#Roanna: J heeft ook beide ogen laten doen, en H 1 oog. Bij J zelfs na 3 dgn het 2de oog al!!!
Dat met een veiligheidsbril werken…laat m maar in die waan…;)!!!
Jij sterkte morgne, ik hoor je wel als je geweest bent tenslotte…
@Viva: Uiteindelijk(en Atkins doet dat ‘makkelijker’ vind ik) doe je elke dag 5 kh meer. Tot je merkt…hEEE nu gaat er niets af…(of er is bij…) Dan zit je op het aantal KH wat voor jou goed is…:)!!!
Goedenavond.
@Viva: Wat heb je toch weer verblindende banners onderaan. lol2
@Jill: Nee, ik heb gelukkig helemaal geen tand/kiespijn meer en ben er ook niet mee naar de TA geweest, maar ga het wel even zeggen bij de controle.
Jij ook veel sterkte morgen bij de oncoloog. Hopenlijk alleen goede berichten.
@Bloem: Nou, wie weet alvast een opstapje… naar die baan. Je weet maar nooit. Enneh… ja, morgen ga ik voor de 1e keer op controle voor die ICD en die wordt dan inderdaad doorgemeten en uitgelezen en eventueel passen ze dan het een en ander aan, maar ik denk zelf dat het wel goed zit. (hoop ik)
@Raak: Ook al op die eet. Nouja, als het ook beter is voor je knieen. Ze zeggen dat het helpt he!!
Meiden… bedankt voor jullie ervaringen wat betreft staaroperatie. Ja, ik denk dat het wel goed komt. Hij had er geen eens last van, maar ze zien dat natuurlijk op de (Diabetes) oogcontrole en het andere oog vertoont iets van suiker, maar is niet verontrustend. Anders gaat ie maar op de geur af. lol2 lol2 lol2
Ik hoor net op RTL4 dat er chocola is, waar je niet dik van word. Ach… laat ik nou net niet zo van chocolade houden. Maar voor de liefhebbers is het miss wat!!
Let op Nu op 4 Choco waar je niet dik van wordt en nog gezond is ook.
Ja klopt Beps ik zit nu ongeveer op 12 koolhydraatjes en ik val nu nog steeds af, dus kan er wat bij nemen. Maar van de week met al die taart moest ik even balansen zeg maar.
Trouwens zonder die koolhydraten gaat het ook prima, mis ze niet eens, ja oke soms denk ik jammie een boterham met kaas ofzo. Maar ook dat komt wel weer, ik wil eerst nog 4 kilo kwijt, dat is mijn buffer ik zit onder de 80 kilo en wil een marge opbouwen om te kunnen schommelen.
Want 80 was mijn streefgewicht, en meer hoeft er ook niet af hoor. Heb maat 42 of een L en van broeken maat 42/44 en zo is het gewoon goed. Olijfje staat helemaal niet, heb nu al dat mensen zeggen je moet stoppen ook H. vind het welletjes. Dat smalle bekkie he, maar op de heupjes zit nog voldoende, alleen wil mijn vel nog niet helemaal terug, maar dat heeft tijd nodig.
hahahaha ze verzinnen steeds iets nieuws chocolade waar je niet dik van wordt. Jammer Roanna jij lust geen chocolade, maar er is toch wel iets wat je heel lekker vind of niet??
Raak jij ook al 4,5 kilo kwijt…nou dat is toch prima…goed hoor meis
Jammie chocolade waar je niet dik van wordt,ik heb helaas geen RTL dus als iemand een merk of zo weet jammie krijg het water in mijn mond.
Ja hoor. Ik vind noga of schrijf je nougat wel lekker. Het is alleen… als ik zo’n zak haal, nouja… je raad het al, dan is die zo leeg en dat kan wel voor een keer, maar niet te vaak. lol2lol2
Tja… en verder maken ze me met weinig dingen blij, maar dat is nu wel zo’n beetje bekend. Hoe lekker het er ook uit ziet of hoe duurder/luxer het ook zal zijn, ik geef niks om koekjes en snoepjes en al helemaal niet om bonbons en chocolade, maar zo nu en dan een nutsje gaat er wel in. Is ook van chocola. Vreemd he!!
Nouja en eten doen we omdat het moet, maar geef ik ook niks om, daarom hier ook nooit van die tierelantijntjes als diner. Erg he!!! Hihihi. Kokkie kookt altijd wel lekkere dingen die ik wel lust.
Kostte maar €1,40 voor een klein blokje, zag ik later, dus veuls te duur!!!
@Viva: Die zijn ook mooi en niet zo fel. :chin: lol2 lol2
Ach Roanna nougat van H. ook zo lekker, en winegums (brrrr). Voor de rest is hij gek op chips en pinda’s. Maar ja als je het niet lekker vind dan is dat nu eenmaal zo…
@Roanna dat heb ik er wel voor over,eens lekker kunnen snoepen zonder dat het calorieën kost.
Ik ben eigenlijk niet zo een snoeper,enkel een keer per maand dan moet ik iets zoet hebben lol2lol2
O ja en nougat tja dat is natuurlijk ook lekker he.
Maar hier in Belgie is het snoep niet zo lekker maar ooweee als ik naar mastricht ga dan moet even binnen bij J.m.n
O ja bijna vergeten met sinterklaas die heerlijk chocolade letters van J.m.n
en het lekkerste zijn ze nog na sinterklaas want dan zijn ze halve prijslol2lol2
En ik vind (bijna) al het snoep, koek, chips en nootjes lekker…
lol2 lol2 lol2
Ik hiervan alleen de nootjes.
lol2 lol2 lol2 lol2
TTT in de ban van het dieëten en het snoepen lol2lol2
ik net heerlijk bij de koffie een cocosatkinsreepje…JAMMIE!!!(ik had nog ruim ruimte, bleef anders ruim onder de 1000 vandaag…) En dan straks lekker nog een yoghurt met poeder voor het slapen…HEERLIJK!
De cocos atkins ken ik niet, die is hier niet te krijgen…
Ik was met Bloemmie bij het kruidvat in Breda: JAAAA daar hadden ze die(1,59) Ik had er gewoon meteen een doos van moeten kopen ;)!!! lol2
Gaat om deze: http://nl.atkins.com/products/endulge-bars/coconut-bar