Ja mooi door eenvoud zeg maar niet zo potserig, vind het altijd leuk om te kijken wat iedereen draagt. Koningin is ook mooi kanariepietjes geel, en camilla heeft het mooiste aan, beter dan de moeder van Kate, die jas trekt bij haar armen. zonde…beetje slordig van degene die het gemaakt heeft, want ze zal het vast niet bij h en m gekocht hebben.
Vind wel een vreselijk droge dienst bah…uitgekauwde kost, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij. Vind alleen haar bruidsboeket niet mooi, lelietjes der dale, ik had ze ook in mijn boeket zitten maar er hadden toch wel wat roosjes bij mogen zitten.
Roanna dan schelen we 19 kilo, valt wel mee toch ahahahahaha.
Beps jij komt ook nog wel bij het omgekeerde van Roanna geloof me, je gaat goed meis.
had essense besteld bij eiwitpoeder, krijg ik een mail is niet leverbaar pffffffff. Krijg nu mijn geld terug, en heb voor het eerst aarbeien whey besteld…1 bus maar van een kilo, daar doe ik een maand mee. Precies genoeg voor 1 juni. Hopelijk is aarbei te nassen want chocolade was ook uitverkocht…pffffff. Voor het eerst dat het niet leverbaar was. Nou ja maakt ook niet uit, ik klok hem gewoon naar binnen.
Net mijn reepje weer opgegeten, het avondeten al klaar gemaakt lekker verse eiersalade gemaakt met spekjes, augurk en ui, dat kan maar vast intrekken, verse kaiserbroodjes voor Damber en hubs erbij, en ik smeer het op mijn amandelbroodje dus dan kunnen we gelijk aanschuiven vanavond want Damer is vanmiddag eerder vrij, en gaan we even naar rotterdam naar alexandrium, daar moet een winkel zitten veel voor weinig, geen idee hoe hij heet, maar we kunnen altijd ff kijken nietwaar.
Aardbei vind ik errug lekker…dus zal jij m wel verschrikkelijk vinden!!!
Mn zus is gek op de cappu… maar bedacht nu: Als ik nou eens vanille neem, dan kiepper ik er zelf wel sterke koffie bij LOL!!! Helemaal TOP !!! beter dan de cappu…
Ja dat kan ook, hahahahaha…ik heb cocos toen gemengd met chocolade, toen werd het bounty…hahahahahha
vind kokos alleen lekker in de soep…(krijg je een soort van thaise kaikai soep…)
hoi hoi
moest ff uitslapen
@ viev dat krijg je als je zoveel klanten aanleverd, dan raakt het uitverkocht…! haha
@ roanna fijn, nix erbij en nix eraf, geen vocht vastgehouden
@ raak mooi hoor, stap voor stap he??
maar wel fijn dat je pijnvrij kunt lopen. dat wandelen komt misschien nog wel
@ trl de jonge man blijft 's nachts spoken… blegh dat breekt je op
hier ook de tv aan, gewoon op de achtergrond. ik vind het stel mega saai, maar ze passen wel mooi bij elkaar, vind de jurk erg mooi. niet mega veel opsmuk maar wel mooi en elegant. en die britten, zo netjes naar het paleis lopen achter de bobbies aan… haha de gemiddelde run om thialf heen gaat een stuk chaotischer!
Yummy!!! Eigen yoghurt is gelukt!!!
@beps
Heb je er ook een smaakje aan gegeven of is het gewone yoghurt.
Erg lekker dus.
Gewoon volle yoghurt…
owh toppie beps!
en nu smikkelen en op tijd een nieuwe batch maken!
@ mk je maakt gewoon yoghurt van melk en klein beetje yoghurt uit de winkel en dan kun je dat in een bakkie doen en opeten, daar kun je alles doorheen mieteren wat je maar zou willen, fruit, siroop, honing, muesli… whatever… het gaat erom dat door het 24h op 42 graden te hebben, de (meervoudige) melksuikers (lactose) omgezet wordt in suiker wat het lichaam wel in 1 keer op kan nemen.
pfew ik weer een hoofdstuk getakkelt… weer 1 minder…
Om precies te zijn: Het wordt omgezet in melkzuren. Dit zijn geen koolhydraten haha… En daarom: JAMMIE!!! Ikke lust graag yoghurt nl…![]()
zo morgen ook weer werken. Had weer ziekte…weet niet hoelang ik dit nog vol hou.
Maar goed zondag 1 dagje vrij! jippie hahaha
nou iedereen een fijne koninginnedag!!
Sorry meiden ik heb jullie vandaag verwaarloosd,even druk gehad met vanalles maar allemaal een dikke :kus:
@ jill geeft nix, wat heb je gedaan dan
@ jac, denk dat jezelf ook wel weet dat jij niet ervoor bent om alle problemen en ziekte-gevallen op te vangen… maar goed, morgen werken, succes…
ik ga ook morgen voor het eerst sinds 100 jaar iets doen, naar de koninginnedagmarkt kijken voor wat keukenspulletjes… wel zin in!
Eerst de vlag maar uit!
leve de koningin!

goedenmorgen!! je moet er vroeg bij zijn voor de beste spulletjes/zooi op koninginnedag!
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Fijne dag allemaal
Hier had je beter gisteravond kunnen gaan. Net terug van het rondje in de ochtend…geen klap te beleven…gisteravond: SNOEIDRUK!!!
Zo eerst werken