Turkish Tea Time 2011

@Jill: Ik laat niemand aan me zitten dit keer!!! Gewoon eerst mn behandeling afmaken bij deze man. En ik betaal dus het sublime bedrag van 15 euro voor 1 uur(derest betaald de zorg!)!!! Ik ga wel bij hem… hahahaha

@Beppie,dat is inderdaad niet duur.

@Beps: Dat hebbie mooi goed. Niet om die kwalen aan je laten zitten. Zou ik ook niet doen. Als ik het doe (heb het wel eens in ADR laten doen) dan alleen voor de ontspanning en omdat ik het wel lekker vind, maar aan mijn kwalen, komen ze niet!

@Bloem: Lekker sporten nu. Kan ook zo ontspannend werken na een dagje studie.

@Viva: Dat denk ik ook niet, dat jij je onder tafel laat praten op je werk. Dan kennen ze je nog niet he!!! lol2 En?.. Heeft het nog wat opgeleverd?

Nou, (bijna) tijd voor diner. Jullie ook eetze all.
Hier gebakken krieltjes, rode kool met appeltjes, kipfiletje, kant en klaar toetje, ennehhhh oh ja… zelfgemaakte soep van kokkie vooraf he!!

@roanna: lekkerrrrrrrr
Ik eet hier biefstukje met champies en ui met sperziebonen. Geen toetje! hahaha

Hier aardappeltjes,spercieboontjes en varkensoester.

Wij gekruide kip, met gebakken/gesmoorde groenten…

@Viva: Ik heb de Fjord crackers gevonden!!! Bij de Deen… die met sesam zijn ‘nog beter’ zit per cracker 1 KH minder in…en erg lekker(en goedkoop! Beter dan de atkins crackers en broodjes…;))

mmhh uurtje intensief gesport in de sportschool, als beloning ff zonnebankje meegepikt en nu lekker een groot bord met thaise-kip-salade voor mn neus… mmhhhh en het zonnetje schijnt! :slight_smile: blij!

Zo te lezen, iedereen lekker gegeten. Hmmm… die kipsalade van de Appie heb ik hier klaar staan voor de zoon als hij zo van zijn werk komt. Hij gaat vanavond nog sporten, dus wil hij nooit te zwaar eten.

Kreeg vandaag de eindafrekening van Corridon, dat ik binnen 7 werkdagen het laatste deel moet betalen, kan ik niet door een storing naar mijn bank. Hoe deed ik dat vroeger dan ook alweer, toen ik nog niet internet bankierde? lol2 Straks maar weer proberen.

En die winkel hebben wij ook!

@roanna
We zijn te afhankelijk van de computer :smiley:

@afvallers
Misschien een tip voor het aflezen van koolhydraten etc.

@MK dat is een handige site,maakt het wel gemakkelijker om de calorien te berekenen.Thanks:kus:

@MK: Opgeslagen… ik ga ook vaak naar…ehh… : www.calorielijst.nl
Ook hier staat vanalles in en tussen

Ik heb ze beide opgeslagen erg handig want ik heb de ballen verstand van die zaken hahaha

Je vergist je zo snel Jill. Wij hadden altijd ‘watercrackers’ als toast van Lu… dus we dachten het is wel goed…
Blijkt die ‘zooi’ giga hoge callorieën te hebben…(praat neit over KH alleen callorieën…)

Ja ik heb ook al wat ingen gezien waarvan ik denk pfffffffff zoveel calorien.

Wij vinden nog steeds de gevulde koek het beste voorbeeld: ZALIG!!! MAAR…

we namen lekker een paar van die dingen (6 in een pak, ieder 3 bij de koffie, nou ja, bij 2-3 koppen op de avond…) maar die dingen (3 stuks pp dan) is gewoon net zoveel als een dagmaaltijd…(dus 1500 call!!!)

@Beppie,heb je gezien de lira gezien vandaag? 1 euro 2.25 lira
Ik weet niet betaal jij met lira of met euro?
Het voordeligste is om daar euries om te zetten in een wisselkantoor.

@jill: zou ik naar een app gaan nam ik lira’s. Maar ik geef daar niets uit dus omwisselen heeft geen extra waarde( zit in een All-inn met zoveel opties dat het wel goed is zo. Anders daar wisselen of opnemen uit de automaat) maar dank voor t meedenken. Ik ken m’n wegen ook wel na al die jaren :wink:

Meiden ik lig alweer met Pad in bed lol2
Tot morgen