@Beppie je hebt werkpaarden en luxepaarden he lol2
@beps: jaja we weten het wel dat je over 14 dagen eral bent!! ik is niet jaloers hoor ![]()
en druk aan zegels aan het plakken voor bloem.
@viva: je gaat lekker!!!
@cyn: druk met haar verslaving en een mooie crib!
@jill: zit zich te verlekkeren aan reisjes ![]()
ik moe maar moet nog 1 dagje en dan weekend! EN dan slapen… heerlijk hahaha ![]()
@Koliboli,en hoe is het met jou?
zo… dat monster voor vandaag is geklaard… men men men wat duurt dat lang als het moeilijk is. niet dat ik het nu echt heel erg snap ofzo, maar begrijp het blijkbaar wel, want kan de opgaven met boek goed maken (dan begrijp ik het wel) alleen nu nog onthouden en uit het hoofd toepassen :retard: man man man… wat een gedoe dit! en tis zo veel blubblubblub
anyways, vind dat ik wel iets leuks verdiend heb! ga lekker mn brillie ophalen! toedels :dag:
@ viev mooie kaarten heb je gehad!
@ jill misschien in het hoogseizoen zonder tussenlanding?
@Bloem,wanneer is je volgende examen?
mag ik zelf bepalen alleen omdat het zo veel is en omdat ik hoop toch snel aan het werk te kunnen, durf ik het niet in te plannen… stel dat ik zeg over 4 weken en ik red het toch niet qua tijd/leerstof, of ik moet over 3 weken beginnen met een baan… ofzo… probeer dus eerst de stof door te nemen en dan als ik een beetje weet hoeveel het is en bijna klaar ben, dan plan ik het in…
Viva,geen dank hoor…
je hebt er echt veel gehad zeg.
Jill,is dat het boekje afvallen met je smartphone?? Dat staat namelijk deze week in de flair hier.
Roanna,hoe is het gegaan vandaag?
Wij vanmiddag een kinderfeestje gehad,zouden eigenlijk naar de kinderboerderij gaan,maar het weer was te wispelturig dus is het schatk*ds geworden,pfff wat een getetter daar om je heen…
@Bloem ja dan is dat de beste manier he,eerst studeren en dan plannen.
Doe je het nog graag of heb je nu zoiets van hoop dat het snel achter de rug is?
@Trl,nee het is een andere tekst maar hij ligt nog in de auto zal hem straks effe halen.
@Roanna,ALLES GOED GEGAAN???
Goedenavond piepels.
Nou, daar is ze weer.
Eerst dus naar Zwolle even een bietje gewinkeld, hapje gegeten en toen op naar het ZH. Gelukkig ging alles mooi op tijd. Eerst hartfilmje maken, toen weer ff wachten en toen naar de PA, die tevens ook de metingen van de ICD doet. Allereerst zei ze dat ze geen verontrustende berichten via het monitoren hebben gehad, wat wil zeggen dus , dat de IDC niets heeft waargenomen en (nog) niet in aktie is geweest en dat is alleen maar goed dus.
Ze was zeer tevreden met alles. Heb het nog even met haar over op vakantie gaan gehad, maar geen enkel probleem, dan als advies om een formulier in het Engels en/of Turks aan te vragen bij de fabrikant, zodat mocht er wat gebeuren in Turkije, het ZH weet welk een patient ze voor zich hebben. Een extra alarmpasje heb ik zoiezo nu al in mijn portemonee zitten, dus kan gerust op reis gaan.
Ook hadden we nog even over de zender die op mijn nachtkasjte staat en s’nachts berichten doorzend en ze was het met me eens, dat in mijn geval dan, ik die zender niet altijd bij me hoef te hebben, wat ik ook niet van plan was. Ik zei ook, dat ik het fijn vond dat ik zo’n ding in me heb voor de zekerheid, maar dat ik er niet dagelijks mee bezig wil zijn. Daar gaf ze me best gelijk in. Al met al… zij tevreden en ik tevreden en over een jaar terug komen voor het apparaat weer door te meten en tussendoor mag ik gewoon hier in A’doorn naar de cardioloog voor controle, die tevens ook het apparaat na kan zien. Alleen hier opereren ze er nog niet aan, maar deze dame werkt ook in Nieuwegein om ICD’s te plaatsen, maar mag mensen van buiten( in mijn geval Zwolle) dus wel controleren.
Toen op tijd naar huis en heeft kokkie me afgezet bij CB en daar heb ik inderdaad nog even een paar heerlijke uurtjes met mijn (ex) collega’s gehad. Gelijk weer een uitnodiging voor 1 Juni gekregen om te gaan wokken hier ergens i.v.m. 25 jaar bij CB. Nou, ben ik wel voor te vinden hoor!
@Jill: Gelukkig met jou ook alles goed. Tja, is altijd toch weer spannend he. Ik weet ervan, want heb precies dezelfde controles als jou. Nu nog, alleen nu 1x per jaar. Alleen ff het lidteken bekijken, dan (be)tasten ze me lichaam af met de ogen en handen en onder oksels voelen bij de klieren en dan sta je weer buiten. Mag ik vragen, waarom jij er zo’n eind voor moet gaan? Is er bij jou in de buurt dan geen ZH? Maargoed, jij ook voorlopig weer blij toch!!!
Nou, verder alles bijgelezen hoor dames en ben het overal mee eens. :cheer:
Wat een lange he!!! lol2 Iedereen een fijne avond verder.
Oh ja… die kennis van ons ( waar ik jullie van de week over vertelde ) had gebeld toen ik naar de receptie was. Haar man had een Tia gehad, krijgt nu medicijnen en is alweer thuis.
Zo meisjes… ik vandaag eetvisite gehad… Morgen een afspraak bij de therapeuteraar…(last van mn been, hij gaat alles eens nalopen)
Dan in de avond met de eetvisite van vandaag morgen wokken…(langzaam is de vakantie aan het beginnen zeg maar…)
En dan…dan is het koninginnenacht(ohhh Rubbie is net een klein kind: Nog zoveel uur…)
@Roanna: GOede berichten zeg!!! Lekker dat het allemaal zo goed gaat
@Roanna oooo ben ik blij voor jullie dat alles ok is.
Is toch een gerust gevoel he dat alles werkt zoals het moet en inderdaad moet je ook een en ander op papier hebben voor als je op vakantie gaat.
Gelukkig meis echt super:kus:
Waar ik ga in Leuven is een van de beste dokters op dat gebied in belgie tja dan heb ik het er graag voor over he.
Normaal is het ook maar 1 uur rijden maar door ongelukken en de dagelijke files was het vandaag op alle wegen hier een catastrofe.
Maar Roanna nu hebben we wel weer iets extra te vieren he als we meeten dan mag er wel wat sterkers op tafel dan koffie helol2
@Roanna,heeft die kennis er niks aan over gehouden?
Maar als hij naar huis mag dan valt het denk ik gelukkig wel mee.
@Beps: Wat heb jij toch weer leuke dingen in het vooruizicht.
Ehhh…jou hubsie… gaat hij zelf op de vrijmarkt staan of alleen om te zien of er nog wat van zijn gading bij is?
@Jill: Oke, dan begrijp ik je wel dat je er een stukje voor wil rijden.
Iets sterkers? lol2 lol2 Zal ik je nu toch eens vertellen… dat ik sinds ik uit het ZH ben, nog geen enkele keer alcohol, zelfs nog geen wijntje heb gehad!!! Oh… we gaan het zien dan.
Voor zover ik weet spreekt hij (die kennis) alleen nog wat onduidelijk, maar verder zal het denk ik dan wel meevalen inderdaad. Heb haar zelf nog niet gesproken. Hij zat al wel weer achter de pc.
@Roanna: Hij sleept OVERAL rond… echt,… tussen AL DIE ROTZOOI neuzen…
Morgenavond gaan we het eerste rondje(met zaklantaren omdat je het soms niet zien kan…)
Dan zaterdagochtend rondje Town, andere centrum, centrum van Mere, mere buiten, en dan dweer het centrum, andere centrum… IK mag gelukkig!!! werken va 10 uur zaterdag lol2lol2
@ beps hahaha express zo geregeld he ![]()
ik ga zaterdag ochtend ff met mams, even op zoek naar wat goedkope keuken spulletjes (knoflookpers, staafmixer, extra maatbekers) lekker on the cheap side
@ roanna dat zijn goede berichten, apparaat is nog niet actief geweest, nou houden zo! en leuke middag gehad met de collega’s en ook goed bericht van de kennis, pfeww
@ jill op zich vind ik de studie heel erg leuk en het is echt iets waar ik verder in wil, alleen deze module is echt een draak, mot er nix mee in de toekomst maar moet het wel halen natuurlijk, nix is optioneel dus moet er gewoon doorheen
zo… brillie op mn neus, kijkt nog een beetje onwennig want het montuur is vele malen groter dan mn andere brillie maar zie nu een stuk beter… pfew
foto op FB!
@Bloem ik heb geen facebook maar heb je zo een bril met van die grote glazen? Wel heel apart hoor al kan ik er niet aan wennen.
Ik was van de week zonnebrillen aan het passen en ik sta er gewoon niet mee.
@roanna
Controle weer achter de rug en alles prima in orde, weer een lekker gevoel!
@jill
Heel lang in de auto gezeten voor 10 minuutjes daar…
@bloem
Weer een paar sollicitaties voor de boeg.
En een mooie nieuwe bril.
@jac
Gaat het weekend slapen ![]()
@beps
Hoeft lekker niet mee over de markten en gaat werken.
@viva
Wat een kaarten zeg, wel leuk!
Nu al het taarten(gewicht) alweer kwijt, dat ging lekker snel!
@trl
Tussen de spelende, rennende, gillende en blije kinderen gezeten.
@ mk en jullie nog plannen voor koninginnedag? de nino’s gaan wat speelgoed verkopen geloof ik maar niet hier
@ jill nee hoor, volgens mij zijn deze glazen en dit montuur ietsje kleiner, ben niet zo van groot, maar het montuur is vele malen dikker en opvallender dan mn vorige bril. moest van beps
hahahah