Goed opletten, dan is er ook 1 in de nacht afgelopen haha…![]()
Ben nu alweer bezig hoor… Nog 2,5uur…
@Cynthia: Ik zag het. Even misschien een domme vraag, maar graag een slim antwoord, want ik ken dit hele systeem nog niet. Is die prijs die er nu staat dan p.p. of zoals er boven staat, een 2 pers. kamer?
Voor 2 personen totaal ![]()
En we gaan weer verder! Mams net gesproken… Gaan tot 470-480 euro mee…
Dus ga nog even door!
Blijven verversen he…
Zet 'm op Cynthia. :cheer:
Ik ben met dat schiphol hotel bezig, maar wacht nog heel ff en dan probeer ik toe te slaan en anders… helaas pindakaas. Komt vast nog wel weer.
Spannend hoor…
Oh Cyn… sund! Helaas. :kus:
mogguh ladies
zoals verwacht vandaag helemaal totalloss… dus nog ff blijven liggen. hier is het wel warm maar niet mega zonnig ofzo
@ roanna ja dat zijn natuurlijk wel andere soort medicijnen…
@ raak veel plezier in de ardennen, lekker touren met de car!
@ cyn owh spannend. misschien nog wel leuker op deze manier dan dat je ‘gewoon’ boekt. hotels genoeg idd in istanbul maar een beetje een normaal geprijsd vliegticket met goede tijden…
Ik ben afgehaakt hoor! ![]()
We gaan naar Newcastle! Met de boot! Net geboekt ![]()
Cyn: 05 mei t/m 7 mei Newcastle ![]()
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
wow dat is eventjes heel wat anders, maar ook leuk zeg!! is dat de overnacht overtocht of overdag?? newcastle heeft wel mega sfeer,. leuk!
Nacht overtocht vanuit Ijmuiden… Met buffet erbij voor diner en ontbijt… Dus ben benieuwd…
Inderdaad iets heel anders, maar het zou of Istanbul, of Parijs (met de bus) of Newcastle worden… ![]()
Ik ook niet. Bood nog in de laatste minuut en toen bood iemand hoger…en voila. Nouja… ik weet nu een beetje hoe het werkt voor de volgende keer. Enneh…€45 voor een nachtje hotel… prima prijsje toch en dan mag je ook nog je auto bij hen parkeren. Alleen wij niet!!
Ook leuk Cyn.
Ik ga ff schapjes doen. :dag:
nog even een vraagje, als je biedt en ‘wint’ is het dan dat je een voucher krijgt en alsof moet kijken of er plek is wanneer jij wilt, of biedt je echt op een datum en specifieke verblijfsduur…?
Bij de reis van Istanbul was het echt een op bepaalde datum… Maar soms is het anders.
Zo, terug van de schapjes. Wat is het warm he… maar ik klaag zeer zeker niet.
@Bloem: Ik denk dat in mijn geval je een voucher van VV krijgt voor dat specifieke hotel en je dan zelf moet boeken voor een datum. Ik dacht… nouja, dan heb ik dat alvast en hoef ik het alleen nog even te bevestigen, maar helaas. Volgende keer beter.
@Cyn: Jullie toch nog een paar daagjes weg en dat zijn vaak ook reisjes voor hele leuke prijsjes. Ik krijg het weleens in mijn mailbox.
@Cyn: Grrrrrrr ![]()
Hmmm… dat schiphol-hotel staat weer als nieuw op de site en er is al 3x op geboden, maar nog 3 kwartier te gaan, dus probeer het aan het einde nog een x.
Ik ga nu nog ff naar buiten. :zon02: