Ik heb er geen idee van Jill
Heb je geen kenissen in Alanya die je kan mailen om bij div gerenomeerde tandartsen een prijsopgave te vragen??
Ja Beppie ben ik ook van plan ,ben er zelf ook over een paar weken maar ik dacht mss weet hier toevallig iets uit eigen ervaring.
Denk dat het in elk geval goedkoper zal zijn dan hier.
Ben even Google ingedoken
http://www.tandartsinturkije.com/7-Prijzen.html
http://www.medicaltravelservice.nl/tandarts/kosten-tandarts-arrangement/
Prijzen liggen ongeveer gelijk met die 550 dus…(zeker als je de reis ed nog erbij moet gaan doen…)
Bedankt Beppie,tja daar kijk ik inderdaad ook van op toch duurder dan ik dacht.
Zal het eens door die turkse vriend laten navragen mss scheelt dat in de prijs.
Nou hier alvast 2 foto’s van mijn huisje ![]()
Cyn,mooi zeg
Haha, en wat zien we op tafel: NAGELLAK!!! haha…
Ziet er leuk uit wijffie!!!
Hier komt over 15 min 2 broden uit de oven: Het amandelbroodje(ok met de Total yoghurt Bloemmie… de SC is tenslotte nog niet mogelijk) en die met 10 eieren en lijnzaad en notenmeel… KH(VIV!!!) per brood ong 20-25!!! Dus… hihi…![]()
Beps: hahahaha ja sorry!!
Heb net snel die foto even geschoten…
Speciaal voor jullie… Dus de nagellak stond inderdaad nog op tafel ![]()
Ik ga naar bed! :dag: tot morgen!
@Cyn,je hebt het mooi voor mekaar daar mag je trots op zijn.
Slaap lekker!!!
@Beppie,mmmm ik ruik dat brood tot hier.
Ohhh dat amandelbrood(smaakt als amandelcake…)…JAMMIE!!!(wel rijk aan call… ik denk 100 call per plakje ongeveer…)
**amandelbrood **
http://scdiet-kookboek.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/12loislangamandelbrood.jpg
250 gr. amandelmeel
60 gr. gesmolten roomboter
3 eieren
200 ml. yoghurt
1 tl. bakpoeder
¼ tl. zout
Boter, eieren, yoghurt en zout mixen. Amandelmeel toevoegen en mixen, evt. met handen verder kneden. bakpoeder erbij. Cakevorm bekleden met aluminiumfolie. In ongeveer 1 uur gaar bakken in oven van 180 graden
(heb eea aangepast omdat jullie geen SC dieet volgen…;))
Ik zat net te denken ik heb zo zin in een lekker warm sneetje brood van Beppie mmmmmm
@ cyn mooi huissie hoor. mooi hoe alles in 1 stijl is ingericht. mooi afrikaans tintje eraan
@ beps en? heb je je gezondheidssandalen al binnen? passen mooi bij die geitenwollen sokken
hoe gaat het met je basilicum planten?
nee ff zonder dollen, ben me nu pas bewust van hoeveel ‘troep’ je eigenlijk in je mond stopt en dan heb ik het nog niet eens over snoep of gebak ofzo, maar in zoveel drinken zit extra suiker, sauzen, mixen, poeders, aanmaakzooi… bbrbrbr geen wonder dat we allemaal af en toe zo moe, down, depri ofzo zijn…
anyways, heb kramp in mn kaken van het lachen… altijd leuk. nu wel moe, dus zo slaapie doen!
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Ok deel 2 staat op facebook van mijn huis! ![]()
Mogge all, ben vandaag naar de streek waar de buien gaan vallen ![]()
Moet ff gewerkt worden tenslotte
Cyn : mooi huisje, echt leuke stijl !!!
Goedemorgen meiden.
Cynnie ziet er gelikt uit hoor, heel mooi je huisje…heel veel plezier ervan.
Beps klinkt lekker dat amandelbrood jammie…ikke even heel strak, moet nog 2 ons kwijt en dan ben ik weer op mijn weeggewicht van verleden week dinsdag…
Bloem is waar wat je zegt je steekt soms zomaar wat in je mond zonder er bij na te denken, …er stond op een forum ergens een leuke waarom neemt iedereen altijd een handje vol nootjes en niet gewoon een, de smaak is hetzelfde of je er nu 20 in je mond stopt of 1tje…daar valt ook over na te denken.
Raak jij weer druk aan de arbeid…en richting regen hier schijnt de zon nog.
Jill zou gewoon idd een vriend bellen om te vragen of hij geen leuk adresje weet.
Roanna jij al bericht van kokkie zijn tandjes??? Spannend en van de week moet je naar Zwolle he, ook al spannend hoe en wat.
Ik vandaag lekker vrij, even wat in huis rommelen en dan vanmiddag ofzo even naar paps.
@Viva: Ja ik weer terug op 110… zo schommelend maar nogmaals… ik ‘val wel af’ dat merk ik duidelijk aan mn kleding(en Rubbie zegt: Of ik krijg langere armen, want ik kan nu allebei mn ellebogen vastpakken als ik je een hug geef…lol2)
Zie dat de foto van het amandelbrood niet meer staat…het is net een laag cake-je. Maar zoooo lekkerrrr
@Bloem: zooo je staat keer op keer te kijken… maar goed. Stap voor stap worden we gezonder…
@Cyn: Ziet er echt leuk uit je huis!!!
Wij op weg zo naar de fokkers, dan even naar Tilburg iets ophalen(zijn we toch al ‘halverwege’ en Rubbie krijgt weer een ‘nieuw’ kadootje voor z’n Mc dus…)
@roanna
We hebben gesmuld hoor gisteren!!
@viva
Na al die taart het het eten viel het idd nog mee en nu bijna alles alweer kwijt.
@viva of beps
Wat voor eiwitreepjes hebben jullie, ook besteld via eitwitpoeder? Zijn die nog een beetje lekker of is dat ook gewoon innemen en klaar.
@cyn
Mooie foto’s, je huisje ziet er erg leuk uit!
@beps
Afvallen maar niet zo op de weegschaal, beter zo dan andersom. Het gaat er toch om wat je ziet als je in de spiegel kijkt.