Turkish Tea Time 2011

@trl
Nee, geen ervaring mee.

@TRL: Nee, maar moet eerlijk zeggen… ik drink nooit shakes, ook niet van de M*C. Ik maak tegenwoordig zelf smotey’s van banaan en sinaasappelsap light. Ik heb laatst van mijn zoon een blender gekregen en zodoende doen we dat zo. Mede ook al, omdat ik eigenlijk weinig tot nooit fruit eet en nu toch wat vizamientjes binnen krijg en ik vind het nog lekker ook.

Roanna: weet je wat ook lekker is… Sinaasappelsap met aardbeien… mjammie! :slight_smile:

Roanna,owww maar smoothies zijn ook heerlijk…Ik heb ook een blender maar nog nooit gebruikt,eet af en toe wel fruit hoor…Hier is vorige week een smoothie winkel geopend…

Hallo ja ik ben wel aan het lijnen he,hahahaha het water loopt me uit de mond.mmmmmmmmmmm

Ik weet het, ik weet het. Gister 3 rijpe bananen, een stuk of 6 verse aardbeien en sinaasppelsap light bij elkaar en blenderen maar. :cheer:

Mmmmmmmmmm…jammie met veel schuim erop.

@Jill: Gaat ie nog? lol2

Roanna,even een vraagje,denk je dat malkensch*ten 2de paasdag druk zal zijn in de ochtend?

@TRL: Nou, gezien het weer wat net zo mooi als nu blijft… denk ik wel dat het druk zal worden, maar of dat ook s,ochtens al is… geen idee, maar ik denk van wel.

@Roanna,ik lig hier onder de bank mijn tong op mijn knieeen,en ik krijg rare geluiden in mijn maag.
Maar zal wel normaal zijn zeker ?

lol2 lol2 lol2 lol2 Sorry! lol2

Ik wou net weer buiten gaan zitten… zijn de buren naast ons met zo’n hogedrukspuit bezig. Pfff… je kunt elkaar niet meer verstaan en dat zeker al een half uur lang.

@Roanna,mmmm dat is je straf om mij hier een beetje te zitten verleiden met smothies en van die dingen.

sorrylol2lol2

Nouja… het is in ieder geval niet je hart, maar wat wel??? lol2 lol2

Als het de racekak is, val je ook goed van af.

@Roanna,neeje mijn hart niet want dat heb ik nietlol2lol2
Tja die plek in mijn broek mmmm het zou kunnen dat je gelijk hebt.

@Roanna,is de stilte teruggekeerd in je tuin?

't regent :((((

@Raak: Echt waar??? Oh, nou kom maar hierheen dan. Hier niet en komt ook niet.

@Jill: Nee, ze zijn nog steeds bezig. Je kan beter gras hebben, hoor je hooguit een kwartier de grasmaaier. Pfff… maar ik ga zo wel even aan de voorkant zitten, maar staat zo raar daar met de klepdoos, want dat is de straatkant, waar iedereen langs komt. Straks denken ze nog dat ik verslaafd ben… lol2 lol2

@Roanna,jij verslaafd wie zegt nu zoiets hahah.
Maar kan me wel voorstellen wat je bedoelt,ik zou ook niet aan de voorkant zitten gaan.

@Raak,jammer he haden ze toch niet voorspeld he.
Hier nog steeds droog en zelfs een klein zonnetje:zon02:

hier nog wel zonnig maar ook wel dreigende lucht, alsof je zomers onweer gaat krijgen… het is gewoon half april! van de zotten!

flink geshopt, allemaal van die kleine flutdingetjes die nog nodig waren en heb een nieuwe bril gekocht. zie weinig meer dus moest echt betere glazen en beps heeft me een HEEL ander montuur aangepraat… hahaha, ff afwachten hoe het bevalt, volgende week kan ik hem ophalen… wel paars nog steeds dat dan weer wel… maar goed…

verder bij thuiskomst de noorse krant in de brievenbus met de foto’s van finland erin. echt leuk om te zien, met mijn naam erbij en alles… trots!

beppie is nu lekker weer naar huis, hopelijk komt ze niet in al te grote paas-weekend files en we hebben ff het een en ander uitgeprobeerd met de yoghurt machine en ze vond het toppie, dus grote kans dat ze dat nu ook gaat doen… morgen begint mijn 3 tot 5 dagen start van het dieet dat ik ga volgen ivm de crohn dus ben echt bezig met schoon schip maken. heb daarom vanmiddag een blt sandwich genomen op het terras… hahah om het af te leren… mega streng dieet en hopelijk werkt het bij mij en kan ik misschien ooit stoppen met de medicijnen… afwachten

@Bloem dan hebben jullie gelukkig ook heel goed weer gehad dat is nog leuker om te shoppen he.
We willen natuurlijk volgende week wel een foto zien he van je nieuw bril even checken of Beppie goede smaak heeft.
Met je dieet zal je waarschijnlijk niet direct verschil merken of wel?
Ik bedoel je zal het zeker een tijdje moeten doen om te kijken of je de medicijnen achterwege kan laten of verminderen?

yup… als het aanslaat hebben we het over een jaar tot 2 jaar… en dan…? ppff geen idee maar moet het proberen (voor mezelf)