oke Beps ik ga morgen eens kijken…bij het bomvat.
Nou meiden… ik zo aan mn yoghurtshake zeg maar en hup mn bedje in(nadat we de laatste loop met de 4 monsters gedaan hebben…)
Tot morgen, Roanna succes/sterkte en ik hoor jullie allemaal weer
Dat ziet er inderdaad lekker uit dus bij mijn volgende bezoek aan nederland
zal ik zeker effe bij het bloemenvat langs gaan mmmmm
zo ikke weer thuis
lekker salade gegeten bij mn ouders. 1e volledige maaltijd sinds vrijdag dus nu langzaam meer voedsel toevoegen
@ roanna heb telkens het idee dat jij je verontschuldigd, maar volgens mij is jouw insteek gewoon heel erg goed en gezond. gewoon eten wat je nodig hebt en meer niet. ik vind het super dat jij en kokkie zo lekker kunnen eten zonder fancy stuff. en dan af en toe naar de mac, nou dat kun je wel hebben
ik moet eerlijk zeggen, ik zou alles eten, snoep, chocolade, chips whatever, maar of ik het echt lekker vind?? ik zou het eerlijk gezegd niet eens weten… zo slecht om je gedachtenloos vol te stouwen. ik mis het snacken of snoepen niet, als ik het niet koop, kom ik ook niet in de verleiding
maar goed, succes met de doormeting!
@ jill jij ook bij de dokter en met de file
@ beps morgen komt ie, vast en zeker!
@ viev misschien gewoon even een periode om tot rust te komen, je huid ‘te settlen’ en dan kijken of je je lekker voelt om nog iets verder te gaan…
owh hahaa ik moest zo lachen. stelde voor aan mn paps om vrijdag de fridge te gaan halen, zegt ie bloedserieus: nee nee, dan kan ik niet! ik moet de royal wedding kijken met je moeder en ik denk: waar HEEFT ie het over! hahahahaha maar goed, zit nu een of andere gossip docu te kijken en het is toch wel echt een sprookje he?
Lieverds slaap lekker allemaal enne morgen gezond weer op!:kus::slapen:
Goedemorgen Lieverds,
@Roanna en hubs,succes vandaag!!!
Tot straks !!!:dag: :kus:
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Goedemorgen all
Jill : op dat je goede berichten gaat krijgen
Roanna : ook voor R en jou hoop ik op goede berichten
Fijne dag iedereen :dag:
Roanna,succes vandaag…
Bloem,wordt dus toch nog misschien wel die job,wanneer moet je beslissen?
Cyn,heb jij al een idee van mijn vliegtijden?
Ik vandaag maar een half dagje,vanmiddag mee met het kinderfeestje van dochtertje van vriendin,hopen dat het droog blijft.
Goedemorgen meiden.
Roanna succes vandaag he meis…we horen het wel of je klokje het goed doet. Ik ga duimen.
Bloemmie ik ben helemaal geen snoeper, en ook geen zoetekauw. Ja dat is ook de bedoeling om skinny even tot rust te laten komen.
Maar ik ben de feestonsjes weer kwijt hoor. Vanmorgen 79,1 op de weegschaal, dus ik ben dik tevreden.
Ja ook ik heb de docu gekeken en ook de film hahahaha, morgen zet ik ook echt wel de tv aan heb zijn moeder ook zien trouwen, ben helemaal niet koninggezint maar vind zo’n huwelijk wel leuk om naar te kijken.
Wat heeft het vannacht geregend zeg, ongelofelijk het heeft gespoeld.
Trl: ik zal straks even voor je kijken! ![]()
Ik wacht nog 1 dag met mn gewicht neerzetten Viv…haha… dan ben ik misschien toch nog onder de 108,5 (omdat ik vanmorgen weer terug was op mn 109,4…) Aanhouder verliest(langzaam lol2)
@Bloemmie: JAAAA je paps en ‘the royal wedding’ haha…
Op naar langzaam ‘eten’… kan je het amandelbrood echt aanraden ![]()
@Roanna: Ik zou willen dat ik zoals jij was ;)!!!(al zou jij misschien weer iets van onze ‘rondingen’ :unibrow: willen hebben lol2!) Dus laat ons maar shaken…en jij lekker eten wat kokkie kookt!!! En nu…op naar zwolle toch?!
En wij… op naar de dingen die voor vandaag op programma staan en door…![]()
Beps geef nog 1x het recept voor amandelbrood, ik heb het amandelmeel al gehaald, gewoon bij de notenbar.
Morre meiden.
Ik veronderschuldig mij beslist niet voor niets en niemand . Integendeel. Ik denk dat jullie onderhand wel weten hoe ik in elkaar zit.
Blijven jullie lekker shaken, eigen broodjes bakken, yougurt links of rechtom draaien, enz. en doe wat jullie denken wat goed voor je is. Ik kan er alleen niet over meepraten en dat doe ik ook niet. Ik volg jullie wel. ![]()
Ga nu snel ff showeren en dan op naar Zwolle. We maken er maar een dagje uit van en als ik op tijd terug ben, heb ik nog een receptie van de kok van CB ( ja, die waar ik altijd mee op ziekenbezoek ging bij die ene zieke collega) Hij gaat vandaag met prepensieon en ik had een uitnodiging, dus hoop dat ik dat nog ga redden.
Iedereen een hele fije dag en shake, shake, shake your body… :cheer:
Meiden… kompgoe.
Tot vanavond ergens weer. :dag:
Roanna have fun meis.
AMANDELBROOD
250 gr. amandelmeel
60 gr. gesmolten roomboter
3 eieren
200 ml. yoghurt
1 tl. bakpoeder
¼ tl. zout
bakken 1 uur op 180 gr
thanx meis
Viva: Ik eet er tussendoor(rond 10.30-11 uur) 1-2 sneetjes van(cakedikte)
Das mn 2de maaltijd op de dag zeg maar ![]()
Ik kan me zo voorstellen als je hier een honing oid(dus met minder KH) indoet je een cake krijgt…
Roanna: succes vandaag! :kus: