Turkish Tea Time 2011

Raa: sterkte! :kus:

@Raak: Jij dan sterkte gewenst. :kus:

Tja… wie en wat volgt he dames?

Foto had ik nog niet gezien. Ik ga ff kijken.

@Raak: Sterkte!!!

Foto wordt nu gemeld: niet bevestigd, lijkt bewerkt…
Maar ze hebben het lichaam wel, en moeten het volgens moslim-regels behandelen(dus snel begraven…) DNA vergeleken met dat van zn zus…

@raak
Sterkte voor straks!

@Viva: Amandelbrood met een heel klein likje pindakaas light van de AH… ZOOOOO das al een gebakje opzich hahahahahaha…

Oke… dan zat ik verkeerd, maar toch aardig in de richting. Maar we kunnen er wel vanuit gaan dat hij het is.

Zo, ga maar ff showeren en dan weer voor de tv en ach… heb ook nog zat andere dingen te doen.

Laters :dag:

Goedemorgen Lieverds :kus: :dag:

@Raak sterkte vandaag!

pfffffffff had nog niks gehoord is wel goed nieuws even tv opzetten.

mogguh ladies

kreeg het nieuws via twitter natuurlijk aan alle kanten binnen… ik vraag me af wat zijn volgers gaan doen nu de grote leider er niet meer is… recht in eigen hand nemen, ongestructureerde, lukrake ‘aanvallen’ onder het mom van: het maakt nu toch allemaal niets meer uit…

ik vind dit eigenlijk veel enger dan toen die man nog in een grot zat, maar goed, het zat er natuurlijk wel een keer aan te komen.

anyways, over op de orde van de dag, studie en hopelijk vanmiddag sportschool.

Goedemorgen meiden.

Raak gecondoleerd en sterkte meis, nooit leuk een begrafenis.
Beps hahaha pindakaas en amandelbrood lijkt lekker.

Tja Binladen…beter kwijt dan rijk…maar wat je zegt die alcaida kan nu een losgeslagen bende worden…en neef zit in afghanistan dus hopelijk houden ze 8 weken rouw, voordat ze wat verzinnen.

Hier lekker even in het zonnetje gezeten nu weer achter mijn bureau, bah zo geen zin in, maar ja straks voorgangsgesprek (funcitineringsgesprek zeg maar), geen idee wat ik zou willen/moeten dus dat dan maar vertellen, en eerlijk gezegd interesseert het me ook geen ene ruk, hahahha doe mijn werk, en ben zo flexibel als een loden deur. Te vaak en te veel beloofd,/misgegaan/belogen dat ik het allemaal wel goed vind, en zo niet dan toch.
Maar ja dat weten ze ook wel van mij, en mijn collega dus ik verwacht er niets van.

Iedereen genieten van het weertje, morgen is het een stuk minder, en vannacht vorst, het moet toch allemaal niet gekker worden, en ik ben aan het aftellen, ik wil op vakantie nog 5 weken en 4 dagen…pfffff komt niet om meiden.

tuurlijk komt t wel om! de tijd vliegt echt! en jij hebt elke week leuke bezoekjes aan je kleinkind in het verschiet… je zult zien, voor je het weet is het alweer september…!

hoe gaat het trouwens met je vader en zijn vriendin? heeft hij die nog … die was toch ook ziek?

ja vriendin leeft nog, vandaag zijn ze weer helemaal happy met elkaar morgen slaan ze elkaar bijna de hersens in…hahaha. Voor de rest gaat het wel goed met paps, gaat wel achteruit, maar doet niet meer lelijk ofzo. Maar je kunt niet echt een gesprek met hem voeren.
Als ik er ben en ik zeg niets, dan zegt hij ook niets.
Zo meiden ik ga mijn gesprek in…blehhh.

@Viva: Gesprek zal wel goed komen!!!

Ik de laatste tijd vaak pijn in mn bovenbeen. Zak er ook doorheen zonder dag ik iets raars doe.
Verleden week dus naar een ‘dorn-therapeut’ geweest… die alles nagelopen heeft…
Nou heel raar, het ergste is eraf… het is (nog) niet prettig, maar helpt dus wel…
En de zorg betaald ook nog eens 75%!!! Dus… maandag voor de weggaan nog een behandeling, en als we terugkomen ook… dan moet het bijna helemaal wegzijn zei de beste man,…

@beps
Baat bij de behandeling. Zou mooi zijn als het weer helemaal over gaat.

Ik heb net een mail gekregen dat mijn pakket net ingepakt is en verstuurd.
Blijkbaar was alles er dus, gelukkig!

@ MK mooi, anders zit je zonder

@ beps das fijn dat de behandeling helpt! was idd wel vreemd, als je heup niet goed zit

@ viev owh haha, wel lekker rustig dan als jezelf niet zo spraakzaam bent… hahah

nou ik donderdag nu 2 gesprekken, waaronder die ene voor die ene baan van feb. afwachten wat eruit gaat komen…

@bloem
Dus weer even spannand wat ze je gaan bieden.

dat is een beetje het probleem, ze kunnen niet veel bieden, mbt zekerheid endergelijken maar we gaan het zien. die andere baan van donderdag betaald wel iets minder (nog steeds genoeg) maar zou voor mn ‘carriere’ beter zijn… daarom heb ik ze op dezelfde dag gepland… hahaha goed vergelijken en meteen schakelen als het nodig is.

ok studie-break voorbij, terug naar de boeken…

@Viva,succes met je gesprek jou kennende lul je ze toch onder de tafellol2

@Beppie,als je door je been zakt dan voel je dat niet aankomen?
Gaat gewoon vanzelf bedoel ik?

@Bloem goede vooruitzichten hoop dat het lukt succes alvast!!!

@Jill: Ik loop, en dan moet ik ‘een hoekje’ om(of als je een winkel uitloopt en je moet naar links bijv) Dan kan ik niet meer verder lopen…

Die man zet alles ‘recht’ dus je heupen, rug, nek schouders benen alles…
Echt wat een verschil(geen chiropraktor dus maar een fysio/masseur/dorn behandelaar haha, ook thaise massages daar enzo HEERLIJK!!!)

klinkt goed beps, misschien als de klachten over zijn toch nog even door behandelen :wink: hahaa

zo… 4 uur, hoofdstuk is gedaan,… word er wel een beetje simel van aan de ene kant verwachten ze dat je snapt hoe je zelf bits en bytes omrekent naar ip-adressen (ik zeg :retard:) en aan de andere kant gaan ze uitleggen hoe je met outlook een email verstuurd… erh… beetje groot verschil denken we niet… maar goed, ik neem alles mee in mn koppie en dan zien we later wel wat er nodig is.

nu nog ff farmen en dan kan ik mooi eventjes naar de sportschool

@Beppie ja dat is inderdaad raar maar een geluk dat die man je zo goed kan helpen mss moet je als je in turkije bent toch ook maar eens naar de massage maar kijk wel uit he waar je gaat.
Iedereen noemt zich daar masseur maar de meeste hebben geen diploma of zo en leren het van een collega.
Zo`n types laat ik dus niet aan me komen he.