Viva: gaat inmiddels wel weer beter hoor… Zitten een beetje in een afstands-dipje ofzo… Wel plannen, maar nog geen concrete datum dat ik er heen kan gaan!
Jill ik kan niet wachten, zag gisteren al dat de lire op 2.23 stond…heel vervelend voor ons hahahah NOT.
Nou ik heb alles in huis voor het amandelbrood dus ga me er straks aan wagen om het te bakken laat het jullie weten hoor hoe het smaakt.
pfff Cyn het lijkt mij helemaal niets zo lang elkaar niet zien…bah.
@Cyn dat heeft niks met afstand te maken hoor daar hebben we allemaal wel eens last van toch dames? EEN DIPJE?lol2lol2
en nu op een sprintje de keuken in.
Tlr. dank je wel voor de kaart hij staat bij alle andere echt leuk hoor zoveel kaarten krijgen als je een kleinkind krijgtl
http://94.100.114.167/1292150001-1292200000/1292180501-1292180600/1292180509_6_OwWI.jpeg
@Viva ja erg he van die lira moeten we weer extra gaan shoppen om het op te krijgen pffffffff wat een opgave
Viva: dit is ook echt de laatste keer dat ik er aan begin hoor
(of nou ja, aan begonnen ben haha )
Jill: dat is waar hoor… Maar het is bij ons gewoon even lastig momenteel…
Jill hahahaha dipje, soms is het een groot gat hahahahahahha
@Cyn die nieuwe verslaving slaat dat soms op meer dan alleen de nagellakjes? Askim of zo?
@Viva je he en het wordt soms moeilijk om zo een groot gat goed te vullenlol2
Ja akelig om de zakcentjes op te krijgen daar…pfff duurt nog zo lang morgen 6 weken…dus nu nog 43 dagen en dat klinkt helemaal zo lang.
Wij nog 3 weken sorry:vak02:
Ja maar na al die jaren lukt dat wel hoor, hahahaha zou hubs voor geen miljoen willen missen, met al zijn eigenaardigheden maar die heb ik gelukkig zelf ook.
Ben benieuwd hoe het met Roanna is afgelopen, hopelijk goed, en is ze nu de beest aan het uithangen op de receptie bij haar oude werk.
Jill: dat is alleen mijn nagellak verslaving… ![]()
Ja toe maar wrijf het er maar in, tegen de tijd dat wij komen ben jij zwart geblakerd van het zonnetje, trouwens gisteren is het eerste vliegtuig geland van transavia op gazipasa. En ook op tijd weer vertrokken, je bent alleen niet gelukkig met die vlucht, want er zit een tussenlanding bij op izmir, dus alles wat je aan tijd winst hebt om niet naar antalya te hoeven met een lange transfer, heb je nu dus die tussenlanding wat ongeveer anderhalf uur in beslag neemt. Lekker over nagedacht.
Beps gaat al over 11 dagen de mazzelaar…
en nu hup hup hup naar de keuken…blehhh weer achter de pannen.
@Cyn,oooo dat is een hele geruststelling hahaha.
@Viva,ja als er nog een tussenlanding is dan pas ik ook hoor.
Heb het zo al niet op vliegen en dan nog eens extra landen en opstijgen,neeeje bedankt.
Ja hoop ook dat Roanna met goed nieuws thuis komt maar ik denk het wel he als je zag was toch een hele ingreep en hup ze was direct weer op de been,die ouwe taaie hahaha sorry Roanna:kus:
Pfffff zie net een aanbieding Brussel Antalya heen en terug 100 euro all in
HAHA… jaja over 14 dgn zit ik er gewoon ;)!!!
En als jullie gaan Viva… gaan wij gewoon weer lol2!!!
@Cyn: Snap je hoor… maar ja nu is dit weer actueel zeg maar haha…:)!!!
@Bloemmie: STIK vd eftelaarzegels… zal ze opplakken en af en toe opsturen(of een goede reden om even bij elkaar weer binnen te wippen ;)!!!)