Turkish Tea Time 2011

@Viva,je zal zal die kleine meid wel missen als je op vakantie gaat.

ja dat denk ik ook maar ja in turkije/oba heb je wel heeeeeeeele leuke kleertjes voor de kleine dus oma leeft zich denk ik wel uit…hahahahaha

Inderdaad ze hebben daar zo leuke babykleertjes dan kun j e je eens goed laten gaan.
In het Alanyum zit ook een winkel waar ze schatige babykleertjes verkopen.
Ik heb daar al een paar keer gekocht voor onze turkse vrienden .
2 van hun kinderen hebben pas een baby en eentje bevalt nu in mei.
Dus als we daar zijn zal ik wel weer naar de (soort van doop) moeten.
Was de laatste keer ook enkel vrouwen ik denk wel een 25 en de Imam kwam dan bidden alles bij elkaar heeft het wel 2 uur geduurd en erna natuurlijk volop eten.

Roanna : een heerlijke dag gehad met MK en de familie, gezellig hoor en de kids zullen wel blij geweest zijn met de speeltjes. Wij rijden wel open hoor, zit gewoon hele tijd te janken hahahahaha, was vandaag ietsie pietsie minder door de medicijnen
Trl : wat een rare dingen toch he, 's nachts een badje leeg laten lopen pffff
enne, je cluppie staat er goed voor he
Viva : kan jou het schelen joh, je gewicht is volgend weekend weer ok en dan is het koninginnedag : oranje tompoezen hihi
Jill : ja joh, heb het prima naar mn zin, heerlijk eten, daar hebben we het hotel ook op uitgekozen. Jullie heerlijk bbq gehad, was idd erg warm he
Bloem : jeetje meis, je konijntje dood op pasen, J. dacht eerst dat het een haas was :frowning: is zeker zielig om er nu maar 1 te hebben he
Beps : zit denk ik lekker op de kampong
Cyn : jij nog aan het nagenieten….
Wij in Bastenaken op terras ff de wielrenners aangemoedigd, was leuk, toen naar Marche en famenne, La Roche en Durbuy pffff moest overal terrasjes doen, was dorstig weertje lol2lol2 Ff met dochter op skype gezeten om fijne paasdagen te wensen en nu zooo pitten want die wijntjes hakken er flink in ……:slapen: lekker en tot morgen maar weer :dag::dag::dag:

Wij weer thuis, genoten van het weer. Net een btje kleur opgedaan…

Die potloodventer… das bij mn oude woning om de hoek… haha…(woon er al 15 jr niet meer)

beetje moe, ook taart vandaag gehad(ik denk lekker klein stukje voor mij ;))

Nu niet op iedereen reageren, behalve op die mooie kleine dame(Heerlijk Viva!)
Vast trusten voor iedereen

@Raak het goede weer is wel een goed excuus om zoveel terrasjes te doen he,is natuurlijk ook gezellige he.
In die omgeving is natuurlijk ook genoeg te zien he al zal het er wel mega druk zijn denk ik.Nog veel plezier daar he en vergeet niet een lekker belgische patat te eten he,jammie.

@Beppie al een lekker kleurtje,wordt je snel bruin of verbrand je eerst?

@ raak klinkt goed hoor!

heb echt het gevoel dat iedereen een beetje idee heeft van: pakken wat je pakken kan!

@ viev wat een poppetje zeg… zo klein… pfpff

gaap ikke nog een dutje van 3.5 uur op de bank gedaan, zo’n hoofdpijn dus maar gewoon aan toe gegeven. nu richting bed, hopelijk kan ik daar lekker verder slapen

@Bloem nog steeds hoofdpijn ?
Misschien beter iets innemen voor je gaat slapen anders is de kans groot dat je morgen met hoofdpijn op staat.

Bloem komt die hoofdpijn van je oude bril, of misschien van je dieet.

Beterschap meissie.
0.

Slaap lekker iedereen,en voor morgen wens ik jullie alvast een zonnige tweede paasdag,geniet er maar van.:slapen::kus:

Goedemorgen, hier weer een strak blauwe lucht, prachtige 2e pasen dus
Bloem : hoop dat je hebt kunnen slapen en je hoofdpijn weg is.
Ja ik denk ook dat iedereen aan het genieten is, want blijft Holland he, kan zomaar weer 3 maanden rotweer worden hihi
Jill : dat heb ik al wel op hoor, met pickels !! Dat is in Belgie veel lekkerder. Gisteren asperges, vlaamse wijze!
Viva : ga je vandaag weer ff knuffelen met de kleine meid ? Is H. zeker ook heeeel trotse Opa he
Iedereen een heerlijke dag :kus:

Ik denk dat TRL even uitslaapt of al op pad is naar A’doorn, dus doe ik het lijstje wel even plaatsen.

:england: Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle :england:
:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

:england: Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle :england:
:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Oeps zie dat het lijstje al geplaatst was,dank je wel Roanna :slight_smile:

Hier ook weer volop zonneschijn,rond 10 uur richting Malkensch*ten,Viva ouder herrinneringen voor jouw,ik ben er zelf nog nooit geweest…Dus we zullen zien,vriendin en zoontje wilde ook mee en dochtertje van andere vriendin ook,dus Roanna,helaas wordt het dan geen bakkie koffie,die hou ik dan wel te goed :wink:

Goedemorgen all.

@Raak: Meid, wat ben je al weer vroeg uit de veren, maarja… zijn we van jou eigenlijk al wel een bietje gewend he!! Zo te lezen zijn jullie echt heerlijk aan het genieten daar. Doet me zo goed! Nou, geniet ook nog van deze mooie :zon02: dag en voor straks een goede terugreis, althans ik neem aan dat julie vandaag weer terug gaan.

@Beps: Moe gister, maar voldaan van H&J terug gekomen. Mooie zo! Vandaag iets op het progamma, of gewoon lekker huis klungelen?

@Viva: Nouja… jij weet wel wat ik zeggen wil. Wat een hummeltje zo in die big hands.
Dat wordt zeker met Jill op pad voor kleertjes in Ananya. lol2 Maar ik wil wel mee hoor!

@Jill: Als je maar niet gaat (doop)feesten als wij er zijn he!! lol2 Jij ook vandaag weer een toffe dag gewenst.

@Bloem: Tsss… met dit weer hebben velen zoiezo ook hoofdpijn, maar er zullen bij jou ook vast andere hoofdbrekens bij zijn, dus probeer vandaag een beetje kalm aan te doen en je rust te nemen. Beterschap hoor. :kus:

Oh, het wordt weer een hele mooie 2e paasdag hoor ik net op de radio,dus luitjes… als het kan… geniet ervan.
Wij vanmiddag even naar de achterhoek.

Oh ja… ik denk dat er vandaag ook mensen zijn die asperges gaan eten. :wink: Nee, wij (nog) niet!

:dag: Fijne dag all.

@TRL: Komt goed hoor. Andere keer dan maar en ga in ieder geval ervan genieten met jullie kroost, want daar is het best leuk voor. ( van horen zeggen ) Ben er vroeger wel met mijn eigen kinderen geweest, maar is intussen zoveel veranderd en bijgekomen.

Ook ik wakker, geen plannen. Zo beginnen met de tuin ‘klaar voor de zomer’ te maken…
Misschien vast eea kopen voor de kamer.(we gaan eerst de ‘kleine nog te doen’ klusjes in en om huis doen, en dan neemt Rubbie nog een weekje vrij voor de kamer…)

Iedereen geniet vh weer… het is zomaar weer over

Goedemorgen Lieverds,

@Raak hopelijk geen hoofdpijn van die wijn?
Inderdaad de pickels zijn lekker hier he.Geniet er nog van vandaag!!!

@Beppie,lekker tuinieren is altijd veel fijner dan wanneer het zo miezerig weer is.

@Trl,veel plezier vandaag aan het weer zal het niet liggen!

@Roanna,neeje voor jullie hou ik heel graag tijd vrij ik wil die meeting voor geen goud missen,lekker bijkletsen!

@Bloem hoe is het met de hoofdpijn?

Voor iedreen veel :zon02:en much fun!!!

Haha… we komen nog van die solarlampjes tegen, hebben we 1-2 jr geleden gekocht…
Ze staan nu om de vijver

Heerlijk in de tuin, nu even aan een thee en een salade…

mogguh ladies

@ trl ik lees elke keer dat je vandaag ergens naartoe gaat, maar omdat ik het niet ken en vanwege het * weet ik dus niet wat het is…? wat is dat.? ik snap in de omgeving van apeldoorn

@ raak owh lekker aan het genieten. zalig hoor. gaat nu ook zeker beter nu je wat makkelijker rondtippelt?

hier nog niet echt heel veel beter. heb zalig geslapen dat wel, maar zodra ik opsta, dat felle licht… ugh… in de woonkamer is nog geen zon, dus daar valt het wel mee maar merk dat ik het liefste wil gaan liggen en nix doen

@ viev mn nieuwe bril heb ik nog niet, dus lijkt me sterk dat het door deze bril komt, aan het dieet heb ik ook wel gedacht maar weet het niet zo goed… aankijken maar, gelukkig hoef ik nix en mag ik alles…