Bloem: ik vind deze bril veel mooier bij je staan! ![]()
Ja ik heb haar gedwongen, geslagen en geschopt en pas toen wilde ze \dit montuur opzetten lol2lol2
nee zonder dollen: het koste wat moeite ons Bloempje te overtuigen dat een bril ook als accesoire gedragen mag woden, en best opvallend kan en mag zijn.
Hij staat je top meis echt!!!
ik ondertussen in bed tot morgen
Mijn humeur ook naar punt -0… M. net online… krijgt geen vrij in juni… dus ik ga niet in juni… dus zal hem pas in november zien… Als ik dat dan nog wil… ![]()
ppfffff dat is nogal wat zeg… ik heb er zo mijn eigen mening over, maar die zal ik voor me houden, kun je er met iemand over praten die hetzelfde heeft…? wat vind M. er zelf van…? is ontslag nemen en een andere baan zoeken een optie of wil hij dat niet…?
@Cyn ,pffffffff kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt.
Hij kan toch op zijn minst een beetje moeite doen he(mss heeft hij dat wel gedaan)Jij hebt zoveel moeite gedaan om hem naar nederland te halen en hem hier een plezierige tijd te bezorgen.
Sterkte he ik hoop dat jullie eruit komen.:kus:
nou ja, in turkije werkt het ‘vrij’ krijgen natuurlijk niet helemaal hetzelfde als hier in NL maar dat maakt het niet minder balen deze situatie :tssk:
advocaat had een dikke vette brief gestuurd naar dat bedrijf en nu ineens, krijg ik een slijmerig mailtje van het bedrijf of ik toestemming geef om mijn foto’s te gebruiken. zonder verwijzing naar de brief van de advocaat ofzo. wat denken ze nu zelf…? dat ik gek ben ofzo… haha kan er wel om lachen eigenlijk, for further correspondance, please contact my laywer! haaha sorry ben een beetje melig… ik ga slaapie doen. truste!
Bloem: ik wil zelf niet dat hij weer van baan gaat wisselen. Hij verdiend nu het dubbele van zijn oude werk, dus ik wil zelf niet dat hij ontslag gaat nemen.
Verder heb ik niemand om er mee over te praten, en vrij nemen in Turkije werkt inderdaad anders dan hier… ![]()
Maar goed, hier kan hij verder niet zoveel aan doen natuurlijk, hij vertelde dat hij ontzettend boos is geworden, maar dat het niet helpt…
We gaan het wel zien…
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Goedemorgen meisjes.
Cyn dat is mooi balen zeg…als het pas november wordt voordat je askim ziet, heb je hem een jaar bijna niet gezien en dan is veel te lang…succes meis.
Ikke amandelbrood gebakken, maar de yoghurt vergeten erin te doen, vond het al zo kruimelig het meel, dus 2 eieren erbij gedaan, hahahahah annie de wonder bakker moet zeggen het smaakt wel hoor, maar is wel vreselijk machtig, had echt 2 kleine sneetjes, kreeg het gewoon niet op hahahahha. De volgende keer zal ik de yoghurt niet vergeten.hahahahaha
Vandaag voor de tv dus snel even de hut strak trekken en dan maar loeren hahahah.
Ik ga echt lekker hoor, lijkt wel doordat ik verleden week maar 4 ons was afgevallen, door al de taart en het eten ik een inhaalslag aan het maken ben vandaag weer 3 ons er vanaf. Dus ik ben heel tevreden. 78,8 is nu de stand dus -22 kilo.
hahahaha wat een sukkels zeg die denken er met een mailtje vanaf te kunnen komen…nOT gewoon betalen.
O en vandaag over 6 weken hang ik als het goed is boven turkije in de plain…kan niet wachten.
Lekker Viva!!! Hangen boven Turkije: Als je ook maar gaat landen ;)!!!
@Cyn: Geen mening of tips alleen: :kus:!!
En nu…op naar de massage(iets met last van mn been en dathet niet goed zit) en dan vanavond wokken: Dus NU… NU
M’n gewicht invoeren: HAHAHAHAHA(Ga maar kijken Viva: Ben zooooooo blij)
Bloem,staat idd mooi die bril…Goede keus van Beps ![]()
Cyn,owww wat balen,meer geld verdienen is lekker,maar of dat op kan tegen een relatie…Is wel een lange tijd dat jullie elkaar niet kunnen zien dan…:kus:
Viva,jij lekker voor de buis vandaag.
Beps goeeeed hoor 1 kilo er vanaf eindelijk onder de 109
Ik nu 2 weken -6,25 kg.

jij stond vanmorgen dus zo…
MK: Ik ben natuurlijk 2 jr geleden ook zo een klap afgevallen. Die 110 is bij mij elke keer weer een crime…(vorige keer ook) … ben nu ruim 7 kilo kwijt(en daar ben ik al erg blij mee) maar wil meer natuurlijk…
Wat alleen het mooie is, je voelt je zo lekker… Mn zus zei gister nog: Normaal voel ik me zo katterig/hangerig/ellendig als ik aan het lijnen ben, maar nu niet. Haar man viel het ook al op…
Viva: Ik heb vooral steps geoefend: Erop/eraf/erop/eraf/erop… ja het stond er echt steeds: 108.4!!!
Hij gaat lekker he MK, je gaat als een trein. Nu mag je wat gaan toevoegen he.
Beps en hoe gaat je zus?
6,5 kilo va 5 april…
Mn oudste nicht 4 kilo en de jongste wil ABSOLUUT NOOIT zo zwaar worden als mama/oma/tante en is dus alleen de ochtendmaaltijd gaan shaken…en is dus ook al 3 kilo kwijt(en is nu klaar… die wilde ze nog kwijt)
Mn vriendin is ondertussen 4 kilo kwijt…