@bloem
Dat is wel erg makkelijk, nu snel een mailtje sturen.
Maar zo werkt het natuurlijk niet!
Hubs gaat altijd naar de vrijmarkt en vermaak me een beetje met de kinderen.
Ik mag wel een bonus krijgen van eiwitpoeder.nl voor al die klanten die ik doorgestuurd heb naar de site hahahahah. Vriendin van Damber vanaf 21 maart 9,7 kilo er vanaf.
@beps
Dat is toch het aller belangrijkste dat je je goed voelt!!
Je zal zien dat je straks zomaar langzaam verder van die 110 afkomt.
En als je je zo goed voelt, heb je toch eigenlijk al gewonnen.
Ik vind het grootste pluspunt dat je gewoon geen honger hebt!
In de winter ben ik altijd zwaarder en in de lente dan moet er weer even wat gebeuren voordat de bikinitijd er weer aankomt.
We gaan gewoon nog even door.
Bij iedereen werkt het tot nu toe, althans degene die mij gevolgd zijn, ik heb het weer van een nichtje, en die had het weer van een vriendin, die woog 135 kilo en nu nog maar 80 oke die heeft er een jaar over gedaan maar dan toch ik vind het nogal wat. Maar eerlijk is eerlijk je moet het zelf doen, anders werkt het niet.
Goedemorgen
Roanna : alles gaat gelukkig naar wens en je mag lang wegblijven EN op vakantie :cheer::cheer: Leuk feessie gehad gister en alweer een uitnodiging erbij, je gaat lekker wijffie
Beps : jij eindelijk door de 109 heengezakt, bravo !!! enne ja, de aanhouder verliest hihi
Bloem : die dachten zeker het zo te kunnen proberen, mooi niet !! Je bril staat je echt goed, J heeft er ook zo eentje hihi
MK : jij ook al flink afgevallen zeg, nu nog een klein beetje maar dat lukt ok wel
Viva : yoghurt vergeten??oeps maar gelukkig heb je het op kunnen lossen he.
Je zou idd een soort groepskorting kunnen bedingen als semi vertegenwoordigster van hun merk hihi
Cyn : ook ik vind tot november niet te doen hoor, gewoon proberen een lang weekend, dat moet te regelen zijn, toch ?
Trl : jij nog niet aan de eiwitten ???
Jill : zit al klaar met de koffie voor de tv, veel kijkplezier !!
nog even annie uitruimen, stofzuigen beneden en dweilen, douchen en dan ga ik ook voor de buis…nou ja voor de lcd, want buizen die zitten niet meer in de tv…royal wedding looks.
Raak hoe gaat het met je benen meissie,…enne je bent een beetje stilletjes, alles wel goed? Of gewoon druk druk druk.
Jill,het slapen van C kan beter,s’nachts nog wel wakker of s’morgens vroeg,heb me er maar bij neergelegd net als hij het avondeten het zal vast wel een keer goedkomen…
Raak,nee ik nog niet aan de eiwitpoeder,die 5 kilo moet zonder poeder toch ook wel te doen zijn,al zal het wat moeilijker gaan.
Op bbc kan je al live kijken naar beelden van de genodigden enzo
@Trl het is heel vervelend he als je kind zo moeilijk slaapt omdat je zelf op het laatste doodmoe en afgepeigerd bent.Maar inderdaad het beste is als je het kan loslaten al is dat niet gemakkelijk.
Tja dat afvallen niet simpel he,ik doe het ook zonder hulp maar niet simpel pffff maar goed we zullen maar denken de aanhouder wint he.
Jill,klopt idd er zijn wel dagen dat ik er doorheen zit,ga ook niet al te laat naar bed uit voorzorg…Maar het breekt wel op ja.
Ik wilde hier op het werk internet kijken,maar wordt er steeds afgegooid
Viva : ben deze week soort van druk he, vorige week natuurlijk paar dagen weggeweest en die moet je toch weer inhalen en deze week ook grote aktie bij Popey en daar gaat tuurlijk weer wat mis met de aanleveringen :mad:
Benen gaan heel langsaamaan de goeie kant uit. Kraakbeen komt nooit meer terug maar door de fysio wordt het gesmeerd en heb ik bijna geen pijn meer en steeds kan ik ook iets meer. Ben van de week al een stuk gaan fietsen !! En de boodschappen kan ik ook weer zelf doen en gewoon ff de stad in en zo dat gaat allemaal al wel. Lang lopen alleen nog niet maar dat zou binnen een paar maanden ook moeten lukken. Ze zijn heel tevreden en vinden dat ik grote sprongen vooruit maak, dus…. hihihi zal er maar op vertrouwen he en doe het ook graag
En heb ik vast de koffers al ingepakt en klaar staan, want even erna… gaan wij hangen. >>> :cheer:
Goedemorgen dames.
Ben al klaar met de rituelen. Heb lekker rustig aan gedaan vanmorgen en tv kijken… ik kijk vanavond wel naar de samenvatting, want zolang tv live kijken heb ik toch geen geduld voor.
Straks miss even naar D’ter naar de MM.
Morgen naar de Apenheul op uitnodiging van de zoon. We gaan dan samen omdat hij nog vrij heeft. Moet zondag weer werken. Hij had van de week z’n verkeersregelaardiploma gehaald, dus ik zei tegen hem… jongen… dat kun je weer mooi op/bij je CV zetten. lol2 lol2 Hij had het gewoon nodig voor dit werk o.a. en is hier met een paar collega’s 2 dagen voor naar Vlijmen en Oss geweest.
Nou, verder heb ik niets te melden. Dat ik trots op jullie ben, maar dat weten jullie wel, want dat heb ik al vaker gezegd en of dat nu met of zonder shake is… hou vol dames en ik hou toch wel van jullie hoor!!!
@Raak: Jij doet het ook goed zeg!!!
Oh ja, moest gisteren ok mijn gewicht doorgeven, maar dan meer om te zien of ik geen vocht vast houd, want dat gebeurd nog aleens na zo’n ingreep. Maar ik kon ze gerust stellen, want dat is iets waar ik dan op let.
Maar geen grammetje meer dan voor de ingreep. Zelfs wat minder. Precies 59 kilo. Durf het haast niet te zeggen. Hihihi. Jawel hoor!!!
Jullie allen veel plezier bij de tv en tot laters ergens weer. :dag: