mijn fotograaf-vriend heeft me erop gewezen en de constructie moet zo worden dat het mij geen geld gaat kosten, omdat het bedrijf die kosten ook moet betalen, maar wel een hoop gedoe. echter in mijn situatie zijn wat extra inkomsten natuurlijk nooit weg… we gaan het waarschijnlijk via zijn advocaat doen maar wil toch ook kijken hoe dat in NL zit
Ok… go for it Girl!!!
Ik zit te kijken hoe de shiba van een belgische vriendin aan het bevallen is…
owh jeetje he…! ik neem aan via de live webcam!! apart!
Ja nr 4 wordt nu geboren(dan draait ze de cam weg…) 2 meiden 2 jongens…
leuk!!! ikke online op zoek naar betaalbare nootjes… wel de goedkoopste gevonden maar als je in 1x een grote bestelling plaatst is het wel heel erg veel geld in 1x zeg… pfew… ff over na denken dan nog…
ok, ik ook aan de nootjes(kwam er gister dus achter dat daar, behalve callorieën heel weinig KH inzitten haha)
Bloem : advocaten zijn echt duur in NL, of je zou moeten proberen, no cure no pay, is meestal rond de 10 % van jouw opbrengst en geen kosten vooraf
Beps : bevalling zitten kijken en nu aan de nootjes zonder KH
Roanna : jou nog niet gelukt om te boeken, de aanhouder wint
Ik ga zo douchen, inpakken en wegwezen hahaha
Fijne paasdagen allll, neem de lap mee als er verbinding is zien jullie me nog wel ff. :dag::dag::dag:
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
@Raak: Veel plezier…
Wij zo aan de beweging: Op de fiets boodschappen doen. Het is heerlijk weer. Ik zeg het zo vaak: Laten we op de fiets, maar Rupsje wil dat meestal niet(teveel nodig ed.) nu niet dus…
Tot zo/straks/later/na de zon haha
Moguh!
Pfffoeeeeh al wakker sinds 7 uur (ging pas om 00.30 naar bed) en heb bijna mijn hele huis al schoon, de was zit in de machine en boodschappen zijn ook al binnen!
Goed bezig! Nu de rest van de dag niks, krijg vanmiddag Spike (de hond van mijn broer die nu bij mijn ouders is) dus wel zo gezellig! Vanavond met mijn collega naar de HMH >> Tarkan! ![]()
Beps: fietse!
Bloem: dit hebben we gewoon bij DFDS geboekt… ![]()
Nou ik ga zo de was even ophangen… en dan even een broodje smeren!
:dag:
Goedemorgen piepels. :dag:
@Raak: Heel fijn weekend daar en een goede reis. En natuurlijk… hele fijne paasdagen. Niet teveul eieren eten he!!
Doegiiii :vak01:
@Beps: Sportief!!! :cheer:
@Bloem: Jeekes… is ook weer wat dan zeg. Nou, zou het er ook niet bij laten zitten. Maarja… om dan de juiste weg te vinden, zodat het jou zo min mogelijk kost. Hopenlijk kan die vriend dan wat voor je betekenen.
Vandaag komen de kinderen hier en gaan tegen de avond bakplaten buiten. Heb gister al de schapjes ervoor gedaan en 1e paasdag krijgen bezoek uit het hoge noorden van een goede kennis van hier. Leuk!! 2e Paasdag zelf even op familiebezoek en zo is het weekend alweer gevuld. Het blijft warm en mooi weer dus… wat willen we nog meer.
@TRL: Mocht je trouwens hier een bakkie willen komen doen, kan hoor als je op Malkenschoten bent geweest. Kokkie is s’morgens toch werken en wij gaan s’middags pas weg. Kijk zelf maar even.
@Cynthia: Goed bezig!! lol2 :dag:
Fijne dag all. Vast tot laters wel weer. :dag:
Roanna: jij ook een fijne dag! :dag:
Goedemorgen iedereen!!!
Alweer een fijne zonnige dag!!!
Even wat dingetjes doen kom straks nog effe langs.
mogguh
ik kon vannacht niet slapen, ben er dus maar ff uitgegaan maar nu voel ik dat wel… jippie 5 uur slaap
anyways
@ beps dat heb ik ook heel vaak, ff op de fiets naar mijn ouders, maar er moet altijd wel wat mee, of laat terug en het komt er gewoon niet van… zo slecht
@ cyn lekker thuis aan het zijn? lekker relaxed en dan vanaaf naar tarkan
kon nie slapen want ik zat te puzzelen over mn keuken, als ik nu dit daar doe en zus zo doe… meer ruimte en wil ook graag meer koeling en vriezer… ben er dus maar uitgegaan om alles op te meten en beetje te kijken…
wilde eigenlijk nog ff naar de kringloop maar pas vanmiddag op de jongens dus moet wel haast maken… :tssk: denk dat we naar een vennetje gaan, kunnen zij lekker zwemmen en ik misschien nog een dutje doen… haha
@bloem
Oh lekker dan als ze zomaar je foto’s gebruiken.
@raak
Op weg naar België, lekker genieten.
@beps
Op het fietsje de boodschapjes halen.
@viva
Vanmorgen 4,2!
Jij alweer een beetje reserve opgebouwd onder de 80, ik hoop dat het voldoende is voor het gebak en de Griek.
@roanna
Zeker dat wij wat leuks gaan doen.
Beetje rondtoeren in de mooie natuurlijk en op bezoek bij 2 lieve mensen!
@trl
Druk weekend voor de boeg, niet eens tijd voor het mega zwembad.
@cyn
Al vroeg uit de veren, alles al klaar en vanavond genieten.
@jill
Waarschijnlijk ook al aan het genieten van het mooie weer.
Zo de boodschapjes op de fiets gedaan, dorp doorgelopen. Thuis bakkie gedaan, door naar de doe-het-zelf zaken. We gaan volgende week de kamer doen…
Behang aan het uitzoeken(ook al bijna klaar geloof ik…) Dus…
EN alles op de fiets haha
jeetje wat een rust hier maar ik snap het wel je zou gek zijn om met dit weer binnen te gaan zitten .
Zo de schapjes gevuld want natuurlijk 2 dagen alles dicht.
Voormiddag was het wat bewolkt maar namiddag scheen de zon volop.
@Bloem hoop dat je een manier vindt om wat te doen met die foto`s.
@Raak noogmaals geniet van jullie weekend.
@Beppie super sportief hoor lekker fietsen.
@Viva lekker uit de bol van het weekend.
@MK,ja half uurtje in de zon gezeten dat is het maximum toegelaten.
@Trl,geniet van je druk weekend.
@Cyn,lekker he als je alles zo vroeg aan de kant hebt.
Zo he he.
Hier de rust wedergekeerd. De kids net weg en ik aan het opruimen geweest, maar we hebben het weer super gezellig met z’n allen gehad. Zoon kwam ook eerder thuis met een collega/vriendin, dus kon ook mee doen met bakplaten.
@Beps: Oh, dat moeten wij ook zo nodig doen en het komt er steeds niet van. Nieuw behangetje of sausje. Het frist er altijd weer zo van op he.
@Jill: Jij nog wat spannends gedaan vandaag?
@Bloem: Jou dag ook nog een bietje geslaagd met de kids?
@MK: Morgen lekker een eindje toeren en dan even op bezoek bij die 2 lieve mensen. lol2 Oh, dat zijn wij!!! Ik kijk er naar uit. Echt waar. Is alweer zolang geleden.
Ik denk inderdaad iedereen nog lekker buiten. Het lijkt wel hartje zomer en dat pas in April. Wat boffen we.
Nou, iedereen een fijne avond nog en tot morgen ofzo maar weer. :dag:
@roanna
Een gezellige dag gehad met de kinderen, lekker gegeten. En nu de rust weer wedergekeerd. Tot morgen dan maar!