@Viva wordt dus tijd dat je nieuwe bril binnen komt lol2lol2
Ja ken die site ondertussen uit mn hoofd hahahahahahaha
(denk er nl over deze te bestellen voor de avonden…)
Trl : zo, dat was dan wel ff schrikken he
Bloem : je vries/koelcombi gelukt voor een leuke prijs enne je pancakes ook al zalig, het is je dag !!
Jill : jij wil je aan je regime houden zitten ze hier een beetje nix anders dan over eten te kletsen tssssss
Beps :je machine nog niet binnen, wachten duurt altijd lang he
Viva : jij weer geknuft en grote voorraad shakes gescoord. Schade is idd heel goed meegevallen he
Roanna : nu nog steeds nooit van het witte goud gesnoept. Moeten we absoluut voor 21 juni een afspraak maken dan he
Jac : op de veiling van i.s aan het bieden voor spiegelreflex
Wendy : nog even voorbij zien flitsen
MK : hoe hebben ze gesmaakt, die lange witte dingen ???
@Viva,sorry he je weet wie het zegt he,zal het over een paar weken goed maken haha.
Jill je hebt helemaal gelijk, zeker mijn nieuwe bril nodig…volgende week woensdag is hij klaar…hahahahaha
Beps idd trouwens heb ik niet de matrix maar de essense besteld…gewoon weer chocolade…hahahahah…ze hebben trouwens ook snoepjes op die site…boterbabbelaars en bloem om te bakken ect…kwam hier omdat ik googlede naar amandelmeel ahahahaha
Ik heb/had m al in mn mapje KH-arme-sites staan.
Wil er tzt(na de vakanties) eea bestellen, idd die meel, maar ook de broodmixen
Over geitewollesokke types gesprokenlol2
Ja Jill, dat heb ik ook al besteld: geitenwol: kan ik mn eigen sokken breien lol2lol2lol2(jaja alsof ik sokken draag lol2)
@Beppie,ach waarom niet is toch zoooooooo SEXY:cheer:
En meteen mn benen niet meer ontharen zeker… ook derest vh lijf maar niet hahahahahaha
Lekker wollig Beps…vind Rubbie ook lekker…gewoon teddy in bed hahahaha
yuk
hahahahaha, overal struiken andijvie hihihihihihihi
krulandijvie?
hahahahaha
Andijvie is alleen lekker als stamppot dus… NO!!!
Hahahaha
Zo ik ga csi kijken meiden…allemaal een fijne avond…en tot morgen…dikke kus voor allen.
Hahaha stelletje idioten! ![]()
Gelukkig wel Cyn…
Ik ga zo eens een brood bakken… dat amandelbrood denk ik en iets met lijnzaad … en 10 eieren hahahaha
Meiden even een serieuxe vraag.
Heeft iemand van jullie een idee wat het kost in Turkije om een bleech gebitje te laten maken?
Mijn zoon is net terug van de tandarts en heeft gevraagd om zijn tanden te laten bleechen.
Om een gebitje te maken wat je 10 nachten moet dragen moet hij 550 euro betalen.
Volgens mij is dat in Turkije toch veel goedkoper.
Ik zal ook eens bij mijn vrienden daar navragen maar mss heeft iemand van jullie ervaring?