@roanna
Kokkie vandaag voor controle, jij morgen, nu weer een staaroperatie, jullie blijven wel bezig zo.
Staar inderdaad een kleine ingreep, maar het moet wel even gebeuren!
@viva
Die reepjes had ik al gezien, maar ik wilde wel even horen, straks zijn ze niet weg te krijgen.
De Tu*nen zit niet bij ons in de buurt, ik ga ze wel gewoon bestellen dan.
@beps
Lekker brood gebakken.
Was het nu zo dat ze bij Alb*rt H ook KH arm brood of krackers verkopen??
Roanna,dat is al snel dat kokkie geholpen kan worden,me mams heeft het vorig jaar laten doen en ook voor haar ging er een wereld open,alleen mocht ze een week niet zwaar tillen.
Jill,hahah ik val hier ook niet af,volgens mij moet ik helemaal niks eten …
@Trl hier van hetzelfde mss ben ik wel helemaal verkeerd bezig.
Ik eet s´morgens een cracker zonder iets op 40 cal.
S´middags 2 van diezelfde crackers
s àvonds veel groenten 50 gram vlees en meestal geen of soms een aardappel
tegen een uur of 8 sàvonds eet ik nog een sinaasappel.
Door de dag mineraal water met een smaakje en totaal 3 koffie zonder suiker en een beetje halfvolle melk.
Geen idee of dit teveel is maar minder wordt nog moeilijker.
ik denk dat dat het probleem is, je eet zo weinig dat je lichaam alle vet opslaat in plaats van het gaat verteren en verbranden. ik ben geen dietiste en ben zelf net onder de BMI grens van obese, dus ik weet het ook allemaal niet maar het lijkt me echt verstandiger dat je naar de dietiste gaat, zodat je onder begeleiding kan afvallen zonder jezelf uit te hongeren en nix meer te eten…
Als je niet genoeg eet gaat je lichaam ‘in spaarstand’ en gebeurt er niets TOTDAT je weer gewoon gaat eten: OPSLAAN!!!(dat rare mens gaat me steeds uithongeren dus: RESERVE OPBOUWEN!!!)
Daarom moet ik volgens ‘het poeder-lijstje’ ook 6-7 keer eten per dag: Houd de motor lopend!!!
Ik dus thuis, met 1 hond meer. De vader van Chira komt een paar daagjes logeren…
En dat is dus altijd precies het probleem bij mij. Wat ik eet slaat mijn lijf op… van Sonja Bakker val ik af, omdat ik meer eet… Maar ben dan altijd kotsmisselijk omdat ik zo vol zit…
@ beps ja joh had je nog niet genoeg 4-voeters in huis hahahah gezellig! foto’s?!??!
ik wilde eigenlijk naar de sportschool maar mn buik doet nu ineens zo raar, misschien toch maar ff niet… jammer…
net bericht op t banenfront… die baan van februari waar ik op het 4e gesprek was geweest maar dat niet doorging want zij wilden me ‘geen reorganisatie aandoen’ of ik nog interesse had. voor dat salaris en die vakantiedagen wil ik daar best een tijdje werken hoor…geeft me wat tijd om weer wat ritme en regelmaat op te doen en verder te gaan met mijn studie… en natuurlijk, niet geheel onbelangrijk weer een beetje cash in het laatje…
@Bloem eindelijk eens wat goed nieuws voor jou.
Is het nu al definitief?En zo ja wanneer kan je dan beginnen?
Je hebt gelijk ik zou het ook doen,als er dan iets interessanters op je pad komt kun je nog kijken he.
@Beppie,wat leuk een onverwachte loge zal wel goed gaan me elkaar he denk ik.
@Cyn,ja is niet fijn he als je zo je best doet en er geen gram vanaf gaat.
Ik blijf toch volhouden mss moet mijn lichaam er ook aan wennen.
Sprak gisteren nog met mijn kinesist,ik vertelde dat ik sinds het lijnen meer pijn had en zeker in mijn rug.
Ik dacht die zal me wel uitlachen maar nee hoor hij zegt dat vet geeft een bescherming aan je rug en die wordt nu dus minder.
Roanna : jeetje nu R. weer staaroperatie, jullie hebben een 10-ritten kaart he, sterkte maar weer dan voor R. en voor jou morgen suc6 bij de controle.
Jill : jij morgen ook suc6 bij de controle. Ik moest van de dietiste idd ook meer gaan eten en boter gaan gebruiken en aardappels gaan eten en onder de midden 2 boterhammen met beleg ipv yoghurt en nu val ik idd af, weleenswaar heel rustig maar de weegschaal gaat naar beneden, is nu 4.5 kg af van het vele eten !!!
Beps : bij mij op het hoekie geweest, maar ik zat bij Marion op het hoekie in de kou en de regen haha
Bloem : het gaat vast lekker met het studeren he? en ook nog lang uitgeslapen vanmorgen
MK : heeft heerlijk gesmuld gisteravonds en de kids ook
Viva : hoe was het bij je pap? nog een beetje van de zon genoten ook vandaag?
Ik dus gewerkt en veel regen gehad, maar komt vast wel weer goed hoor, ga nu zo naar fysio :dag::dag:
Veel te weinig, je moet zo rond de 1000 calorieen hebben(dat is net geen crash dieet, als je een dieet volgt met koolhydraten en dat is eigenlijk nog te weinig 1200 tot 1400 calorieen en je valt wel af. Wat iedereen al zegt, je lichaam gaat in spaarstand, dat is dus altijd mijn probleem geweest, te weinig eten, maar 1x per dag een klein beetje.
@ jill nee nee, ik heb nog echt geen baan hoor!! ze hebben alleen de interesse in mij nogmaals geuit via het buro en die gaat nu vertellen dat ik ook nog wel interesse heb en dan wil ik eerst nog eventjes praten over wat ze WEL kunnen garanderen en hoe het er dan allemaal uit gaat zien
net uitgetelefoneerd met mijn advocaat… :s klinkt wel erg officieel allemaal hahaha maar goed, hij gaat het allemaal regelen en dan is het wachten op de reactie van ‘hun’
anyways, ga maar eens naar mn ouders, die willen me ook weer zien en we hebben weer veel te bespreken dus kan maar beter een beetje vroeg gaan
Ik zit nu rond de 1000 calorieen per dag een reep is al rond de 200, een shake 115, en dan stukje kaas is rond de 100, vlees en groente, en wat noten en dan zit je ongeveer op dat aantal. Ik heb ook 6x per dag geshackt hoor. Maar ik zit in de opbouwfase dus dan veranderd je eetpatroon en moet je shakes laten vallen. Gaat goed hoor. Alleen niet te veel koolhydraten ongeveer 20 per dag en daar kom ik nog niet aan.
Bloem fijn meis, weer terug in het werkproces…gefeliciteerd.