Turkish Tea Time 2011

@Bloem: Hier is TRL naar toe met haar vrienden en de kids.

@Beps: Die hadden wij vorige week van de Aczotion meegenomen en iedere avond voor het slapen gaan kijk ik even door mijn slaapkamerraam, en lijkt me tuin in het donker net een start/landingsbaan. Hihi.

Ik zit nog ff op kokkie te wachten. Is denk ik onderweg naar huis van de boer.

:dag:

owh zo roanna
daar zal het vandaag idd wel druk zijn!

@Roanna: Wij hadden ze bij Euroland vandaan geloof ik…;)!!!
Ach ik ga het zien vanavond lol2!!

Ik ondertussen het bankje en de tafel schoon. Morgen gaan we verder…PFFFF Bah

awhhh echt de beste beslissing ooit om de lamellen over te nemen in dit huis. moet nu wel bijna het licht aandoen om wat te zien maar heerlijk donker.

@ beps bij mij is de 1e yoghurt bijna op. die potjes zijn echt onhandig dus niet gebruiken, heb nu een oude yoghurt beker en een houdbaarbakje gepakt voor de 2e batch. wel machtig hoor! misschien met halfvolle melk minder machtig. heb je al die yoghurtstarter kunnen vinden??

Heb ‘alles’ in huis, alleen de machine nog niet hahahahaha…
Ik heb alleen gekozen voor de magere melk, dit omdat ik ergens gelezen heb dat in magere melk vooral eiwitten zitten…(het vet er vooral uit is…;)!!!)
Maar goed… ik ga eens kijken binnenkort als hij eris :wink:

Oh ja, terwijl we zo bezig waren zijn we nog maar even doorgegaan. Alles is schoon, straat, tuin alles… Zelfs de ramen(redelijk hihi)
Dus… Laat de zomer maar komen

mooi beps. hard gewerkt dus. met magere melk kan het wat dunnetjes blijven maar volgens mij kun je het er dan een paar uurtjes langer in laten zitten en dan wordt het dikkerder…

Ja dan moest het 36 uur begreep ik hihi…We worden nog eens geitenwollesokkenmiepjes…:wink:

zo gisteren kon ik niet inloggen op een of ander manier maar nu gelukkig wel!!!

@oma viva,opa hubs en tante damber: GEFELICITEERD!!! wat een knappe meid is het! super hoor

de rest;:kus::kus::kus:

@viva
Wat weer een mooie foto van het mooie meisje. Ja vergeleken met zijn handen is ze echt nog heel klein.

@beps
Grote schoonmaak gehouden.

@trl
Gezellig dagje naar Apeldoorn.

@bloem
Oh wat zielig een konijntje dood :kus:

@jac
Kan gelukkig weer inloggen.

@roanna
We hebben een hele leuke middag gehad :kus: en nee vandaag nog geen asperges gegeten, dan doen we morgen. Ze liggen nu in een vochtige theedoek in de koelkast.
De kinderen zijn in de auto ook nog heel zoet geweest met de speelgoedjes. Ik denk dat ik de tas nog even in de auto laat liggen!

@bloem en beps
Ik de ban van de yoghurt :wink:

@raak
Oh wat vervelend dat je hoestend en proestend in de auto moet zitten.
En precies midden in de drukte van alle wielrenners, maar wel gezellig dus.

Zo meiden het paasweekend bijna om, morgen weer werken en strak weer de riem aanhalen, de geboorte is goed gevierd, nu weer tijd om terug te keren naar het "gewone"leven.

Zo te horen heeft iedereen zich vermaakt deze dagen met het mooie weer.

De kleine meid doet het prima…

http://94.100.121.164/1289500001-1289550000/1289521401-1289521500/1289521497_5_bkgr.jpeg

Oooh zo lief! :wub:

Wat een heel zoet plaatje Viva… te zoet…
Ook hier gaat het weer strak :wink: Gister lekker stukje taart gehad, en dus: Klaar voor vandaag…

Beps: moet kunnen af en toe even genieten toch!! :wink:

@viva
Wat weer een mooi plaatje!

@beps
Ook al aan de taart geweest.

@Viva, je schoondochter ziet er stralend uit maar ja is ook niet moeilijk he met zo een schatje.

@Beppie zo hard gewerkt,maar ja nu is het dan ook zomerklaar he is ook wel een lekker gevoel he.

Ikke helemaal niet gezondigd maar ik krijg er geen gram meer vanaf PFFFF ben zelfs weer een halve kilo bijgekomen,wordt je wel moedeloos van hoor.

Als jullie het leuk vinden, mijn fotoboek van Kenia staat online…

Viva,wat een mooie foto’s maak jij toch.

Cyn,mooi fotoboek hoor.

Bloem,jij weet ondertussen waar we geweest zijn :wink:

Wij dus naar kinderparadijs malkensch*ten geweest,waren en rond half 11 en om half 3 weer thuis,was helemaal niet druk en C gratis naar binnen zat in de buggy en gezegd dat hij 1 was :),kids hebben genoten,daarna ging dochtertje van vriendin nog mee bij ons zwemmen en andere vriendin met zoontje naar huis,want haar zoontje wilde nog naar het voetbalveld.