Turkish Tea Time 2011

Viva,wat een super lieve foto zeg.

Bloem,jij dus toch niet voor niks geweest toch wat gescoord.

Nou hier was op de markt de gewone zaterdagmarkt,het centrum ben ik niet ingeweest,zijn bij vrienden geweest daar was wel wat te doen in de buurt en daarna gebbqed bij vrienden.

Goedenavond ladies.

Ik hoop dat iedereen een fijne koninginnedag heeft gehad, maar zo te lezen, de meeste van jullie zijn goed geslaagd he!!!

Ik heb ook een paar leuke uren in de heul doorgebracht en moet zeggen… het was al zoveel jaren geleden dat ik er voor het laatst was geweest… dat het een fantastisch mooi, leuk en leerzaam park is. Voor diegenen die er nog nooit zijn geweest, een aanrader, vooral ook voor kids. Nouja… eigenlijk voor iedereen. Jong en oud! Een korte impressie staat op FB.

@Viva: Oh… wat een scheetje en wat heeft ze leuke kleertjes aan.

Ik zeg alvast… weltrusten all en tot morgen weer.

:slapen: :dag:

@ roanna gezellig gehad in de heul bij de familie :wink: hoe gaat het nu om zo’n hele dag ‘op sjouw’ te zijn?

@ trl mmhh lekker bbq…

ik ga ook weer lekker slapen, zo vermoeiend zo’n dag

Slaap lekker iedereen en morgen gezond weer op.:slapen::kus:
En natuurlijk iedereen alvast een fijne zondag!!!

Hallo schatten,
Mag ik even een ego-tje plaatsen? Ik ben al meer dan een week terug uit Turkije, en heb nog niks tegen jullie gezegd, shame.
Heb wel bijna alles teruggelezen, fijn dat de ZH controles goed zijn gegaan, verder erg veel over eten en niet eten, en o ja, VIVA, nog van HARTE GEFELICITEERD met de kleine meid, fijn dat alles goed is gegaan, en wat is ze mooi!!!
**
De vakantie in Marmaris was weer heerlijk thuiskomen. alleen was het weer daar minder dan hier, helaas, maar ja, dat weet je als je begin april gaat. Geeft ook niet, we waren weer Thuis!!
En verder, A tijdens mijn vakantie heel erg achteruit gegaan, wat natuurlijk een enorme stempel drukte. Eerst nog dagelijks contact via telefoon, maar de laatste dagen ook niet meer, ik dus heel erg bezorgd en verdrietig. Eenmaal thuis wel weer een beetje telefonisch contact, maar ik merkte wel al dat het heel slecht ging. En vanavond heb ik hem voor het eerst na de vakantie weer gezien, maar ik ging er al heen met het idee om afscheid van hem te nemen. En dat was terecht, hij is nu zo verschrikkelijk slecht, ik zal jullie de details besparen.
Maar dat ik hem nooit meer zal gaan zien is wel voor 99 % zeker. Maar ik heb afscheid kunnen nemen, en dat is wat ik de laatste weken steeds geroepen heb: als ik hem nog maar 1 x kan zien om afscheid te nemen. Ik ben natuurlijk heel erg verdrietig, maar voel me aan de andere kant ook goed, het is goed zo. Ik weet al een half jaar dat hij dit niet ging overleven, en heb daar naar toe gewerkt, moeilijk uit te leggen zo, maar ik ben al een hele tijd aan het verwerken. De arme schat heeft zo veel pijn, ik hoop echt voor hem dat het niet zo lang meer gaat duren, hoe hard dat ook klinkt. Als ik zie hoe hij in 3 weken achteruit is gegaan, dan denk ik niet dat het nog 3 weken zal duren.
Met mij komt het wel goed, ik ben al aardig op weg, ook al zal ik best nog terugslagen krijgen.
**
Sorry hoor, beetje lang verhaal, maar ik wilde het jullie toch vertellen. Ik hoop over een tijdje met leukere berichten te kunnen meekletsen,
Dikke :kus: allemaal…

awh miere, dus toch … :kus: weet niet zo goed wat te zeggen want weet hoeveel hij voor je betekende… had je eindelijk weer een soort van geluk gevonden en dan is het wegens allerlei omstandigheden niet gegund en dit is dan misschien nog wel meest drastisch.

ik hoop dat A. weinig pijn zal hebben en zijn dierbaren nog kan zien en spreken. gelukkig heb jij nog afscheid kunnen nemen. dikke :kus:

@Miere pffffffff wat heftig allemaal,meid toch ik wou dat ik iets voor je kon doen.
Wil eerst even zeggen dat het helemaal geen ego bericht is en dat je hier alles kan neerpennen,ik hoop dat wij je hier een beetje kunnen opvangen .
Weet dat als er iets is wat we voor je kunnen doen,zeg het he.
Ik vind dat je enorm sterk bent ,fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen ik weet hoe moeilijk de omstandigheden zijn.
En eigenlijk weet ook ik niet goed wat zeggen.
Hoop voor jullie dat A inderdaad van pijn bespaard blijft en hoop dat jullie elkaar mss toch nog kunnen zien of horen.
Ik wens jullie heel veel sterkte :kus:
En je weet het he als er iets is…laat het weten he

Miertje: Hoe dankbaar je ook bent voor het afscheid kunnen nemen, hoe oneerlijk het toch blijft… Hopelijk kan A het ook loslaten, en mag hij de rust krijgen die hij zo verdiend!
Heel veel sterkte en kracht meis :kus:

Miere : meissie nu toch al afscheid moeten nemen, wens jullie heel veel sterkte toe en hoop echt dat A de pijn bespaard blijft.:kus::kus::kus: En uiteraard weet je ons altijd te vinden he

:england: Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle :england:
:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Miere,heel veel sterkte voor nu en de komende tijd…:kus:

Miere: ik ben er even stil van, en weet niet zo goed wat te zeggen. Bij deze wens ik jou dus heel veel sterkte… Hoop voor A. dat hij niet al te veel pijn zal lijden en hij zijn rust zal vinden! :kus:

Goedemorgen

Nou, ik ben ook even stil geslagen door het verhaal van Miere. Ondanks dat er er aan zat te komen, komt het toch altijd nog ongelegen en onverwachts.

@Miere: Meisje… laatst toen je het ons vertelde, heb ik nog even met je gemaild over het een en ander en nu is het dan zover, zoals ik uit je schrijven hier begrijp.
Fijn dat je toch nog afscheid hebt kunnen nemen en ik leef met je mee de komende tijd. Heel veel sterkte voor de komende tijd gewenst en als het dan toch zo moet zijn, hoop ook ik, dat hem een verdere lijdensweg bespaard blijft. En wat de anderen ook al zeggen, wil je wat kwijt, gooi het eruit en waarschijnlijk weet je deze of gene ook wel te vinden via mail of MSN. Je mag mij altijd aanklampen hoor, als je daar behoefte aanhebt.
Sterkte :kus:

@Bloem: Het ging aardig goed hoor. We waren tegen elfen in het park en waren om 4 uur weer thuis. Heb vele malen wel even aan je moeten denken. Niet vanwege dat ik ook jou “familie” :wink: daar gezien heb, maar velen zag lopen met die enorme lenzen op hun dure fotocamera’s. Dan dacht ik… zou ook iets voor Bloem zijn met haar apparatuur. Wat zou ze prachtige foto’s hier kunnnen maken.

@Raak: Voor jou J, trouwens ook.

Zo, heb me weer even gemeld. Vandaag een rustige dag. Kokkie naar de boer, zoon weer werken in de heul en ik heb zin om vanmidaag ff naar de stad of iets dergelijks te gaan.

Iedereen een fijne dag en vast tot laters weer. :dag:

Goedemorgen iedereen:kus:

Ook ik thuis vanuit de kerk, zo lekker in de tuin aan de gang.
De laatste dingen deze week inplannen/overleggen met Rubbie…en JAAAA we gaan volgende week al…

@Beppie het schiet nu wel echt goed op voor jullie he,heeeerlijk.

mogguh ladies

lazy sunday

@ jill fijne dag van de arbeid! zijn er nog speciale dingen bij jullie

@ roanna, je hebt toch wel de groetjes gedaan aan mijn familie? dankbare onderwerpen om te fotograferen maar we gaan waarschijnlijk binnenkort naar blijdorp

@ beps ja ja nog even! heeft rubbie nog wat kunnen scoren op de rommelmarkten of alleen maar kaikekaikeniekopen…?

zo ff konijnenhok verschonen, afwasje doen en dan weer studeren denk ik. het waait hier echt heel hard, wel mooi weer maar die wind!

Rubbie heeft wat computertoestanden gescoord, maar ook voor de hondjes: een electrische nagelvijl…(soort dremmel, op batterijen) voor wel 2 euro. Miertje kan dit bij, en als het maar bij 1 andere kan… ben ik al weer heeeeeel gelukkig :wink:

@Bloem ja er is hier zo vanalles te doen braderijen enz maar daar is geen doorkomen aan.
Heb dat vorig jaar eens geprobeerd maar daar is geen beginnen aan.
Dus gewoon lekker thuis en strakjes barbequen,want hier schijnt het zonnetje maar ok inderdaad af en toe wind.

@ beps kijk dat is nog eens fijn shoppen.

@ jill ja dat is wel lastig met de scoot, maar van het weer genieten is ook een feestje! hopelijk gaat de wind vanaaf een beetje liggen…