even bij Sunw*b gekeken. Die hebben vaak leuke reisjes voor weinig die kant op.
Roanna : gelukkig alles goed gegaan en nu mag jij beetje verpleegster spelen en hem vertroetelen he
Bloem : ja dat denk je zeker en de ouderen van mijn familie wonen nog redelijk dicht bij elkaar dus is altijd dezelfde begraafplaats/crematorium waar we heen moeten, dus altijd veel herinneren pffffff.
Op Bonaire is het nog steeds erg druk, ze zitten boemvol, ook de 2 kamers in het huis, na deze maand wordt het iets rustiger. Er staat ook een heel stuk over hun in het blad : emigreer magazine van de maand mei
Jill : op zoek naar een vakantie in …….wij hebben ook goeie temperaturen en : het Maaskantje hahahahahaha
Beps : nee he daar wil je echt niet aan denken nog
@Roanna: Gelukkig is alles goed gegaan… en nee niet zwaar tillen(dat had ik toch gezegd haha…:)!!! Dus geen veiligheidsbril op en werken… nee nee…)
Geef m maar een knuf en de groetjes van ons…:kus:!!
@Raak: Nee denk er maar niet aan, en als ik zie hoe lekker ze nog gaan: Vooral doorgaan, zou B Stevens zeggen
En nu… op naar mn werk(nou ja over een uurtje dan ;)!!) Nog 3 diensten…
@Cyn: Nog 2 daagjes en dan lekker met mams een paar dagen weg… Goed voor het female-bonding-proces lol2(ohhh dat had ik vroeger met mn moeder moeten doen!)
@ beps neuhj joh, je paps is nog piep vergeleken met 94! die mag jou nog wel enkele jaartjes pesten
@ raak owh das goed dan, al dit soort marketing en reclame doet natuurlijk ook errug goed
@ roanna okey goede berichten, nu jij verkleed als verpleegster en kokkie als piraat… haha sorry zie t helemaal voor me. nee zorg maar eventjes goed voor hem!
zat ook zo te denken om mn mams op een dagje sauna met mij natuurlijk te trakteren, maar zij kan alleen in het weekend en dan lijkt t me echt veels te druk… blegh
Beps: ja heerlijk! Lekker English Nailpolish shoppen! :wub: ![]()
@Beps: Je had zeker gelijk. Jij wist het natuurlijk nog van je eigen ouders hoe dat werkt met herstellen van staaroperatie. Het stelde op zich weinig voor, ( lopende band werk daar ) maar toch he!!
En natuurlijk moet iedereen nog genieten van de ouders als je die nog hebt, al zal het voor de een wat vanzelfsprekender zijn, dan bij een ander. Ik wou dat ik ze nog had hoor, maar ging vroeger vaak met mijn moeder op stap naar hier en daar. Later mijn ouders met onze dochter. Zijn echt overal hier in Nederland geweest.
Zo, de bank was weer open, (storing voorbij) dus heb gelijk maar even de vakantie betaald. Weg is weg en nu wij nog weg! >>>
Beps…werkse zo en hoelang nog? lol2 Jullie gaan toch al gauw? lol2
@Bloem: Ja, doe ik ook. :wub: We hebben vanmiddag samen in de keuken gestaan. Ik de uien staan snijden en hij weer heerlijke indische gerechten gemaakt. Nu even uitrusten…
Zuster zorgt voor piraat. lol2 lol2
Roanna: lekker dat het goed gegaan is! Verwen hem maar even goed! :kus:
@ cyn owh leuk, andere landen/steden hebben toch weer leuke andere dingen!
@ roanna jahhahaha ik zag t zo voor me, net carnaval!
zo, de studie zit erop voor vandaag, nog een paar admin. dingetjes gedaan die hier al weken liggen en nu richting sportschool. ciaaaooo
Bloem: precies!
Heb er ook echt zin in! Deze week engeland, volgende week azoren en in september Mexico… Heerlijk!
@jill: o cherso daar ben ik ook nog geweest! Super leuke vakantie gehad hahaha…
@beps: viva en MK shakie shake en crackers…
@cyn: gaat nailpolisch kopen hahaha leuk leuk leuk! Lekker hoor London!
@Roanna: vergat ik helemaal kokkie… Maar goed hij en jij hebben het weer achter de rug! Lekker
Jac: newcastle he ![]()
@Roanna gelukkig dat het goed is gegaan met je hubs,verwen hem maar eens goed dat hebben de mannen graag.
@Koliboli,ja wij zijn er ook eens geweest een jaar of 6 geleden maar dat was in mei dus meer ouderen.
Is alleen moeilijk om iets fatsoenlijks te vinden voor de jeugd.
Ik heb ook gezegd beter in een accomodatie waar jongeren zitten omdat ik niet wil dat ze gezeur krijgen.
Je kent dat wel die gaan op stap en komen laat terug niet dat ze zo luidruchtig zijn maar met 4 van die gasten heb je dat wel al snel he.
@Bloem sport ze he !!!
@Cyn goede vooruitzichten lekker hoor!!!
@Raak,denk dat de jeugd het wat wilder willol2
@Cyn daar zullen ze ook wel lekkere kleurtjes hebben!!
Jill : nou dat gaat er anders flink ruig aan toe hoor, hebben een film, staat al weken op nr. 1 hiero en in Duitsland breken ze alle records : New kids heet die lol2lol2lol2
Roanna : jullie weer heerlijk indisch eten
Beps : aan het werk, nog een paar keertjes maar en dan………
Bloem : jij straks lekker sporten enne ja denk ook dat saunain het weekend mega druk is
Cyn : jouw kalender ziet er de komende tijd weer gezellig uit enne vast wel andere lakjes te vinden in newcastle
@Raak zal het eens voorstellen al weet ik nu al wat hun reactie gaat zijnlol2lol2
of via gogo tours jill?
@ raak mams kan een beetje schuiven met d’r rooster, misschien een maandag, dus nu ff kijken wat er zoal voor leuke aanbiedingen zijn