Als jullie het niet erg vinden… zeg ik gewoon GOEDE MORGEN PIEPELS!.
Zo, iedereen weer thuis en terug van het eieren zoeken en weer op naar het gewone leven.
Leuke foto weer Viva. Ik blijf me steeds verbazen.
Vond jou foto’s ook erg mooi Cynthia, al moet ik even zeggen, dat ik nog niet eens alles heb gezien, maar dat doe ik vanaaaf even weer, maar wat ik gezien heb… toppie.
Beps lekker de boel schoon. Voorlopig geen omkijken meer na dus.
Bloem, toch nog niet helemaal lekker in het velletje. He bah, vervelend zeg!
Wij waren gister nog even naar de achterhoek geweest en zijn wat langer blijven hangen en toen ik thuis kwam kreeg ik telefoon wat een goede kennis van ons, dat haar man s’middags door de ambulance was opgehaald omdat hij naar het er uitzag… een herseninfarct of hartinfarct heeft gehad. Vandaag weten en horen ze meer. Nou, dat was even niet zo leuk thuis komen dus. Maargoed…
Misschien komt het daardoor, maar ben ook een bietje van slag zeg maar, maar misschien komt dat vandaag wel weer goed.
Verder wens ik de werkenden weer een fijne werkdag. :mad: Hihihi.
Bloem : hoop dat je niet ziek wordt meissie, beterschap :kus:
Cyn : gaat goed zo he met je Turks hihi
Jill : ohoh jij op zoek naar een Turkse partner…….
Roanna : jeetje dat is dan idd minder leuk thuiskomen zeg, hoop dat het meevalt. Je denkt tuurlijk meteen aan vorig jaar he……:kus:
@ jill de hoofdpijn is nu wel een soort van weg al voelt het wel alsof die elk moment weer kan opspringen
heb nu natuurlijk een mega strenge periode en heb sinds zaterdag nix anders gegeten dan omelet, yoghurt, kippensoep en wat gehaktballetje… nu net muntthee op en die viel behoorlijk verkeerd. werd er helemaal misselijk van. maar nu gaat het wel weer, druk met die advocaten gebeuren. wel toepasselijk dat uitgerekend vandaag mijn horoscoop het volgende te melden heeft:
als je verwikkeld bent in een juridisch conflict heb je weinig te vrezen. Nieuwe voedingspatronen, dieetvoorschriften, fitnessprogramma’s, yoga- en meditatiecursussen, alles wat jouw gezondheid kan verbeteren, kun je nu met succes toepassen. Ga deze uitdaging met goede moed aan. Je krijgt het strax erg druk dus dit is het moment om nog even voor jezelf te kiezen…
erhm… juist ja… alsof ze mn surfgedrag/mail hebben getapt en daar een horoscoopje bij gemaakt hebben… hahaha
@ roanna owh dat zijn wel schrikbarende berichten. kan me voorstellen dat je eventjes je draai kwijt bent. :kus:
@ horoscoop, ja dat is de mijne voor vandaag… ook die van MK natuurlijk hahah maar vind hem bij mezelf wel van toepassing
bij de kringloop hadden ze nix. misschien donderdag als ik mn bril ga ophalen daar in de buurt nog even kijken en via marktplaats.
verder ga ik zo ff een pannekoekje bakken… eens zien of dat iets is
Bloem,ik hoorde de sirenes en zij al voor de grap dat ze de bank hadden overvallen,nu is de bank daar net verhuisd,maar de geldautomaat zit er nog wel.Van de 1 hoor dat ze wel wat buitgemaakt hebben en van de ander niet…Geldlopers zitten nog steeds in hun wagen mogen er niet uit…
ja dat is zeker eng… vooral als je familie bent van… en weet dat ze dat werk doen… nee… ik snap dat niet… ik bedoel, alles zit in kluizen, met tijdslotten etc…is toch al die ellende niet waard…?
maar omg… wat een lekkere pannenkoekjes heb ik hier zeg… jammie, met amandelmeel. smaakt wel wat anders dan anders maar niet minder lekker. hopelijk gedraagd mn buik zich een beetje hierop.
@TRL: Ik hoorde net op Radio Gelderland… overval MET buit…Tsss… tis toch wat he!!
@Bloem: Nou, kookse, bakse…hopenlijk is het wat.
Ik zou ook zeggen… van die horoscoop… als ik net op Wehkamp heb zitten kijken, wordt ik ook de hele dag “gevolgd” met een shappie BH. lol2 Wat niet wegneemt… dat ik je de uitkomst/voorspelling gun hoor. Echt wel.
@MK: Jullie vandaag dus aan de asperges. :cheer:
@Raak: Jij al 3 x van het weekend asperges gegeten!! Ik wacht nog tot je een keer komt koken hier, lol2 lol2 Heb ze nog nooit gehad.
@Jill: Ja, dat hoop ik ook dat het mee zal vallen, maargoed waarschijnlijk weet ik vanaaf wat meer.
Zo,wij gaan zo even schappies doen. Laterssssssss :dag:
@bloem
Had ik nog niet bij stil gestaan dat het ook mijn horoscoop is haha, maar deze is echt voor jou bedoeld denk ik.
Amandelmeel, nog nooit van gehoord. Het resultaat is dus goed.
@beps
Niet vooruit te branden, misschien iets teveel gewerkt de laatste tijd.
Doe je toch even niets, de zin komt vast wel weer.