Turkish Tea Time 2011

en @MK, zijn je nieuwe smaken lekker??

truste allemaal, ik ook beetje moe, dus richting mn nestje! :dag:

Mogge!!!

Hier een vroege vogel, maar heeft z’n reden, maar wil jullie alvast een hele fijne dag wensen. Tis heel… koud!!! Brrrrrrrrrr.

:dag:

:england: Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle :england:
:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Goedemorgen…enne Roanna wens kokkie heel veel sterkte vandaag van ons.
Doe rustig aan meis.
Ikke lekker vrij, maar ja weer heel vroeg wakker, vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin.
Iedereen een fijne dag.

Beps en Mk ik heb ook de fjord crackers 39 cent een heel pak bij de pl*s markt. Deze zijn gewoon naturel, en idd heel lekker, je kunt hem ook door de yoghurt brokkelen ipv muslie.

Zo ik mijn aarbeienshake binnen, ga hem morgen proberen…chocolade is helemaal op.
En ik schommel weer eens in gewicht om helemaal gek van te worden. hahahahaha.

Ik zit nu op de postbode te wachten, als het goed is komt hij zo een doos brengen.

@viva
Hoe verder je komt, hoe lastiger natuurlijk.
En morgen aan de aardbei, ik ben benieuwd.

@roanna
Sterkte :kus:

Roanna,sterkte voor kokkie

Jill,nou ik hoop dat de lira zo blijft dan tot eind mei :slight_smile:

Beps,blijf jij dan alleen op het resort,je gaat toch ook wel een keer het plaatsje in,terrasje pakken ofzo?

Tuurlijk wel, maar… geef ik dan eens 10-20 euro uit?? dat ga ik niet wisselen TRL!!! Echt niet… dan moet ik eerst 1-1.5 km lopen naar het centrum, en dan kan ik pinnen/wisselen… en ik ga wel 1 week… Denk dat we dit keer alleen de markt gaan zien…;)!!! (en dan neem ik wel wat op, moet dan ook naar de Tansas voor wat ‘boodschapjes voor thuis’!)

@Roanna: Wens Kokkie sterkte, en jij ook :kus: hij zal vandaag wel wat siewig zijn …

@Viva: Ik kon ze hier niet vinden… vandaar mn blijdschap: YEAHHH!!!
Nu dus lekker aan een cracker(na mn shake)
Ik sta nu weer stil haha… maar dat geeft niet

Goedemorgen all
Roanna : sterkte voor R. enne natuurlijk ook voor jou
Gisteren begrafenis was vrij standaard, de hele familie weer eens gezien, is eigenlijk alleen op begrafenissen want heb nogal een grote familie
verder veel over crackers en lijnen gelezen, nix blijven hangen haha
Tot laterssssssss :dag:

@Raak: Dat vind ik juist zo ‘krom’ ik heb zoveel neven en nichten,… maar we zien elkaar echt nooit! Sinds Oma er niet meer is alleen nog wanneer er iemand overlijd. Met 1 tante(zus van mn vader) heb ik totaal geen contact(zelfs ruzie… ze heeft me zooo diep gekwetst… echt!!!) dus die neef en nichten zie ik ook niet op haar begravenis…(of ik ga alleen uit respect voor mn vader en de familie…maar dat denk ik niet dus) …

Gelukkig is het mooi weer!!!

Goedemorgen iedereen!!!:kus:

@Roanna wens kokkie maar veel sterkte!komt goed.

@Viva,ja goed he van de lira scheelt wel een heel stuk .

@MK je pakketje nog niet binnen?

@Beps dat hoor je vaak he als de oma er niet meer is valt de hele familie
uiteen,jammer eigenlijk.

Beps : bij ons wonen ze echt door het hele land en heb wel af en oe contact via internet maar verder ook niet meer. Ooms en tantes zijn allemaal tegen over over de 90, gisteren 1 x 96 1 x 93 2 x 90, hahahaha

@jill
Jazeker, ik heb hem net achter in de auto gezet, straks thuis kijken.

@raak
Allemaal oudjes dus :wink: sterke familie!

De oudjes bij ons zijn er nu ‘niet meer’… ja mn ouders, dat zijn de oudjes haha… en ze worden hier allemaal heel oud(90+)

Ben benieuwd hoe jullie de aardbei vinden MK en Viva…

@beps
Ik heb geen aardbei hoor, alleen lime en neutraal. 1 Schep lime en 1½ neutraal per shake.

hoi hoi

@ roanna wow je was gewoon de 1e! sterkte vandaag. hoop dat alles zo easy peasy verloopt als maar kan… kan ie mooi einde van de week weer steken :wink:

@ raak oei! denk je dan ook niet: wie is de volgende?? of klinkt dat nu heel oneerbiedig…? met van die leeftijden is het gewoon wachten op de volgende begrafenis. lijkt me een stuk makkelijk om naar een begrafenis te gaan van iemand met zo’n mooie leeftijd dan zoals vorig jaar… maar 't blijft toch moeilijk

hoe gaat het nu trouwens met je dochter? is het nu al soort van laagseizoen? zijn ze nog weer nieuwe dingen aan het opknappen of dat niet…?

ik weer een studie dagje, vanaaf sporten en dan comedy kijken met roomie… leuk leuk leuk

@MK: ohhh ok… Is ook lekker, maar wat 'klef’vind ik…

@Bloemmie: Dat zegt mn paps altijd: Oh ,… ik kan/zal wel de volgende zijn… nog even niet aan denken…