Turkish Tea Time 2011

@Cyn,hoop dat je iets kan vinden maar het zoeken op zich is al leuk toch?

@TRL heb jij nog plannen voor het pasweekend?

@Viva en Roanna,hebben julli het gezien de koers van de lira? vandaag 2.21 kunnen we nog meer shoppen he.

Jill: haha heb nog steeds mijn zinnen gezet op Istanbul… :slight_smile: Heb net zelfs meegeboden op die veiling… maar goed… Heb een x-bedrag in mijn hoofd… en meer wil ik gewoon niet :wink:

@Cyn daar moet je inderdaad ook niet van afstappen je zal best nog wel wat vinden.Denk je niet dat na die paasdagen er nieuwe aanbiedingen zullen zijn en de prijs ook zal zakken?

Cyn,heb je je moeder toch zover gekregen dan,dat ze meewil?

Jill,zouden die koersen zo blijven of tegen het seizoen toch weer gaan veranderen?Mijn plannen voor het paasweekend,zondag 2 verjaardagen,gelukkig wel op 1 adres en maandag staat nog open…

@Cyn heb ook een belg site gevonden 3 dagen hotel v.a 70 euro pp logies ontbijt zijn wel Drie sterren hotels.
Als het je iets lijkt stuur ik hem door per PB

@TRL normaal zakt hij altijd in het seizoen tussen 1.90 en de 2.00
Maar niemand heeft glazen bol maar mijn vrienden daar denken dat het deze keer niet zo zal zakken.
Als ik het zeker wist zou ik ook al wisselen maar ja je weet het nooit he kan ook nog stijgen al lijkt me dat niet zo snel geneuren.

Jill: het hotel is het probleem niet, de vluchten zijn vrij duur… Het is F1 dat weekend… Dus vandaar…

Cyn: Je moet 's nachts gaan bieden:) dan slaapt iedereen (tip van een bespaarmevrouw)

@Beppie,heeeeel slim gezien!

Jill : ja heb lastminute geboekt, maar dat doe ik eigenlijk altijd hoor, als ik kan dan ga ik lol2. Nu bij jullie de wolken ? Goed hoor onder de 80, proficiat, je regime heeft goed gewerkt !!
Cyn : jij ook nog steeds aan het kijken voor Istanbul, tijdens de F1 is alles te duur, waarom geen ander weekend of moet je dan werken ?
Trl : zwembad staat klaar, is neem ik aan nu aan het opwarmen ? Voorlopig al t/m volgende week donderdag dit weertje. Zondag 2 verjaardagen hoop dat ze een tuin hebben :slight_smile:
Roanna : ja, je moet wel uitkijken in de zoon hoor, heeft al flinke kracht, ik krijg alweer een soort van buitenlands tintje lol2lol2
Beps : doet mijn broer ook !!

Raak: dit weekend is mijn moeder al vanaf donderdag vrij, en kan ik ook vrij nemen… :wink:

Beps: hahaha ik ben morgen vrij! Dus ga vannacht bieden! :slight_smile:

Hoi Cynthia,ik zal duimen voor jou,dat je de nagellak aan een schappelijke prijsje kunt kopen!!

groetjes:georges

Dan slaapt iedereen…dus…:)!!!

Ik ondertussen aan ‘het koken’ met broodjes aan het bakken voor het weekend…
@Roanna: Bloemmie doet het ivm haar lijf welke beter gaat op alles wat ze doen gaat…(pfff das pas pittig…)

De nagellak?? :smiley:

Lama: Die denkt weer dat het ergens over gaat… (Ik heb mn buik een btje van sommige types vol, sorry)

Raak,zwembad wordt door de zon opgewarmd,dus ik denk dat het vandaag nog erg koud water is…Ja ze hebben bij de verjaardag gelukkig en tuin,maar er komen altijd zoveel mensen daar dat de tuin eigenlijk te klein wordt.

Beps,dat is een idee ja om s’nachts te bieden,maar als de veiling pas in de loop van de ochtend/dag afgelopen is zijn er nog genoeg die kunnen overbieden.

Zo nog 3 kwartier en dan op naar de kapper,morgen naar Ridderk*rk

Sommige zijn per uur…2 uur ed…:slight_smile:

Deze zijn per 5 uur…

Zo, ik ben klaar. Zelfs al opgetut.

@Beps: Dat had ik wel begrepen waar Bloem het voor doet en dat is een heel goed iniatitief. Wie weet helpt het en kom je zo van de medicijnen af, door je eetpatroon aan te passen.

Ik zou ook best wel van de medicijnen ( beta en ace) af willen, maarja… dat is niet te vergelijken. Als ik dat zou doen, lig ik zo weer voor pampus, denk ik.

@Raak: Dat is juist het mooie ervan. Last minute boeken en dan met dagen als deze is een sport hoor.

@Cynthia: Succes he. Heb ff meegekeken.