Turkish Tea Time 2011

@viva
Zag je meteen al dat de chocolade op was of kreeg je later bericht.
Ik heb zonder smaak en de lime besteld. Ik doe 1 schep met smaak en de rest neutraal, anders vind ik ze te zoet. En alles met chocoladesmaak vind ik niet zo lekker, dus die durf ik niet te bestellen.

Woooooooooooooowwwwwwwwww…kiek dan. Hoe lief en hoe trots.

:wub:

@viva
Geweldig toch dat hij ook zo trots is!
Schitterende foto hoor, ik had al een berichtje geplaatst :smiley:

MK : klinkt ook flink druk maar ik neem aan overal lekker buiten gezeten.
Ik vind koninginnedag altijd nostalgie met die oude spellen, zoooo leuk, vooral met dit weertje he
Roanna : oh ben je lekker mee, kop koffie over je kleding. Als die maar niet te heet was anders kun je je ook nog een flink verbranden
Viva : kijk eens aan wat een trotse opa. Haha was ff vergeten wat daar in de kamer staat, dacht eerst : couveuse ???

hahahah nee griezel staat er achter blehhhh…

Ik heb 2 van die grote bussen chocolade op gemaakt en 2 kleintjes…dus ga nu aardbei proberen.

Mk ik kreeg later bericht, nu moet het geld worden teruggestort, en ik heb een nieuwe bestelling geplaatst, en heb al een creditnota gekregen op de mail.

@raak
Nee niet buiten zitten, er staat hier een enorme wind die ook nog eens koud is.

@roanna
Hè gatver onder de koffie, liet je het zelf vallen of was een ander zo aardig.

Nou Roanna je bent dus gelijk gedoopt…

@viva
Ik hoop dat die van mij er nog wel zijn, ik ben er namelijk bijna doorheen.
Ik heb een vermoeden dat die aardbei ook wel zoet zal zijn. En ik heb ook reepjes besteld.

Dat dacht ik in eerste instantie ook, van… ze is toch al uit het ziekenhuis, maar nu weet ik weer waar die bak voor diend. lol2

@Raak: Nee, niet verbrand , maar wel een vieze boel op die balie en mijn kleren. Maar ze stonden gelijk voor me klaar en mocht even mee naar achter om de boel op te frissen en gelukkig had ik nog een extra t-shirt aan, dus heb mijn bloesje uit gedaan en in de tas gestopt. En mijn broek is vanzelf weer opgedroogd.

Mk reepjes zijn heerlijk…

Roanna, gelukkig was het lekker weer en kon je opdrogen, anders is de lol er zo vanaf…
hahahha ja Rex zit op zijn stam als je goed kijkt, hij is groter dan Gwen hahahah

MK als ik het te zoet vind meng ik het met meer water of eerst 1 schep met 200 water en dan nog een schep met 200 water…Ik proef het eigenlijk niet eens zo erg meer, en ik hoef er maar 1 per dag.

@MK: Ze zette 2 kopjes klaar op de balie en die wilde ik op blad zetten en toen schoot er 1, (vraag me niet hoe het kwam, want het gebeurde zomaar,) uit mijn hand en deels over mijn bloesje en broek en in de bak waar de melkcupjes inliggen. lol2 Wat een geklieder, maar hun gelijk erbij en kreeg ook een nieuw bakkie leut, dus toch nog goed afgelopen. Is me nog nooit gebeurd, althans niet in een winkel of restaurant.

Inderdaad Viva… gelijk gedoopt voor het leven. lol2

Zo meiden ik ga bankhangen er tv kijken …flaptop moet aan de prik…allemaal een hele fijne avond meiden en tot morgen…moeten we weer werken…zal wel weer heel druk zijn.
tot morgen toedelsssssssssssssss

@Roanna; Jeetje ;)!!!

@Viva: Ahhh kiek H nou eens…stralende Oop…
En die aardbei: ZALLIG!!! Banaan ook trouwens hihi!!!

Hier niets nieuws… vandaag een VREETDAG…ongelovelijk… Had amandelbrood gebakken(zooo dat vind ik lekker…) neem elke dag mn tussendoortje een ‘droog broodje’ met de koffie om 11 uur… Maar pfff heb gewoon behoefte… en dan neem ik wel ‘goede’ dingen… maar… BAH…:wink:

REEPJES!!! JAAAAAA Ben wel trots… heb nog 1 ds van de 2 va april…JAMMIE!!!(maar neem ook atkinsreepjes… ook zo lekker)

@viva
Nu alleen nog even afwachten of de reepjes ook op voorraad zijn…
Ja met extra water kan het natuurlijk ook, daar heb ik nog niet aan gedacht.
Als ik zo die shakes neem, dan heb ik meteen alvast een liter water binnen :smiley:

@beps
Een vreetdag, dat klink ernstig :wink:

Viva,wat een mooie foto’s weer van een trotse opa en oma,en wat ben jij al bruin zeg.Heeft je zoon allemaal witte meubels??? Dat wordt straks poetsen als de kleine meid groter wordt.

Jill,toch nog een leuk jurkje gescoord in een maatje kleiner.

Roanna,oww balen zeg dat de koffie ook over je kleding heen ging.

Wij vandaag een rustig dagje gehad,vanmiddag even naar me cluppie gekeken op tv,wordt erg spannend nu en daarna na het favoriete restaurant van Roanna geweest.

Ik die 2-3 scheppen maar dan op 400-500 ml…
Anders is het ook te zoet…

Aarbei en Banaan is ook heel zoet, met half melk/halfwater zijn het net milkshakes… HEERLIJK

Ja vroeg warm gegeten… kreeg 1 uur later echt trek: eerst een glas water…nog een glas water… hielp niets…
Reepje… niet vol, stuk gerookte kip kaasplak/cracker met zalm…

Nu zit ik redelijk vol, zo maar eens een kop thee ofzo…