Turkish Tea Time 2011

Beps: ik had je gewaarschuwd hihi… Haha nee hoor… Daarom ben jij ook nog steeds groot in het overzicht :wink:

Nou vooruit… al maakt het mij niet uit hoor, ik ben toch al dubbel aan het aftellen

Ik ook nu he :wink: En wellicht binnenkort wel 3dubbel :tongue:

ja heb wel eens van iemand gehoord, dat ie geboden had op een hotel in turkije maar dat de actie alleen geldt voor okt en mei bijvoorbeeld. had die meneer nog nix aan want dan kon hij niet vrij krijgen van het werk… vandaar mijn vraag

@cyn
Een reisje geboekt, leuk!

@raak
Lekker een weekend weg, leuk!

@bloem
Al het lekkers de deur uit gedaan. Zou mooi zijn als je er baat bij hebt, succes!

@beps
Een yoghurtmachine, ik zal er eens op googlen, ik ben wel gek op yoghurt en kwark.

@roanna
Lekker in de tuin, nu zonder hogedruk spuit.

@trl
Lekker plonzen in het zwembad op het plein.

@viva
Wat een mooie foto’s weer!
Mag M. nu morgen naar huis?

Dat kan inderdaad, maar dat moet er bij staan hoor!!

@viva
M. en G. bedoel ik natuurlijk :wink:

@Raak hoop dat je het nog leest,EEN HEEL FIJN WEEKEND BIJ ONS!!!

Zo meiden wat een heerlijk weertje vandaaag, nu alleen regen en onweer, nou ja morgen weer een mooie dag.
Mk M. en G. zijn thuis, gaat wel goed, de borstvoeding komt nog niet echt op gang, dus wordt ze bijgevoed, via een spuitje, over de tepel laten lopen en zij moet het dan opdrinken, zo trekt ze dus wel…Ze is een beetje onzeker, en de kraamtranen zitten vrij hoog maar ze heeft een prima kraamhulp een doorgewinterde dame van rond de 40, en die heeft alle tijd voor haar genomen, en omdat ze zich zorgen maakte dat G. nog niets binnen had gekregen, heeft zij dus besloten om bij de voeden. Ach ja kan het van mezelf nog wel herinneren je bent zo onzeker, ect. bij de eerste, wat weet je er nu van juist ja helemaal niets.De nazorg in het ziekenhuis is waardeloos hier in zoetermeer. Maar het komt allemaal heus goed.
Cynnie weer lekker geboekt,
Roanna ook op vakantieveilingen bezig, ik heb er al vaker wat geboekt, bijvoorbeeld de zwaluwho*ve, dineetjes zo ook voor morgenavond lekker in gouda naar de griek…5 gangen diner voor 2 personen voor 30 euri, dat is geen geld…vandaag en gisteren en morgen taart gegeten dus we mogen er weer strak tegenaan volgende week…boeiend…
Raak zwembad, tuin en verjaardagen,…maar meis geniet lekker van je weekendje…
Beps hoe gaat het met de weegschaal???
Mk en bij jou???

Weegschaal stond vanmorgen onder de 109!!! Dus ik ben deze week bijna 1 kilo kwijt… heel langzaam komt het weer op gang… ik wil naar 95. Dat is mn streven… over 1 jaar onder de 100… rustig aan

@Viva,ze hebben ook een hele spannende tijd achter de rug he en dan zoals je zegt de kraamtranen die moeten er toch uit he ik denk dat dat alleen maar goed is.
Gelukkig dat ze een goede kraamverzorgster heeft en haar goed kan opvangen.Dat is heel belangrijk.

@Beppie,goed he valt het een beetje mee of moet je er echt veel moeite voor doen?

Ik was net bij mijn kinisist die me nog maar eens op het hart drukte dat ik geen gekke dingen mag doen om op mijn gewicht te komen.
Hij zegt ook dat het voor mij extra moeite kost omdat ik geen verbranding heb omdat ik geen inspanningen mag doen.
Hij zegt geen gekke dingen doen he.
Hahaha moest wel lachen dat hij zo bezorgd was.

En terecht Jill!!! Goed luistern hoor!!!

Nee kost geen moeite, helemaal geen. Ik voel me erg goed bij wat ik mag/kan/wil eten…
Geen opgeblazen gevoel, geen hongergevoel, of vreetbuien!!!
Nee ik voel me zooo goed!!! Dat heb ik al gewonnen.

Wat ik ook gewonnen heb: Ik houd altijd heel veel vocht vast. Dat ook niet meer!!! Ik heb zelfs een plastablet minder(terwijl ik juist eigenlijk op het punt stond nog een extra tablet te moeten nemen…) echt… alles alleen maar beter

Dan ben je zeker goed bezig Beppie dat motiveerd ook altijd extra he als je je ook nog goed voelt erbij.

Viva : tuurlijk komt alles best goed joh enne die tranen, dat weten we allemaal die gaan toch komen
ik heb geen zwembaden en verjaardagen hoor, dat is Trl, ikke ga alleen lekker lang weekend weg
Jill ; ga zeker genieten, was nog niet weg hoor, morgenochtend pas, was ook naar de kinesist
Beps : jij ook goed bezig, onder de 109, knap hoor. Tuurlijk kom je er ook wel, duurt alleen iets langer
Cyn : lekker geboekt, leuk idee toch
Roanna : en? heppie wat gewonnen ???
MK : jij ook al helemaal klaar voor de paashaas ?

@Raak gelukkig dan was ik zeker niet te laat hahaha.
Hoe gaat het met jou maak je nog vorderingen bij de kinesist ?

Cyn,lekker toch een weekendje weg geboekt.

Roanna,is het jouw nog gelukt?

Wij vanavond weer bij vrienden gezeten,C nog niet in het zwembad geweest,water was nog iets te koud.Morgenmiddag naar Ridderkerk,zondag 2 verjaardagen en waarschijnlijk maandagochtend naar malkensch*ten

Nee. Ik heb vandaag tot 3 x toe op hetzelfde hotel geboden en elke keer op het laatse moment bood iemand erboven. Tja… ik weet niet wat ik er van vinden moet. Kijk, die musical Volendam gaat er voor €8 uit, dus dan denk ik… daar zal wel niemand naar toe willen.

Ik ga het vanaaf nog een keer proberen, want hij staat er weer op. We gaan het zien.

@Raak: En? Is J. nog met een ferrari thuis gekomen vandaag? lol2

@Beps: :thumbsup: Goed bezig. Vooral ook al dat je kunt minderen met die plaspillen.

@Jill: Tja… en daar moet je dan wel naar luisteren he!!! Hihihi. Kinisist!!

@MK: En hebben jullie nog leuke plannen met de paasdagen? :wink: :unibrow:

@Viva: Zo herkenbaar he. Het is de 1e en nog zo vers en zo onzeker, dus dat gaat zeker allemaal wel goed komen en anders hebben ze vast ook nog wel lieve oma’s die haar willen helpen. Indien nodig!

@Cyn,toppie hoor dat het toch gelukt is om een weekend te boeken.
Lijkt me wel heel veel te zien.

@Roanna,tja heb lang moeten oefenen om het te onthouden lol2lol2

ellow ladies

@ cyn is het weekend wat je nu geboekt hebt ook via die vakantieveilingen of ‘gewoon’ geboekt?

hiero beetje druk met dingen uitzoeken… bedrijf heeft 2 foto’s gebruikt zonder mijn weten of toestemming… op zoek naar een advocaat dus

@Bloem,dat zal wel zijn daar moet je werk van maken .
Maar ja een advokaat kost ook veel geld he,kun je geen pro deo advokaat
vinden?