Dat noemen ze nu langgedraaide Yoghurt pffffffffffff wordt wel duur he alleen al aan electriciteit.
Ik lust dus echt geen yoghurt bahhhhh krijg er de rillingen van.
nou daar heb ik dus geen geduld voor echt niet, dus laat maar zitten…
trusten allemaal.
nog geen 25 ct aan stroom dus haha
maar goed ik vind leuk, errug lekker en dus…
ja 24h en 48h is wel lang, maar goed, gewoon aanzetten en weglopen… kind kan de was doen
owh over was gesproken… die is klaar… de soep ook bijna… druk!
En 12 watt per uur, dus ehh 48 uur is ehh zelfs da is 25 ct geloof ik…
En. Kan de was al in de droger lol2
ooooowww ja dat is niks.
Als het maar lekker is toch?
Iedereen die gaat slapen slaap lekker:slapen: en sweet dreams
ja de was zit nu idd in de droger, alleen handdoeken en theedoeken…
de kip is wonderbaarlijk uit elkaar aan het vallen… nog ff een kwartiertje denk ik en dan kan ik alle botten eruit gaan vissen en proberen om 7 liter soep een beetje logisch te verdelen her en der… mhhhh uitdaging… maar moet toch vannacht afkoelen en anders koop ik morgen nog meer doosjes/bakjes/bekers etc…
@Bloem mmm lekker kippesoep ooo en ik heb zo een honger.
Maar is dat dan niet te vet voor jou?
nee het vet gaat eraf he? ppffff al die botjes eruit… wat een gedoe, nou ja, is bijna klaar, nog ff een keer door de zeef en dan geloof ik het wel… maar dat kan morgen.
moe… dus… slaap lekker, jill rust een beetje en tot morgen
@Slaap lekker Bloem:slapen::kus:
Zo ik wakker… ik dacht: Hmmmm… vandaag is het zon, dus korte broek haha…
Rubbie ook vrij va nu(eigenlijk straks 12 uur als hij uit zn bedje komt)
Fijne dag en mooie weekend meiden…
Hier ook al veel te vroeg wakker naar mijn zin, iedereen ligt nog op een oor en ik zit al beneden, zo even met de franse slag door de hut en dan languit de zon in.
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
Goedemorgen op deze :zon02: dag
Viva : wat een poepie he, jij weer een beetje tot jezelf kunnen komen zo te lezen en vandaag lekker plat in de zon. Wel genoeg drinken hoor anders blijft het niet goed gaan
Bloem : nieuwe bril gekocht en bij thuiskomst leuke berichten in de krant
Nu een nieuw dieet gaan proberen, veel succes
Beps : ook een heerlijke vriendinnendag gehad
Jill : ik ga de paasdagen in jouw landje doorbrengen
Heb dus een hotelletje geboekt in de Ardennen, lekker met zwembad, gaan we rondtoeren, relaxen en genieten.
J vandaag met zoon en kleinzoon naar de autorai en morgen vertrekken we tot maandagavond. Heb er zin an
Lekker Raki… genieten!!
Goedemorgen lieve meiden!!!
@Raak oo wat fijn heb je dat pas lastminut geboekt?
Je hebt gelijk pakken wat je pakken kan dat doe ik ook hahahah.
@Beppie zo vroeg al aan de raki lol2lol2
@Viva je hebt gelijk hoor lekker de zon in al stress genoeg gehad,geniet er maar van.
Goedemorgen luitjes. :dag:
Ik ben weer helemaal bij hoor.
Zelf yougurt draaien, kippebotjes uit de soep halen… ja, ja… je moet er wat voor over hebben. Ik zou er ook niet aan moeten denken dit allemaal te moeten doen, maargoed… ik heb dan ook nergens last van, althans nog niet, maar wil jullie wel een riem onder het hart steken… als het helpt… dan zijn jullie toch maar goed bezig.
Wie weet wat ik zou gaan doen, als ik een of andere aandoening zou hebben… en krijg ook adviezen aangereikt.
Ik was gisteravond helemaal ingepakt door die Passion in Gouda. Wat was dat mooi en zo begrijpelijk hoe Jezus is verraden en aan zijn einde kwam. Natuurlijk wist ik het wel globaal, maar dit was zooooo eenvoudig en toch heel modern opgezet en dus goed te begrijpen. Ik zat er helemaal in.
@Viva: Oh meid… wat een leuke foto’s weer. Wat een dotje en nu zonder mutsje nog beter te zien. Lieffffffffff!!! :wub::wub:
Ik neem aan dat je schoondochter nog wel eerst hulp heeft thuis?
En jij nu leker in de zon. Ik ga zo precies hetzelfde doen. Ook met de franse slag even aan de ritu’s en dan zo snel mogelijk weer naar buiten, al moet ik wel uitkijken met dat lidteken, dus niet al teveel in de zon en een bietje bedekt houden.
@Bloem: Jij dus weer een nieuwe bril op advies van Beps. Nou, ben benieuwd wat het geworden is, maarja… jullie hebben in ieder geval een leuke dag gehad en dat telt ook.
@Beps: Lekker vrij vanmiddag en ook lekker genieten met hubsie. Gelijk hebbie.
@Raak: Oh, bofkont maar weer. Heerlijk naar die mooie Ardennen en dan met dit weer, kun je er heel goed zitten. Alles in de bloei en verder die groene heuvels. Prachtig en ga er ook lekker van genieten. :cheer:
@Jill: Ook nog plannen met de pasen of gewoon lekker rustig achter het huis of op het balkon.?
@Cynhia: Jij aan het werk nog vandaag?
@TRL: Ja, ook ik denk dat het overal druk zal zijn. R. zei al dat het de hele week in die heul ook al gezellig druk was , met groepen buitenlanders en schoolreisjes, dus dan kan nog wat worden met dit weer met de pasen.
Zo, ga gauw ff wat doen. Laterssssssssss.
Doet HA het alweer? lol2lol2
@Roanna ook lekker het zonnetjes in?
Pfff hier is het bewolkt.
Neeje geen plannen hiero hubs is vanalles aan het klussen rondom dingen die nog gedaan moeten worden voor we weer vertrekken.
Ikkkke ben zooooo blij 79.8 vandaag.
Hier ook weer volop zonneschijn.
Raak,heel veel plezier in Belgie.
Roanna,dat zal best ja dat het druk is in de apenh*ul,dus R heeft het lekker.
Roanna: Ja ik moet weer werken! Ben toch weer aan het kijken voor toch een reisje dat weekend ![]()