Turkish Tea Time 2011

Trl : wordt zeker spannend he, hier in Tilburg niet meer hahaha, kijk en daar kun je ook aarbeishakes eten, toch ? Vond C zeker wel lekker ?

zo… ff het huis gepoetst, kaatje een schone bak, afwas gedaan, mayonaise geprobeerd te maken maar niet gelukt. 2 lepels wijnazijn, nou niet te proeven, laat staan op je eten… nee nee, volgende keer ff citroensap halen en kijken hoe dat werkt

@ viev owhhh wat een prachtige foto weer maar die van H.! Wow!! hahah zo mooi hoe het kleine frummelke zich in zijn armen heeft genesteld. echt prachtig klein wonder

@ roanna nou lekker dan, gelukkig had je nog extra aan, want met zo’n koffievlek rondlopen is ook nix natuurlijk

@ mk klinkt wel leuk allemaal! jammer dat je niet buiten kon zitten maar als de kids maar lekker kunnen spelen… en je arme moeder, 3 kids tegelijk… pfew… zijn die van dezelfde leeftijd als M. en G.?

@ trl jij lekker relaxed voetbal gekeken? is het nog wat of hoe staat het nu allemaal? hou het niet zo bij maar soms komt er ineens nog een berichtje door

hiero ook vol… ik sta natuurlijk soms wel laat op en dan eet (ontbijt) ik dus ook laat. de 2e maaltijd is dan vaak rond 3 uur of 4 uur maar heb dus helemaal geen trek als het echt etenstijd is. toch wat gegeten. lekker knoflookkippie met wat sla. prima te doen maar zit nu echt helemaal vol tot de nok… ugh
kan niet wachten tot mn grote koel/vries combi er is, dan kan ik ook mn ijsmachine gaan proberen! lijkt me super

@ beps gisteren een batch met halfvolle melk, maar die is ook vrij waterig. heb er nu een beetje van laten uitlekken in een zakdoek… morgen cottage cheese, kijken hoe dat is…

Bloem,het is ontzettend spannend op het moment voor ons,de laatste wedstrijd (15 mei) gaat de beslissing brengen en dan moeten we ook nog eens tegen twenthe die net zo goed nog in de race is…:wink: en volgende week mogen we naar de badkuip om tegen twenthe te spelen voor de beker :slight_smile:

@beps
Dat zijn wel enorme bekers dan.
Ik houd niet van milkshakes en melk, dus daarmee mixen ga ik niet doen.
Ik werk het gewoon weg en daarna drink ik wel iets dat wel lekker is.

Nu wel weer voldaan? Ja meestal als je iets neemt dan krijg je alleen nog maar meer trek.

@bloem
Die van mijn zus zijn 7, 5 en 2.
Ze zijn vandaag weer opgehaald dus ik denk dat moeders nu wel op een oor ligt.
En morgenochtend kom ik er weer 2 brengen…

@Bloem ik denk dat je geen wijnazijn kan gebruiken om maynaise te maken.

waarom niet jill? in het recept stond witte wijnazijn of citroensap. had witte wijnazijn in huis maar was idd niet lekker…

@ trl spannend dus! ben je dan nog bij die wedstrijden aanwezig of…?

@ mk ocherm arme mams van jou. is wel heel erg veel in 1x he? maar ja, ze krijgt zo wel echt een band met de kleinkids, ook wel erg leuk

@Bloem ik dacht dat het niet kon dat het gewone azijn moest zijn maar heb even gegoogeld en je hebt gelijk.
Zo zie ja maar het die ouwe kan nog iets leren van de jongere generatie hahaha.

geen idee hoor jill… ik volg de instructies maar gewoon, maar het smaakte beetje te wrang, beetje honing erbij, smaakte het te veel naar olijfolie… extra eitje erin… nog niet helemaal… dus heb het maar weggegooid, kan ik een andere keer opnieuw beginnen want om er dan nog iets van te maken… nee smaakte niet lekker

anyways, ik ga lekker slaapie doen… truste!

Sweet dreams meiden enne morgen gezond weer op!!!:kus::slapen:

Goedemorgen all
De wereld heeft weer een gek minder na vannacht

:england: Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle :england:
:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Bloem,jep ben bij beide wedstrijden aanwezig,voor aankomende zondag gaat C bij oma en opa slapen,en die week erop is het gewoon een thuis wedstrijd.

Raak,hoorde het ook,maar is het al zeker dan? Ze hebben het wel eens vaker gezegd toch…

Trl : is wel zeker hoor meis, Obama heeft vannacht om 05.00 een toespraak gehouden en ze hebben ook zijn lichaam in bezit. Er is vanaf 06.00 uur al extras nieuwsuitzendingen

Nou ik wens niemand dood, maar deze kunnen we missen tenslotte…
Wat een tijd heeft dit geduurd…!!! 10 jr…

Raak,als ze het lichaam hebben zal het wel zo zijn,maar lees nu net dat het door de taliban toch wordt ontkent…

Goedemorgen .

Tja… wat een nacht/dag. Ik heb ook al vanaf een uur of half 6 liggen luisteren ( ook omdat kokkie al zo vroeg opstaat) en ik dan de wekkerradio altijd al aanzet en het toen hoorde.

Natuurlijk zal de Taliban ontkennen, maar ze hebben het gebouw/huis van vorig jaar augustus al in de gaten gehouden en inderdaad zijn lichaam is in het bezit van Amerika en ze hebben het DNA vergeleken met dat van zijn, ik meen moeder, en dat klopte. Dat is wat ik hoorde via de Amerika correspondent.

Maargoed, de kop van het serpent is eraf, maar nu de rest nog. De een gaat, de ander staat op, dus we worden gewaarschuwd waakzaam te zijn en te blijven.

Nou, iedereen een fijne dag alsnog. :dag:

En wie weet hoeveel dubbelgangers die man heeft…

Nou net die foto gezien… zou bijna zeggen: Onmisbaar…
Maar ontkennen doen ze altijd…(deden ze toch ook met die andere prutser… terwijl die zelfs kon praten zeiden ze nog: Dubbelganger…jaja…)

Maar, zoals Roanna al zei: Nu gaat de volgende gek opstaan, en diens gezicht kennen we niet…dat is veeeeeel gevaarlijker…

En weet je… Vet groot feest in USA, maar ik denk dat het wachten is op de eerste aanslag daar… :frowning:

De media zelf geeft al aan dat die foto waarschijnlijk niet echt is…

lichaam is in zee gedumpt zegt CNN. Willen geen plaats voor verheerlijking
Ik ben weg, naar begrafenis van mijn tante