zo… wij lekker naar het vennetje geweest, mega druk natuurlijk. de kids lekker in t water en ikke in de zon. had zonnebrand mee moeten nemen en ineens halverwege migraine… ughhh…
thuis ff eieren geschilderd en ikke een dutje gedaan. alsof die nino’s het aanvoelden dat ik hoofdpijn had. ze waren zo stil. nu lekker mn soeppie op en crimenight kijken! spannend!
@Roanna gezellig he zo met ze allen samen eten he,wat bedoel je eigenlijk met bakplaten? is dat zoiets als gourmetten?
Hebben jullie nog buiten kunnen eten?
Nee vandaag niks spannends gedaan eigenlijk,alleen de schapjes gevuld en dan ben ik doodop en ben een paar uur buiten strijd.
@Bloem migraine ik had er vanmidag ook last van en misselijk dat ik was.
Even een uurtje op de bank en het was te doen.
Ja soms sta je versteld he hoe goed kinderen dingen kunnen aanvoelen,wel lief he dat ze rekening met je hebben gehouden.
Nou die buffer zal ik wel kwijt zijn na dit weekend, maar het komt goed…Mk goed zeg.
Roanna morgen visite volgens mij bekenden van ons…gezellie.
Bloem aan de 500 eieren en kippensoep.
Beps heel veel vrije tijd…lekker toch???
Vandaag weer alle mooiigheid van de kleine meid afgekeken, schoondochter jarig, en was al in de kleren wel op de bank…de kleine wordt bijgevoed en schoondochter is met kolven begonnen, de borstvoeding moet nog op gang komen…
Ik had vandaag ook al hoofdpijn en dat heb ik eigenlijk zelden. Had s’middags al wel 2 molletjes ingenomen, maar voel het nu ook weer een beetje opkomen. Zou het in de lucht zitten? Nouja… zal wel weer overgaan.
@Beps: Heerlijk gevoel he en je moet ook nog op vakantie. lol2
@Jill: Dat merk ik nu ook wel eerder, dat ik wat sneller op de avond moe ben, dus ben er nog niet helemaal. Maargoed… ook wij nog even volhouden en dan… :vak01:
@Bloem: Wel vermaakt dus. Ja zeker, mag je met deze zon wel zonnebrand bij je hebben. Pfffff… je hebt het vaak zelf niet zo in de gaten.
@MK: Goede reis morgen en dan zien we jullie wel verschijnen. :dag:
Nou meiden… ik denk dat ik er maar eens op tijd inga.
Ohhhhhhhhhhhh…Viev… wat mooi. Wat een super mooie taart is dit zeg. En nog gefeliciteerd met de schoondochter dan. :kus:
@Jiil: Oh ja… nou dat is gewoon stukjes vlees die je anders op de BBQ legt, doen je nu op een vlakke elektrische bakplaat. Gaat sneller en minder troep nadien. Natuurlijk niet zo lekker als het echte kolen BBQen, maar wel zo lekker dat iedereen ervan smult.
@Viva,waaaauw wat een mooie taart en die ziet er toch lekker uit,jammie
Nog gefeliciteerd met je schoondochter.
Wat een schatje is het toch he!Mooie foto!
@Roanna,ook al hoofdpijn heeft mss iets met het stuifmeel te maken.
Weet niet hoe het bij jullie is maar hier is alles groen van het stuifmeel.
Elke dag alle tuinstoelen afwassen en een paar uur later is het weer groen.
@ viev owhh wat een poppetje zeg… ze is echt mega snoezig… zelfs ik vind dat
denk dat de ninos zelf ook niet helemaal lekker waren omdat ze zooo mega rustig en stilletjes waren, maar goed, ga ook naar bed… mn dutje heeft de hoofdpijn iets doen zakken maar nu in alle hevigheid weer op komen zetten
Wat een avond zeg… Komen we aan op Ams. Arena sta ik bij de snackbar kijk ik achterom kijk ik recht in het gezicht van een oude vakantieliefde van mij van een jaar of 5 geleden uit Gümbet… Hij herkende me niet (wat een bril al niet doet) Ik meteen aan het shaken en wilde mijn patat niet meer. Dus toen ik hem binnen zag hem toch even aangesproken. Spreekt echt vloeiend Nederlands zonder raar accent, echt super! Woont ook in NL nu…
Verder Tarkan… zucht… Ik geloof dat ik verliefd ben… Wat een enorm lekker ding, en wat een act zeg!! Wauw, was echt super gaaf!
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover