Bloem: succes alvast! Zal niet makkelijk zijn denk! :kus:
Hey meiden hier is oma.
Vandaag gewoon gewerkt,het was mega druk, daarna naar paps een foto gebracht van de kleine meid, toen boodschappen gedaan, daarna naar het ziekenhuis geweest, vervolgens snel naar huis geraced eten gemaakt en om kwart voor 6 kwam zoon om te eten, nu net de boel weer glad getrokken en even buiten met de klepdoos.
Wat een lief klein poppie is het toch, ze was vandaag wat huilerig, en schoondochter, had flink pijn nog niet eens van de wond, maar in haar zij waar ze behoorlijk hebben lopen trekken en duwen. Morgenochtend mag ze naar huis…en zaterdag gaan we een bakkie doen, en taart eten, die heb ik trouwens vanmiddag ook gehad althans na het eten hazelnoottaart van maison kelder dan he.
Bloemmie een nieuwe bril…die van mij is pas 4 mei klaar, duurt nog even dus, en ook aan een speciaal dieet.
Tlr. extra werk, en wil ook aan de shakes, die van eiwitpoeder, hebben de hoogste eiwitten, die van de tuinen en van modafast daar zit veel minder eiwit in.
Ik woog vanmorgen 79,4 kilo dus weer wat kwijt, zit nu in de opbouw van marge nog 4,4 kilo, maar ja na die taart van vanavond zal dat wel niet lukken morgen om wat kwijt te zijn.
Vanmiddag was het 28,5 graden in zoetermeer, en door al het racen kreeg ik toen wel even een waas voor mijn oogjes, maar dat is nu wel weer weg. Het was 4 uur en ik had nog maar 1 shake en 1 proteine reepje gehad, niet veel gedronken en dan in dat warme ziekenhuis…
Beps lekker vriendinnendagje gehad en ook aan het shoppen geweest.
Jill ik lig altijd in bikini 100 kilo of niet, lekker boeiend…daar heb ik nu niets van, wat je al zegt als ze het niet bevalt wat ze zien, kijken ze maar lekker de andere kant op.
Gisteren trouwens wel een nieuwe bikini gekocht, want helaas pindakaas die passen ook niet meer, heb er nog een met de kaartjes eraaan gekocht in alanya, dus die neem ik mee en vraag of ik hem mag ruilen voor een paar maten kleiner.
Cynnie weer aan de studie, kijk eens aan
Roanna lekker dan die buren die zo’n herrie maken…en dank je wel schat voor je lieve kaart…dikke kus.
@Bloem pfffff tja die kans moet je grijpen inderdaad.
maar kan me ook wel voorstellen dat je er tegenop ziet.
Trouwens toppie he dat je foto´s in een noorse krant staan je mag trots zijn.
Ik heb van de week ook de foto´s op je blog bekeken die zien er dan ook heeeel profesioneel uit.
@Viva,dat kan ik me voorstellen dat je schoondochter bijn in haar zij heeft toen ik gisteren las dat de kleine meid zo vast tegen haar ribben zat.
Dat zal ook wel een tijdje dren denk ik is mss te vergelijken met gekneusde
ribben denk ik.
Je zal blij zijn dat alles achter de rug is en als ze nu weer thuis is dan zal je helemaal kunnen relaxen.
Weet je dan nog waar je die bikinie gekocht hebt?
Ben benieuwd of ze die nog ruilen maar je hebt een elk geval een goed excuus om nog eens te gaan shoppen.
@ viev owhhh druk dagje maar wel helemaal in t teken van de kleine! wat zei je paps???
@ jill waarom ga je dan eigenlijk niet met dit weer in de tuin liggen dan?? lekker warm, beetje bakken en braaien…
en dank je voor de complimenten! altijd leuk… gisteren ook artikeltje geschreven over de canadees en dat is ook goed opgepikt vanuit canada, dus dat is ook wel super leuk!
Ja die heb ik in alanya gekocht op de drukke weg met het gras in het midden als je dan richting cleopatrastrand loopt ze die winkel aan de linkerkant, ze zitten er al jaren. Ik heb in augustus daar 4 bikini’s gekocht, echt hele mooie, ik hoef ook geen geld terug, ik vraag gewoon of ik hem kleiner kan krijgen, en koop er dan nog gelijk een bij. Hij zit als het ware voorbij bistro floyd.
@Bloem,ik mag sowieso nog niet echt in de zon door die huidkanker.
Volgende week moet ik op controle en dan vraag ik eens goed wat wel en niet mag.
Ik denk dat het litteken zeker uit zon moet blijven of eventueel met een sunblock.
@Viva,ja ik weet waar je bedoelt op de Ata Turk straat mooie winkel trouwens.
Nu ben ik niet zeker maar de laatste keer dat we er waren zag ik dat aan die kant verschillende winkels weg waren maar vraag me nu niet welke,sorry.
Nou ja is hij er niet meer jammer dan, maar aan de haven vlak bij panderosa, zit op de hoek ook een bikiniwinkel, die had dezelfde dus dan daar maar vragen, daar deden ze ook niet moeilijk, mocht zomaar mixen met de maten verleden jaar, dus ik zie het wel, ik heb 2 nieuwe biknini’s gekocht en een zwempak, maar ik ben niet zo van de zwempakken.
http://94.100.115.86/1286550001-1286600000/1286595401-1286595500/1286595484_6_BgxB.jpeg
Gwen 1 uur geleden.
Ik dus thuis, was een heerlijk dagje…
Zalig saampjes gegeten aan de markt… en heerlijk tijd voor ons gehad.
Het laatst dat we echt zo rustig gezeten hebben is verleden jaar rond deze tijd geweest: boven een bord Köfte in ehhh Kemer… geloof ik…
Nu dus even lekker ontspannen met Rubbie en op zoek naar een yoghurtmaker(Viva: die haalt het lactose, lees KH/suikers, dus eruit… KH arme yoghurt en kwark: JAMMIE!!!)
@Viva,oooo ze wordt met de dag mooier he wat een schatje he daar wordt je toch gelijk verliefd op he.
@Beppie,heerlijk zo een vriendinnedag he !!!
Viva,wat een mooi meisje.
Bloem en Beps,een leuke vriendinnendag gehad en ben heel benieuwd naar je nieuwe bril bloem.Beps jij nu op zoek naar een yoghurt maker,wist niet eens dat dat bestond hahah
Roanna,met dit weer zal het overal wel druk zijn met pasen dus ook in Malkensch*ten
@Viva: Zie nu pas de foto’s!!! Wat een poppetje!!! Echt genieten zo van haar lijkt me…
Hoe vond H het om ‘naast Oma wakker te worden’ ???
owh viev wat een moppie, lekker op d’r duimpje sabbelen
@ trl ik wist het ook niet, maar als je er 1x van gehoord hebt, dan zie je ze ineens overal… of de halve wereld stiekem hun eigen yoghurt aan het maken is hahahaha
anyways, de soep kookt, die moet nog 2 uur, wasje draait, waarom niet, en het hele huis (ok keuken) is volledig ‘fout-eten’ vrij… alles wat nog goed is en lekker zit in een doos om strax aan de familie te verdelen, de rest zit al in de ondergrondse vuilcontainer…
zo… morgen ff 500 eieren halen
en ik kan beginnen denk ik zo…
Beps geen idee wat opa er van vond, toen ik vanmorgen wakker werd, was opa al vertrokken.
Yoghurtmaker??? nog nooit van gehoord.
Ja het is zo’n schatje…
ff googlen… zelf van melk je yoghurt en kwark maken zonder melksuikers…(KH) JAMMIE(ik ben gekkk op yoghurt)
heb al even gekeken, ik ben niet zo van de toetjes, maar zo duur zijn die dingen ook niet, vanaf 25 euro, alleen duurt het wel lang 8 uur voordatje 7 potjes hebt gemaakt.
Zelfs nog langer wil je de lactose eruit hebben, en dan in 5 min alle potjes leeg lol2lol2
Ik lig in bed, met pad.
Tot morgen