@ beps werk ze!! en hubbie veel plezier!
@ trl wat zijn jouw plannen vandaag? snapt C. dat we vandaag de verjaardag van de koningin vieren?
@ beps werk ze!! en hubbie veel plezier!
@ trl wat zijn jouw plannen vandaag? snapt C. dat we vandaag de verjaardag van de koningin vieren?
Have fun today ladies!
Ik doe lekker helemaal niks! ![]()
Goedemorgen all. :NETHERLAN
Wij (zoon en ik) gaan straks naar de apenheul, Zal wel lekker rustig zijn, nu iedereen de stad ingaat. Lijkt me wel leuk. Ik doe een oranje outfit aan, denk ik. Misschien erna nog even naar de stad. We zien het wel.
@Beps: Werkse… en vast vanaaf nog wel iets leuks doen. Hubs al wat rommel bij elkaar kunnen rapen vannacht? Succes voor vandaag met hem.
@Bloem: Jij ook he!!! Hopenlijk krijg je de uitzet voor een prikkie compleet vandaag.
@Jill: Doen jullie er nog wat aan vandaag? Even de grens over misschien om de sfeer te proeven?
Verder iedereen… die het vandaag op hun manier gaan vieren, heel veel plezier en ook voor diegenen die er niks mee hebben… toch een fijne dag gewenst, want het weertje blijf goed vandaag, dus kan je daar ook van gaan genieten.
Laters. :dag: :NETHERLAN
Roanna,veel plezier in de apenheul,wij gingen paar jaar geleden ook altijd naar een pretpark op koninginnedag was nooit druk…
Bloem,C snapt het niet echt hoor als ik zeg wie is er jarig zegt tie wel de koningin(moeilijk uit te leggen dat ze niet jarig is maar we het vieren:) ) omdat ik dat verteld had,maar verder vindt hij het wel prima.Hij heeft wel een oranje shirt aan.
Beps,werk ze voor straks.
Wij zo naar de wijkvereniging van vrienden hier is niks en daar wel,en dan vanmiddag aan de bbq
goedemorgen op deze stralende koninginnedag :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Roanna : heeeeel veel plezier in de apenheul
Beps : jij je rondje al gelopen, nix te zien en straks werken
Bloem : oei das schrikken, je bent er vandaag echt heel vroeg bij, hoop dat je wat leuke spulletjes voor je keuken kunt scoren
MK : jij er zo te zien al helemaal klaar voor, have fun met de kids !!
Cyn : jij vandaag lekker nix doen, misschien een beetje van het :zon02: genieten dan ?
Jill : gisteren druk gehad, vandaag proberen lekker een relaxdaagje te houden misschien ?
Trl : worden er bij jullie leuke dingen georganiseerd ?
Hier kermis en optredens, gaan daar straks met de kleinkids ff heen en denk vanmiddag naar het park
Fijne dag all :dag::dag::dag:
Raak,helaas hier worden nooit geen leuke dingen georganiseerd een vrijmarkt in het centrum en misschien een draaimolen en op de markt ook niet veel zelfs geen kermis…![]()

Goedemorgen,iedereen een hele fijne koninginnendag gewenst!!!
@Roanna,nee blijf vandaag lekker hier ga wel even in onze winkel kijken mss druk van diegene die even over de grens naar hier komen.
Goedemorgen!!! Ik net gewerkt vanaf 5:30 tot 9:00 het was klaar en zo vroeg ja ik was wakker.
Iedereen een fijne dag! Ik ga de tuin in…
En daarna nog even op het net voor een ereader
Jac : dan was je zelfs nog vroeger op dan mij :mad: nu lekker relaxen in de tuin
Jill : jij aan het w8en op hollandse klanten, misschien brengen ze wel een oranje tompoes mee lol2
zo ik ben weer terug hoor… jemig
eerst in onze home-town, was erg gezellig, nog niet zo druk
4 mooie koffiemokken gescoord, mn mams wat boekjes en toen een ijsmachine incl 4 (hele zware) ijsbekers. mooie deal maar daarna met alles zeulen. nog ff wat gedronken op terras, ff door de stad gelopen maar helaas was de action niet open, wilde ik wel even kijken
papa taxi zou ons weer ophalen, zeg ik: we kunnen nog even naar breda… hahaha zag mn mams wel zitten, die vind het geweldig maar ik vind het nooit zo om door die ‘troep’ te neuzen maar nu had ik echt enkele dingetjes om voor te shoppen. dus hup op naar breda, maar daar was het nog drukker en meer voor kinderen, bijna alleen maar speelgoed en spelletjes en alles, wel een staamixer gescoord, de enige op beiden markten die ik heb gezien maar ik heb hem! yeaaa
baal wel een beetje, kwam hiero 4 hele mooie mokken tegen. met van die oude amerikaanse koffiereclame erop. vind ik echt mooi, vintage maar wel modern. was een set. die vrouw deed eerst al heel lelijk tegen een meneer die iets anders wilde en wilde afdingen en bij ons wilde ze geen centimeter toegeven… en ze deed zo lelijk. die gun ik mijn geld niet zeg maar… maar ja, zit nu wel al heel de dag met die mokken in mn hoofd… hahaha maar ze zullen nu wel weg zijn denk ik… of zal ik toch nog eventjes gaan kijken… mmhh tempting…
Gewoon gaan kijken: Misschien doet ze nu wel iets van de prijs af…
nee nee is me te ver lopen en ik ben MOE! ga zo nog ff wat sla halen, en dan ga ik denk ik ff plat…
volgende week yoghurt ijsjes maken met mn eigen ijsmachine! wheaa
hahaha…![]()
Magere melk: Geen succes… heeeeeel veeeeeeel water erin
Hello girls, iedereen een fijne koninginnedag gehad, wij heerlijk naar de braderie geweest in zoetermeer lekker weer, nog wat gedronken op het terras, samen met zwager en schoonzus die we tegen het lijf liepen, nog een rokje, shirtje en legging gescoord.
Morgen kleine meid knuffelen en s middags een verjaardag.
hier een foto van vandaag.
http://94.100.125.22/1293550001-1293600000/1293563001-1293563100/1293563024_6_dy7I.jpeg
@Viva denk dat iedereen nog aan het vieren is hahaha.
Wat een leuke foto weer he ik vind het altijd zo schattig hoe ze met haar handjes doet het is net of ze diep aan het nadenken is. Sooooooooooo lief.
@Viva ik vergeet het steeds te vragen,havermout is dat goed om te eten ik bedoel ipv ontbijt of zo ik heb op de doos gekeken maar ik snap daar nooit geen bal van.
Jill ik heb geen idee of havermout goed is, er zitten wel zemelen in dus dat is goed, maar wel koolhydraten en dan nog de melk.
owh wat een snoessie die meid Viev!
hier ontzettend veel babykleertjes te koop, op maat gesorteerd, volgens mij soms maar 1 x gedragen
@ beps owh das jammer van die portie maar dat dacht ik al wel… denk dat je dan meer starter erin moet doen en nog langer laten staan
kokosolie gekocht= groot succes!!
@viva
Ze is wel heel lief hè!