Toch nog maar even gaan shoppen haha,leuk jurkje gescoord niet speciaal maar wel vrolijk met bloemetjes ennne 1 maatje kleiner.
yeaaaa lang leve een paar kilootjes eraf! goed excuus om jezelf te verwennen met iets nieuws!
@Mierre: wat een heftig verhaal! Maar je hebt afscheid kunnen nemen en dat is het belangrijkste! Zo kan hoe moeilijk het ook is, kun je het toch goed afsluiten. Knuffel!!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
@jill: havermout is goed. Het helpt de motor opgang te brengen. Hoewel je daarna niets tussendoor moet nemen tot aan de lunch! Omdat erveel kcal inzitten natuurlijk.
Dan kan je beter magere kwark met lijnzaad nemen. Maar goed ik zeg altijd je moet nemen waar jij het lekkerste bij voelt.
Sommige dietisten raden aan om 2 gekookte eieren te nemen met een plakje ham.
Maar als ik daar aan denk draaid mijn maag al 4 keer om…
@Beps: lekker aan het scheumen geweest samen met hubs. Helaas moet hij weer een jaartje wachten.
@bloem: ook goed gescoord ondanks een tegenvallentje met die mokken.
@viva: wat een pracht kleinkind heb je toch!
Miere meis ik schrik er van, gelukkig ben je nog even bij hem geweest, heel veel sterkte, hopelijk mag hij snel rust hebben. Weet eigenlijk niet goed wat te zeggen.
Beps nog een weekje
Bloem aan de studie
Roanna appies gekeken maar heeft het wel leuk gehad
Raak jij een lekker uitje gehad??
Ik vandaag verjaardag gehad en ff geknuffeld.
Niet mijn mooiste foto maar het gaat niet om mij toch?
http://94.100.120.49/1294750001-1294800000/1294792701-1294792800/1294792755_5_fmJT.jpeg
Ach je bent toch een stralende Oma… dan maakt het niet uit of je er op je ‘voordeligst’ bijstaat tenslotte…(mooie foto juist Viv!!)
@viva
Niets mis met die foto!
Gewoon een mooie oma met haar mooie kleindochter.
@miere
Jemig wat triest allemaal. Gelukkig dat je nog wel bij hem bent geweest en afscheid hebt kunnen nemen. En nu wachten… :kus:
@jill
Toch nog een jurkje gescoord en nog wel een maatje kleiner. Heerlijk hoor.
@Koliboli,dat ik geen tussendoortje meer mag dan dat is geen probleem.
Ik eet nu smorgens 1 klein toostje bruin met niks op en smiddags 2 maar ik heb met de warmte last van duizeligheid want ik eet namiddagook niks tussendoor.
Daarom wil ik graag iets tsevigers s`morgens dus is dit een goed alternatief.
@Viva je ziet er heel goed uit en inderdaad de trots straalt er met recht vanaf.
@Mk ja voelde goed om nu eens terug de winkel in te gaan voor een kleinere maat.Normaal is het andersom.
Maar het gaat erg traag pffffffffffffff.
@jill
Traag is toch niet zo erg, als het maar gaat.
Dan duurt het misschien ook weer heel lang voordat die kilo’s weer terug zijn.
Jill, je eet veel te weinig meis…je moet wel een tussendoortje nemen om de motor op gang te houden, neem iets van augurk met een plakje ham, of een gekookt ei met rookvlees, of gewoon 1 of 2 blokjes kaas…Zo honger je jezelf uit…
Mk ben je al naar de volgende fase gegaan??
@viva
Nee ik blijf nog even hier nu het nog zo goed gaat. Mag max 4 weken, dus ik probeer het nog even.
@jill: ja ik ben het met viva eens. Je eet veelste weinig! Dat is niet goed! Je moet idd de motor op gang houden.
Dus ik zou zeggen als je havermout eet en dan 's middags crackers en dan wel een tussendoortje nemen.
Probeer het eens uit.
Net maar weer nieuwe bussen besteld.
Viva : wat een prachtige foto weer, je ziet er stralend uit en de kleine meid ook !! Was een zalig weekend we hebben genoten en volgend weekend schijnt nog mooier te worden, kan bijna niet, toch ??
Beps : Rubbie heerlijk zijn hart op kunnen halen en van allerlei prullaria gescoord
Bloem : heb je nog een beetje kunnen studeren vandaag ? Hier was gisteren vrijmarkt en kermis, vandaag pasar malam en kermis haha
Roanna : zijn jullie nog de stad in geweest? Of wilde kokkie lekker languit in de tuin zitten na gedane arbeid
Jill : jij toch ook er nog even op uit geweest een een jurk in een kleinere maat kunnen scoren, goed hoor. Maar je moet wel meer eten hoor, dit is echt te weinig, zo kun je niet afvallen
MK : wat hebben jullie gedaan met deze stralende dagen ?
@raak
Klink gezellig allemaal.
Wij hadden donderdag, vrijdag en vandaag een verjaardag.
Gisteren was hubs 's morgens naar de vrijmarkt en ik ben met de kinderen naar het marktje hier op het dorp geweest. 's Middags met z’n allen nog bij de spelletjes voor de kinderen gekeken en daarna naar een leuke speeltuin hier in de buurt. Mams ook mee, die had de 3 kinderen van mijn zus 5 dagen te logeren. Konden mijn zus en zwager klussen in hun nieuwe huis.
@Viva: Oh meid… wat een juist schitterende de foto. Zo lief!!!
@Raak: Ja, we waren toch nog even naar de stad geweest en niks gescoord dan wat prulletjes bij de big bazar en een kop koffie over mijn kleren bij de Hemo, maar ben uitstekend geholpen door het personeel aldaar.
Verder sluit ik me even bij de mooie update van Raak aan.
ja ik ook van de week maar chocolade hadden ze niet, dus nu aardbei besteld, maar ja die komt nu denk ik morgen en dan moet ik werken nou ja ik zie wel.
Ja ik ben super trots, maar er is er hier nog zo een hahahaha.
http://94.100.120.93/1294750001-1294800000/1294792701-1294792800/1294792720_6_t2Hp.jpeg