Turkish Tea Time 2011

@ beps ach mag ook wel een keer zo’n dagje toch, lekker relaxed, nix moet alles mag

(1 pannekoek) 2 volle eetlepels amandelmeel, 1 ei, beetje honing, theelepeltje kaneel, mixen, in de pan, paar plakjes banaan of appel of whatever erop en jammie… beetje honing erbij om t af te maken.

@ mk ja grappig is dat he? dit is de dagelijkse horoscoop op mn telefoon. vond deze wel erg toepasselijk, al heeft de advocaat nog niet teruggebeld. ik wacht nog eventjes want al die telefoontjes naar DE is ook niet nix natuurlijk

Hey meiden…isseweer.
Vandaag mega druk op het werk, dus alles weggewerkt, en vanmiddag heel even geknuffeld met het kleine meisje…wat een klein frummeltje is het toch.,
Roanna jeetje dat is wel schrikken zeg…hopelijk komt er toch nog een beetje goed nieuws.
Bloem amandelmeel, ik weet niet waar ze het verkopen maar lijkt me heerlijk, ik ben gek op amandeltjes. Had ook een recept voor pannenkoeken en ook met amandelmeel, maar ik kan het niet vinden in de winkels.
Mk aan de aperges, hier staan ze ook te koken, heerlijk met botersaus ham en gekookte eieren jammmieeee.
Vanmorgen toch op de schaal gestaan, nou de schade na 4 dagen gebak 1 stuk babytaart, en 3 stukken hazelnoottaart met creme hoezo suikerbom, bbq, uit eten en bakplaten viel reuze mee. 8 ons erbij…nou die zijn we zo weer kwijt…hahahaha.

@Viva: In de reformwinkels hebben ze het: en die pannekoek: ZALIG!!! Ik heb de suikers ed niet gebruikt: Zelfs Rubbie(Anti-pannekoek) heeft net zitten smullen(wel hoog in de callorieën dat wel)

@Bloemmie: ZALIG!!! ECHT!!! Rubbie met appelstroop, ik puur: GENOTEN(helaas de machine nog niet binnen)

@Beppie owwwwwwww jammer ik dacht juist dat het calorie arm was
pfff wat een tegenvaller.

Beps: Jullie aan de pannekoeken… Blegh… niks voor mij :wink:

Nog 45 minuten, dan lekker naar huis :smiley:

Ehhh 100 gr amandelmeel is rond de 500 calorieën. Geen idee, ga even voor je kijken wat voor call er in bloem zitten… 150 minder~!!!
MAAR!!! Dit is ook nog gezond!!!

@Beps yhx vor de info ga toch eens kijken of het hier ook te krijgen is,ik vermoed bij de boerenbond daar verkopen ze ook broodmeel in alle soorten.

ik zag asperges voorbij komen lekker… ik heb ze vrijdag gegeten met warme beenham smullen… uitkijkend op de haven van Elburg. HEERLIJK! :slight_smile:

Ja erg he sinds ik aan het dieëten ben zie ik niks dan lekkere dingen hier voorbij komen,mmmm hoezo moeilijk om af te vallen?

@ jill denk niet dat ze het bij de boerenbond hebben hoor, daar hebben ze veel meel maar niet dit soort.

@ viev in de reformwinkel idd. heb ook wel eens de tip gehad dat ze bij sommige bakkers je een adresje kunnen vertellen maar anders ff kijken… of gewoon ff googlen, gewoon “amandelmeel” en “online” en je komt vast wel het een en ander tegen. Ik heb nu een kilo gekocht, maar heb het best veel nodig voor het een en het ander, misschien later brood bakken

en… heb een koel/viescombo gekocht! via mp. voor 150 pleuro, 2 meter hoog, koel is 250 liter en vries iets van 85 liter ofzo. helemaal blij. bos*h dus nie verkeerd dacht ik zo :wink: nu alleen ff wat regelen om op te halen en de rest van de keuken verbouwen

@bloem: super!
Ik net op de veilingsite een vaatwasser gekocht :slight_smile: hahaha Alles wordt geveild van I*S.
Nog gekeken voor een spiegelreflexcamera echter die veiling loopt nog 2 dagen. Dus kan ik beter wachten tot een half uur van te voren ofzo wat de prijs dan is.
leuk leuk leuk! En een kick als je het hebt!
Net zo leuk dan op de vakantieveili**site

Bloemmie: You’ve got Whatssapp…
Gaaf prijsje!!!

vond ik ook wel he? voor dat geld heb ik nog niet eens een klein bar-modelletje koelkast en nu heb ik een giga-fridge

@ jac… owhhhh spiegelreflexcamera… mmmhhhh interessant…
ik zou ook wel een vaatwasser willen, maar ja… aansluiting met water enzo… beetje lastig volgens mij in mijn cuisine

Handig he what’s app…

Sent from my GT-I9000 using Wereldwijzer App

Bloemmie kijk eens aan, heerlijk hoor zo’n grote koelkast.

Beps…leuke aanbieding voor de matrix eiwitpoeder…ik heb net een bus besteld 39 euro kijk ik op een andere site…en zie hier…dacht ik neem nog maar1 shake per dag, neem ik de matrix die heeft een andere samenstelling…Koolhydraatarm dieet: met plezier in balans - Low Carb Club

Viv!!! Ik snap je niet?? Kijk ik voor de Matrix, is die gewoon 10 euro duurder dan ‘bij onze site’(bij ons 49 bij deze site 59)

Beps matrix daar is een zak van 2,2 kilo, bij ons is hij 900 gram…Een enorme zak van 2,27 kg goed voor 76 shakes van maar 2 KH per shake oke er komen wel verzendkosten bij van 6 euri maar dan nog is hij voordeliger…

@Bloem inderdaad een goede prijs voor die grootte en dan ook nog eens van een goed merk,waarschijnlijk ook nog een energiebesparende.

@Beps en Viva,ik weet het niet maar heeft mss ook nog met de verzendkosten te maken ?

http://www.eiwitpoeder.nl/matrix-5-0
Deze is ook 2270! en dus 49,90 in de ‘aanbieding’ en weer op voorraad…

hahahaha die had ik nog niet gezien…hihihihihihi…jij bent goeehoooeddd