@Bloem: Hier is TRL naar toe met haar vrienden en de kids.
@Beps: Die hadden wij vorige week van de Aczotion meegenomen en iedere avond voor het slapen gaan kijk ik even door mijn slaapkamerraam, en lijkt me tuin in het donker net een start/landingsbaan. Hihi.
Ik zit nog ff op kokkie te wachten. Is denk ik onderweg naar huis van de boer.
awhhh echt de beste beslissing ooit om de lamellen over te nemen in dit huis. moet nu wel bijna het licht aandoen om wat te zien maar heerlijk donker.
@ beps bij mij is de 1e yoghurt bijna op. die potjes zijn echt onhandig dus niet gebruiken, heb nu een oude yoghurt beker en een houdbaarbakje gepakt voor de 2e batch. wel machtig hoor! misschien met halfvolle melk minder machtig. heb je al die yoghurtstarter kunnen vinden??
Heb ‘alles’ in huis, alleen de machine nog niet hahahahaha…
Ik heb alleen gekozen voor de magere melk, dit omdat ik ergens gelezen heb dat in magere melk vooral eiwitten zitten…(het vet er vooral uit is…;)!!!)
Maar goed… ik ga eens kijken binnenkort als hij eris
Oh ja, terwijl we zo bezig waren zijn we nog maar even doorgegaan. Alles is schoon, straat, tuin alles… Zelfs de ramen(redelijk hihi)
Dus… Laat de zomer maar komen
mooi beps. hard gewerkt dus. met magere melk kan het wat dunnetjes blijven maar volgens mij kun je het er dan een paar uurtjes langer in laten zitten en dan wordt het dikkerder…
@roanna
We hebben een hele leuke middag gehad :kus: en nee vandaag nog geen asperges gegeten, dan doen we morgen. Ze liggen nu in een vochtige theedoek in de koelkast.
De kinderen zijn in de auto ook nog heel zoet geweest met de speelgoedjes. Ik denk dat ik de tas nog even in de auto laat liggen!
@raak
Oh wat vervelend dat je hoestend en proestend in de auto moet zitten.
En precies midden in de drukte van alle wielrenners, maar wel gezellig dus.
Zo meiden het paasweekend bijna om, morgen weer werken en strak weer de riem aanhalen, de geboorte is goed gevierd, nu weer tijd om terug te keren naar het "gewone"leven.
Zo te horen heeft iedereen zich vermaakt deze dagen met het mooie weer.
Wij dus naar kinderparadijs malkensch*ten geweest,waren en rond half 11 en om half 3 weer thuis,was helemaal niet druk en C gratis naar binnen zat in de buggy en gezegd dat hij 1 was :),kids hebben genoten,daarna ging dochtertje van vriendin nog mee bij ons zwemmen en andere vriendin met zoontje naar huis,want haar zoontje wilde nog naar het voetbalveld.