Mk die repen van eiwitpoeder, zijn zo lekker, lijkt op milkyway…maar hebben wel veel calorieen maar vullen als niets anders.
Ik koop ook de reepjes van atkins bij de tuin*n die zijn net zo duur maar minder calorieen.
Jaaaa die!!!(JAMMIE!!) Maar die brownies van Atkins, of de cocos, of ehhh ff spieken: Chocolate Decadence reep Dat vind ik DE LEKKERSTE… (op die van eiwitpoeder na dan haha) OHHHH Dat is mijn koekje in de avond… (vooral de chocolate crips van endulge… 150 call en ZOOOOO lekkerrrrrrrr. Echt als je er ‘even’ doorzit…SMULLEN!!!)
@Raak: Zit straks ‘om de hoek’ maar komen helaas niet je tuin bewonderen… de hondjes zitten dan al de hele dag alleen… Volgende keer beter
modifast heeft ook reepjes, 2 reepjes staan voor 1 maaltijd, ik neem er dan 1 daarvan zitten er 6 in een doosje voor iets meer dan 5 euro 5,79 geloof ik. Die zijn ook lekker hoor. En zo heb ik mijn shakes afgebouwd ik zit op 1 shake, 1 reep en groente en vlees/vis. Maar geen koolhydraten.
Beps/Mk brownie’s idd van atkins, of gewoon crisp is ook errug lekker, maar ik ben een chocoladefreak, dus ik vind alleen chocolade ook heerlijk.
Beps die van modifast zijn ook zo lekker, wel de helft kleiner maar smaken heerlijk, daar zit een beetje meer bite in zeg maar.
Cyn,zeker een mooi huisje hoor…
Viva,vandaag ook nog knuffelen met kleindochter of dat niet?
Bloem,dus je voelt je nu al beter…
Voor de rest ben niet thuis in het dieeten dus helaas kan ik daar niet over meepraten ![]()
Tlr. nee vandaag niet knuffelen, ben gistermiddag even geweest…zo’n snoeppie en zo klein…daar waren mijn eigen kinderen reuzen bij. 5 pond, die van mij waren 7 en een half en ruim 8 pond dus dit is zo ienemini. Moet ook zeggen dat het heel bijzonder is, je eigen kind een kind hebben. Maar ze is zo lief en mooi.:wub::wub:
En qua dieeten ik weet er ook niet zoveel van, maar als je begint wordt je steeds wijzer.lol2
Goede tips op het afvalforum aan sommige heb je wat aan andere niets hahaha.
Goedemorgen lieverds:kus:
En ja hoor waar gaat het over ETEN !!!lol2
Viva,5 pond dat is zeker klein dan als je meer gewend bent,C was 3265gram dus niet zo heel veel meer,maar dat kan ik me nu niet meer voorstellen hahhah.Buurmeisje van me ouders is vrijdag bevallen van ruime 8 ponder…
@Viva,ja ze is wel klein maar dat komt goed hoor geen zoegen die 2 van mij waren 1kg 900 gr en 2kg 200 en als je ziet hoe groot die mannen nu zijn.
@Trl ik ben ook niet huis in dieëten,vandaar dat het mss niet lukt.
Uitgehongerd en de laatste dagen val ik niks meer af doe dus ook iets fout
@Trl pffffff zal geen makkelijke bevalling geweest zijn.
Mijn bazin haar zoon was 4200 gram haha ![]()
allemaal zwaargewichten.
Damber was 4110 gram…zoonlief 3720 gram…nichtje 4850 gram…pffffffff
Ik was ieniemini…
2340 gram ![]()
Pffff geef het je te doen, Viva en was dat een gewoon bevalling?
Goedemorgen nog.
Ben met kokkie de halve morgen meegeweest naar het ZH, want hij moest voor z’n jaarlijkse suikercontrole naar de oogarts en wat er al een beetje inzat… gaat gebeuren. Hij moet aan 1 oog aan staar geholpen worden en dat kon morgen al, maar dan mag hij weer met mij mee, voor mijn eerste ICD controle in Zwolle. Nu kan hij volgende week 3 mei meteen om half 8 s’morgens al geholpen worden, volgende dag terug om het lapje eraf te halen en controle en dan over 3 weken eindcontrole. Hij wilde eigenlijk na de vakantie, maar dat vonden ze te lang duren en er in nu genoeg plaats, zeiden ze. Dus… dat gaat ook nog gebeuren, maar zoals gewoonlijk… hij ziet er niet tegenop. Moest toch een keer gebeuren en kan met een veiligheidsbril op, toch blijven werken na de operatie. Althans dat maakt hij er zelf van. We zullen zien.
Zo, nou meiden… ik heb gisteravond dubbel gelegen. Wat een conversatie en heb me bewust er buiten gehouden, maar heb alles meegelezen . lol2
Tja… en over wat je zo allemaal in je mond stopt… ik lig er niet wakker van, want ik stopte zoiezo al weinig in mijn mond
en nu nog eigenlijk, dus hoef en kan er niet over meepraten.
Maar meiden… ik lees het en ik steun jullie van harte hoor. Zet 'm op.
@Cynthia: Oh meid… wat leuk heb je het ingericht. Toppie hoor! ![]()
@MK: Oh, wat fijn om te horen dat jullie ervan gesmuld hebben.
Nou, zo dadelijk weer even wat schapjes doen en kokkie heeft de boer net gebelt omdat het nu niet meer de moeite was om te komen, maar kan toch vanaf 4 uur nog een paar uurtjes komen steken.
Fijne dag all… en tot laterssss :dag:
Zo dat is snel Roanna, tja staaroperatie, mijn vader heeft het ook gehad, beide ogen, en er ging een wereld voor hem open, letterlijk en figuurlijk. Het is een echt een fluitje van een cent.
Naar de tandarts gaan vond hij erger.
Succes hoor jij morgen…en je bedoelde gisteravond over de teddy?? of heb ik het mis.
@Roanna,wat een coole man heb jij toch he,ik vind alles aan de ogen maar akelijk maar ik denk wel dat het een hele vooruiygang gaat zijn.
Hoe is het trouwens met je tandpijn?
@Roanna ik wens jou voor morgen ook alvast succes,ik zal aan je denken als ik in het ziekenhuis ben hahahah.
Ik moet morgenvroeg ook naar het ziekenhuis bij de oncoloog op controle.
Moet er al om half 9 zijn en het is nog een 80 km van hier waar elke morgen een mega file staat.
hola meiden!!
@ cyn mooi hoor! voor mij een beetje te heftig dat zwart met wit, maar het is wel heel mooi in 1 stijl doorgevoerd! erg consequent en als je dan ziet hoe het eerst was, mooi opgeknapt en nu helemaal naar jouw smaak (neem ik aan
haha er blijft altijd te wensen over)
@ MK lekker asperges gegeten?! hebben de kids ook meegegeten?
@ roanna wow dat is snel, ik las de 1e zin en dacht, zal kokkie wel niet willen want dan kan hij niet werken bij de boer, hahahaha maar hij gaat dus gewoon stug door. klasse hoor! kunnen vele anderen nog wat van leren van zo’n werkethos.
en jij morgen op controle… gaan ze je dan doormeten enzo…?
@ jill jij morgen ook een hele wereldreis om op controle te gaan. niet fijn zo vroeg en dan met file… :tssk:
zo…hier ff wat langer in bed blijven liggen. bewijs verzamelt voor de advocaat en zo ff opfrissen en dan eindelijk toch echt een keer aan de studie. het moet er toch weer een keer van komen lijkt me zo…