Turkish Tea Time 2011

ja ik ga het vAN DE WEEk proberen te maken…ik neem macadamianoten voor tussendoor 13 koolhydraten per 100 gram.
je kunt trouwens ook amandelmeel en lijnzaad mixen met zuiveringszout om te rijzen…kijk maar op www.chefmarcel.nl daar staat ook het een en ander

ola meiden

iedereen alweer de hort op!

ff voor de duidelijkheid, ik HEB geen baan, IK beslis nix, eerst weer ff opnieuw beginnen, hopelijk een gesprek inplannen en dan verder kijken… maar goed, werd vanochtend wakker gebeld, of ik nog elders op gesprek wilde voor het een en net gebeld, de week erna weer een gesprek dus we kunnen weer ff vooruit…

@ cyn wat ik nog wilde vragen, hoe gaat het nu met je ouders? missen zij je erg? of zijn de verhoudingen wat rustiger geworden nu je lekker je eigen paleis hebt?

@ roanna wat leuk dat je voor de prepensioen viering een uitnodiging hebt gehad. hopelijk red je het ! en succes vandaag

ik ga hier maar eens aan de slag, druk druk druk

Bloem: mams mist me wel, maar de laatste dagen zie ik ze elke dag, want mijn scooter staat daar… :wink: Dus gaat wel goed… Verder gaat het wel gewoon super nu tussen ons, en is het ook echt gezellig als ik af en toe een avondje blijf hangen :slight_smile:

dat is positief nieuws dan! en vele malen gezelliger natuurlijk

:tssk: jammer, volgende week pas mn fridge halen… kan dus morgen idd de royal wedding kijken hahahahh lol2

Officieel is het met zuiveringszout!!! Of met wijnsteenpoeder(zuiveringszout met maiszetmeel wat voor SC weer niet mag)

Dus ik gebruik dat ook hihi

Hehe ik ben terug pffffffffffff niet normaal om half 7 vertrokken moest er om half 9 zijn en ik kom pas aan om half 11.
Ik had natuurlijk onderweg al gebeld maar toch vind het echt vervelend.
Vraag me af wat ik er moest doen even naar het liteken kijken en de klieren nagekeken,alles ok over een half jaar terug.
Al bij al 10 min binnen geweest.
Maar goed ben weer klaar ermee.

@Roanna hoop dat bij jou alles vlot verloopt en hoop op een goede uitslag.

@Viva,jaaaa ik kijk ook mee morgen,net als jij niet echt koningsgezind maar wil dit niet missen.

@Bloem,Je blijft zo wel in de running he alleen jammer dat ze je uit je bed bellen hahahah

@Beppie onze keuekenprinses lol2

@ jill dat is zoooo frusti he, hele reis ernaartoe, soms moet jijzelf nog uren wachten en dan binnen 10 minuutjes sta je weer buiten. ff checken en klaar… aan de andere kant, als hij uren had zitten turen en consult had aangevraagd van zn collega’s was je ook niet blij geweest. jij weer een half jaartje goedgekeurd en dat is dat.!

op zich niet erg dat ze me uit bed belden, was al wel soort van wakker en moest er toch uit, was net dat zetje wat ik nodig had

@ beps nu alles geregeld?

@Bloem: Ja en nee… we wachten weer af… iets met het feit dat ik geen contract heb speelt nog… nu gaan ze rekenen…
EN…1ste batch in de machine(Yoghurt dames… meteen maar 2 ltr… we zijn er hier nogal gek op…)

2 liter?!?! wow! je moet wel proberen het binnen 5 dagen op t eten he?

ik ga ff tomatensoep maken en weer verder studeren… dit is echt een mega moeilijke module, snap er geen ene f*ck van en het interesseerd me ook geen kl**t maar ja, moet het wel halen voor het complete plaatje…:retard:

Bloem: succes met de studie…

Jullie zullen wel denken dat ik vrij stil ben. Maar ik heb nou eenmaal niets met dieëten, eiwitpoeders etc etc. Aangezien het meeste daarover gaat, en ik daar ook geen kaas van gegeten heb, bemoei ik me daar verder niet mee hoor… :wink: Maar er is dus niks aan de hand ofzo hoor…

Maar ja… Cyn, toen jij aan het sonja B dieet was, ging het daar ook veel over … je hebt niets met deze manier denk ik… Vergeet alleen niet dat Bloemmie het niet doet ivm haar gewicht, maar ivm haar gezondheid(dat dieet is voor mensen met darmen erg aan te raden, en dat was de reden waarom ik me er meer in verdiept heb!)

Ik ben vooral KH arm gaan eten omdat het voor mensen met een darmprobleem(crohn of een overactieve darm) erg positief werkt. Afvallen is een zeer prettige bijkomstigheid.
Ik heb nl al een jaar(of langer) problemen met mn darmen. En zoals de mens is: Ik vreesde het ergste…
Dus KH arm gaan eten, darm werd wel minder maar niet beter… dan toch eerst huisarts. Al met al viel het mee(geen echt darmprobleem) behalve dat ik me beter ging voelen(meer energie, minder opgeblazen, geen vreetbuien ed…)
Daarom ben ik er meer over gaan lezen, was al(iom de huisarts) met de eiwitten begonnen(hij vind het trouwens een heel goede methode, juist omdat je je spieren blijft opbouwen met die eiwitten)

Maar goed…
Die yoghurt maken is gewoon … het is ZOOOOO LEKKERRRRRRRRRRR
Broodjes: OHHHH ZALIGGGGGGG

@Bloem: Hier gaat 500 gr per dag op!!! Rubbie rond de 250-300 en ik rond de 150 gr…

Oh maar je moet het ook niet zien als verwijt ofzo hoor, maar ik heb er gewoon niks mee, weet er niks over, dus vandaar dat ik me er verder niet in meng… Snap het verder heel goed hoor dat jullie zo blij zijn dat het goed gaat! En van Bloemmie snap ik de reden ook heel goed.

Maar verder heb ik gewoon niets met de recepten, aanbiedingen enzo. Dus ja, dan ook niet echt iets om op te reageren… Snappie?

owhkey mooi! mn mams wilde ook al proeven en roomie vond het ook super lekker

nu lekker eigen gemaakte tomatensoep. mis wel een beetje de vermicelli die altijd in zo’n blik zit, maar denk dat ik de volgende keer gewoon reepjes omelet erdoor doe ofzo

@ all: sorry, als je zo drastisch je hele leven en eetpatroon omgooit, dan beheerst het echt 24/7 je gedachten en dan moet je wel eens wat kwijt. als het teveel wordt, lees dan maar gewoon over mijn postings heen ofzo… beetje scannen enzo

anyways, nieuw onderwerp, wie spaart de zegeltjes van de c1000 voor de attractieparken (alle behalve de efteling doen mee zo’n beetje) en de ah (juist wel efteling)?

Ik spaar ze niet, heb ze wel van de AH dan… :wink:

@Beppie en Bloem,ik heb vandaag de flair gekocht en daar zit een boekje bij met tips om af te vallen ,heb het nog niet gelezen maar hou jullie op de hoogte.
Niet zozeer over dieëten maar de manier waarop en met tips en uitleg.
Ik vind het wel lekker als al die heerlijk dingen voorbij zie komen en die broden jammie heeeeel gezond lijkt mij.

Was ook niet mijn bedoeling om hier een eetforum van te maken hoor meiden, maar ja je kunt hier alles neerknallen dus waarom dan ook niet lijnpogingen, en recepten…
Het is maar wat de mens bezighoud, enne eerlijk is eerlijk we waren een beetje stil gevallen en daar zit ook weer progressie in toch???
Maar Cyn hoe zit het nu eigenlijk met askim, hoor je er weinig over, alles toch wel goed??? Of toch niet helemaal. En ga je nog naar hem toe??

Bloemmie of geraspte kaas erbij gooien, dan dikt hij ook in, en is heel lekker ,weet alleen niet of je kaas mag.

Ik heb geen zegeltjes van beide winkels niet…maar als ik ze krijg, zal ik aan jullie denken.

@Viva,soms moet ik ook wel lachen wat we hier allemaal voor een berichtjes schrijven maar dat maakt het voor mij zo leuk.
Lekker zien waar andere mee bezig zijn ,ik bedoel ik kende jou en Roanna alleen van hier en bij onze meeting had ik gelijk he gevoel dat ik jullie al jaren kende.
Nog effe en het is weer bijna zover meeting,o ja de lira 2.24 vandaag
super he