Cyn,zooo he dat is wel heel toevallig zeg…En Tarkan dus super fijn dat je zo genoten heb.
Mk,nee C nog niet in het mega zwembad gelegen,het is zo’n groot bad,dat het water nog wel koud is.
Roanna,ik hou het in gedachten.
Allen fijne paasdagen
Cyn,zooo he dat is wel heel toevallig zeg…En Tarkan dus super fijn dat je zo genoten heb.
Mk,nee C nog niet in het mega zwembad gelegen,het is zo’n groot bad,dat het water nog wel koud is.
Roanna,ik hou het in gedachten.
Allen fijne paasdagen
Iedereen fijne paasdagen…
Wij zo naar de kerk, dan naar mn ouders. Heerlijk weer dus…>GENIETEN<
@Viva: Wat een poppetje is ze toch!!! En die taart… daar ga ik ook voor de fout in hoor, 3-4 dgn ook haha…:)!
Goedemorgen.
Ik wil jullie ook allemaal een heel vrolijk pasen wensen en geniet weer van deze mooie dag die is ons gegeven is.
Iedereen veel plezier, wat jullie ook gaan doen, of gaan, of gewoon lekker gezellig thuis… geniet van alles en van elkaar.
Beps… ik neem aan J&H met dit weer op de camping? Doe je ze weer de groeten van ons.
Nou, ik ga snel even wat doen hier en dan showeren en dan in de wacht voor ons bezoek uit het hoge noorden. :cheer:
Iedereen een fijne dag en waarschijnlijk weer tot vanaaf ergens. :dag:
@all : fijne paasdagen vanuit een zonovergoten Waimes, maak er wat moois van
ff snel want we gaan weg :
Viva : nog gefiliciteerd met schoondochter, mooie taart, mooi kleinkind !
Bloem : lekker gezwommen, wel verbrand en hoofdpijn
Jill : aan de poets van het stuifmeel, hier zien zelfs alle straten geel en ik heb mega last van mijn allergie
zelfs anti histamine helpt maar beetje
Beps : naar de kerk en dan naar de camping groetjes aan J+H
Roanna : leuk paasei !! fijne dag toegewenst met de visite
Cyn : helemaal in love met Tarkan en zelfs oude liefde tegengekomen, herkende die je naderhand wel ?
MK : veel plezier vandaag, gaat vast lukken he met dit weer. Kon even het internet gebruiken van het hotel, maar hij snapt er niet zoveel van want heeft onbeveiligde wifi dus zal vanaaf nog wel even online komen misschien
Trl ; heerlijke bbq gehad en als ik het nog goed weet 2 verjaardagen vandaag.
C al in het bad geweest ?
Zo, en nu ben ik offfffff, heel druk hier Lui Bastenaken Luik wordt vandaag gereden en wij zitten midden in de route, dat wisten we dus weer eens niet he maar zoeken de rust gewoon op, gaan de Eiffel in :dag::dag::dag::dag:
Goedemorgen Lady`s
Nogmaal een fijn paasweekend allemaal.
@Cyn ik lees dat nu pas ben jij naar het concert van Tarkan geweest?
Waaaaauw ben helemaal weg van sommige van zijn nummers.
Ergens in mei geeft hij een concert hier vlakbij,zeg maar haast om de hoek.Maar dat is niks voor mij die drukte en zo.
@Raak heb met je te doen voor iedereen met een allergie zijn het geen prettige dagen en zou het eventjes moeten regenen.
Hoe bevalt het daar trouwens?Valt het een beetje mee daar?
@Beppie have fun op de camping het is er echt weer voor.
@Roanna,lekker visitie gezellige dag dus voor de boeg,geniet er maar van.
Zoooo even weer het groen gele monster verwijderen want straks lekker barbequen.
hoi ladies
iedereen er op uit en lekker in de zon
ik sta hier nog te shaken… kootje is gisteravond heen gegaan. hij was wel heel veel afgevallen de laatste tijd maar omdat hij gewoon at en net zoveel als anders heb ik er verder geen werk van gemaakt. nu voel ik me wel een beetje schuldig. enge vond ik vooral, omdat het vannacht donker was, dat ik moeilijk kon zien of hij echt al weg was of niet, want eerst zag ik hem nog ademen. maar toen ik hem oppakte in de bench, was hij al helemaal stijfjes, dus hij was toch echt al heen
owh de ironie om dat op pasen te doen… vind het ook zo sneu voor kaatje. ze is ook echt uit haar doen. ze zijn vanaf de geboorte geen dag onafscheidelijk geweest…
@ jill hebben ze geen rolstoelmogelijkheden bij dat soort evenementen? dan heb je bijna nix met de drukte te maken toch?
Meiden allemaal een fijne pasen.
Jeetje Bloem Kootje heengegaan, vreemd voor Kaatje…verdrietig…maar ja soms worden ze nu eenmaal niet zo oud…(die van Damber werd 3) is ook niet leuk op pasen.
Iedereen lekker in de zon, pffff hier is hij goed warm…even in de schaduw.
Roanna doe je visite de groeten van ons…leuk hoor en gezellig.
Bloem en Beps dank jullie wel voor de leuke kaart…heel lief
Cynnie oog in oog met een oude liefde…en genoten van het concert.
Jill aan de bbq maar eerst het gele monster weg.
MK lekker warm in de auto richting veluwe
Tlr naar malkensch*ten??? Nostalgie voor mij, ben daar zo vaak geweest vroeger dan he als klein meisje.
Iedereen een fijne dag…niet verdwalen met eitjes zoeken.
Beps en nog genoten van het uitzicht???
**Potloodventer aangehouden **
Een 39-jarige man uit Lelystad is zaterdagmiddag in de omgeving van de Gondelbrug aangehouden op verdenking van schennis der eerbaarheid.
@ viev graag gedaan. hoe gaat het nu…? vind je het moeilijk om niet 24/7 bij ze op de stoep te staan?
kootje en kaatje zijn idd nu 3 jaar denk ik zo. heb ze als babynijntjes gehaald toen ik hier kwam wonen… wil er geen 2e nijn meer bij maar vind het wel zielig voor kaatje… ze loopt al heel de dag rondjes door het hok…
@Bloem ooo wat zielig,ja je hecht je aan elk dier he maakt niet uit hond,kat,konijn.
Wat zielig voor die andere,ik vrees wel als die alleen blijft dat hij mss van eenzaamheid ook nog dood gaat.
Ja bloem waarschijnlijk zijn er wel mogelijkheden maar meestal wordt je dan apart gezet,en als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan een voorkeursbehandeling.
@Viva,die potloodventer moet ze zijn potloodje eens vlijmscherp aanslijpen.Bahhhh
mmm lekker gebarbequed,altijd gezellig he.
Voor de rest lekker niks gedaan eventjes in de bikini in de zon.
Het was hier 29 graden niet normaal he als je hoort dat het in Alanya nog geen 20 was vandaag.:vak02:
Goedenavond.
Allereerst:
@Bloem: Oh, wat vind ik dit nu sneu voor jou en voor Kaatje. En inderdaad… dat net met pasen. Nou, zie maar eens wat je er aan gaat doen. Of 1 erbij of zo laten.
@Raak: He bah, wat vervelend dan alles dan verstopt gaat zitten met dit weer. Tja… je wilt met dit weer just met open dak toeren, maar daar zul je nu niet veel plezier aan beleven dan. Maargoed, je bent er ff uit en dat is ook altijd wel weer fijn.
Verder zo te lezen iedereen zich wel vermaakt met dit weer. Ja, het was zeker weer heerlijk weer. MK en haar gezin waren een tijdje hier op bezoek geweest en we hebben al die tijd buiten gezeten. Poort van de tuin open, zodat de kids op het speelveldje konden spelen. We hebben ze bijna niet gezien. Zij vermaakten zich ook en tja… als je bij iemand op bezoek gaat die nog weleens bij de M*C eet, dan heb je kans… dat ze leuke speeltjes hebben. lol2 En dat was hier het geval, dus de kids een zak vol speeltjes mee naar huis en er was er zelfs nog een voor J. bij. Hahahaha.
Al met al, een hele gezellige middag gehad met hen.
@Jill: Ja, gezellig is dat altijd wel he. Met dit weer moet je het er maar goed van nemen.
@Viva: Vandaag lekker thuis geweest met Opa? Of nog even op bezoek geweest bij de kleine meid?
Nou meiden… een fijne paasavond nog. :dag:
@Roanna,wat gezellig dat MK en haar gezinnetje op bezoek zijn geweest.
Eigenlijk een kleine mini meeting dus,toppie.
Zit niks anders op dan je je nog vaker op te offeren om naar M.c.o…Lds te gaan he je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je genoeg speeltjes in huis hebt voor de volgende keer.
Denk dat je hubs dat ook niet zo erg vind hahahah.
Bloem,voor jouw dus niet zo’n leuke 1ste paasdag.
Roanna,mk en familie op visite gehad,gezellig en iedereen zich vermaakt ![]()
wij vandaag 2 verjaardagen gehad en de kids zich ook goed vermaakt in de tuin.Helaas heeft iemand hier vannacht het mega zwembad voor een deel leeg laten lopen net nu het water wat warmer begon te worden.cluppie gewonnen en de ploeg uit rotjeknor gedaan wat ze moesten doen ![]()
Roanna gezellige dag gehad zo te lezen…
Tlr. leuk zulke mensen die het in hun hoofd halen een zwembad leeg te laten lopen.
Ik vandaag heerlijk in de tuin gelegen, en jeetje wat was het warm zeg…hubs lekker aan een rommelen geweest ook in de tuin, daarna bakplaten lekker buiten, en daarna nog taart gegeten…deze week wordt het met het afvallen niet veel soeps, maar ja lekker boeiend van de week weer strak en dan ben ik het wel weer kwijt…
Nee vandaag niet naar de kleine geweest, gaat wel goed, borstvoeding komt langzaam op gang, ze wordt bijgevoed, en was vanmorgen 20 gram aangekomen ipv afgevallen, dus dat is goed,…ze doet het geweldig, en schoondochter gaat ook heel goed. al met al dus goede berichten…
http://94.100.122.223/1288300001-1288350000/1288332501-1288332600/1288332528_6_UTKy.jpeg
Viva,wat klein he,als ik dan de handen van je zoon zie…Kan me niet meer voorstellen dat C zo klein was hahaha en wat een gaaf meisje is het.
Ja echt onnozelle die dat gedaan heeft,maar die heeft zelf ook wel natte voeten gehad denk ik
@Viva inderdaad ik dacht net hetzelfde als Trl ,nu is pas te zien hoe klein ze is maar ooo zo schattig.
@Trl,inderdaad hoe stom kun je zijn en wat hebben ze eraan he.
@Trl,sorry ik bedoelde dat met het zwembad he hahahah
ja ze is echt ienemini :wub: nu heeft mijn zoon wel grote handen, en is bijna 2 meter lang maar toch…
Ja een onverlaat is zo iemand, ik hoop dat hij een blaasontsteking opgelopen heeft door de natte voeten.:mad: