Ik heb net ff gekeken. Nouja… als iedereen steeds hoger gaat bieden, dan betaal je volgens mij dan dezelfde prijs of heb ik het mis. Ik heb er weleens over gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik het aanklik eigenlijk.
Bieden Cyn… lol2
Ik heb net ff gekeken. Nouja… als iedereen steeds hoger gaat bieden, dan betaal je volgens mij dan dezelfde prijs of heb ik het mis. Ik heb er weleens over gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik het aanklik eigenlijk.
Bieden Cyn… lol2
Soms gaat het wel echt voor mooie prijzen weg hoor!
Maar nee… misschien staat er morgen wel weer 1 op… zal het eerst even bespreken thuis ![]()
Roanna : mijn broer met zijn gezin en mijn zus met haar gezin bieden heel vaak en dan gaan ze voor (bijna) niets een daagje welness doen of een weekendje weg. Je moet wel opletten, soms wordt er meer geboden dan de oorspronkelijke prijs, maar dan ben je dus niet goed bezig ![]()
Volgens mij is Oma Viva er ook wel eens meeweggeweest…
Ik net ff heerlijk geshopt in de baas z’n tijd
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,iets meer uitgegeven dan de bedoeling was,maar ja mag best een keer,nu geen zin meer om wat te doen
Net geholpen op school bij de paaslunch, nu ik nog even eten (shake!) en dan gaan we weer aan het werk.
Mk,jij aan de shakes???
Ja ik ga kijken of die mooie resultaten bij mij ook haalbaar zijn.
Ik moet straks weer in bikini…
Zoooo ikke ook weer terug van de markt en op de terugweg nog even de haartjes laten knippen.
Wat een weer he kan er niet genoeg van krijgen.
OOOOO wat zou ik graag mijn bikini aan doen en lekker in de tuin gaan liggen.
@Roanna ik moet wel lachen dat jij ook kuisen zegt.
@MK,heb je al resultaat van de shakes?
@jill
Ik ben nu bijna een week bezig en mijn broek die ik vorige week bijna niet meer dicht kreeg, zit alweer wat ruimer.
@MK dat is lekker he,ik ben ook aan het lijnen maar zonder shakes,zeg dus maar gewoon bijna niet eten hahahah en op 10 dagen 3.5 kg kwijt.
Moet zeggen dat ik deze morgen rokken aan het passen was en voor het eerst moest een maat kleiner ipv groter,wat een heerlijk gevoel.
Dan moet ik die shakes misschien ook maar eens gaan proberen om die laatste 5 kilo eraf te krijgen…Waar koop je die?
TRL, www.eiwitpoeder.nl hahahaah straks iedereen aan de shakes hiero.
@jill
Dat is toch al een superresultaat! En een maat kleiner, heerlijk toch!
@trl
Op internet, www.eiwitpoeder.nl
dank jullie
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
,dat het niet gewoon bij de drogist of bij de tuinen de te koop of is dat nu een hele rara vraag
Geen idee, dat heb ik me niet afgevraagd, ik heb het gewoon besteld.
@MK ik denk het niet ik kreeg die info van Viva en mijn zoon kan het hier ook krijgen in de sportwinkel.
Maar zou verder niet weten waar het nog te koop is.
Meiden…dan neem ik wel de shakes van Ma*. lol2 Grapje hoor, want jullie zijn allen goed bezig. Jij ook Jill, al doe en kan jij het nog zonder shakes. Van de zomer liggen wij allen in de bikini hoor in Alanya.
@TRL: Vorige week had ik even een nichtje uit Ierland op bezoek en die doet zo nu en dan ook die shakes en had een blik in de hand (chocosmaak) maar stond geen prijs op en toen is ze gaan vragen en mocht ze dat blik ( best wel groot ) hebben voor €5.-. Oh ja… en dat was gewoon bij de Dek*markt. Misschien dat ze daar ook te koop zijn of dat het tijdelijk was, want het stond op de plank met artikelen die uit het arsortiment gaan.
@Roanna,ja ben ook wel blij met het resultaat maar moet wel bekennen dat ik me nu wel uithonger.
Pffff nog een paar dagen en dan zit ik onder de 80 dat is voor mij een steunpunt.
En dan 75 hahahah.
En die bikini dat doe ik toch wel hoor trek me er niks van aan.
Een paar jaar geleden had ik voor het goed fatsoen een badpak gekocht.
Nou werd er helemaal gek van als ik daarmee in de zon lag.
Nee hoor gewoon bikini en als ze er niet tegen kunnen kijken ze maar de andere kant op.:vak02:
@Jill: Ach wel ja…toch. We zijn zo ook al knap. :cheer: Alhoewel ik een leuk badpak ook best vind staan, maar dat is ieder z’n smaak. Ik heb ook het liefst een tankini aan, dan kan ik er beide van maken.
Roanna,heb je de nieuwe shake van de MC al geprobeert dan appel/peer die is heerlijk
Ik wil maar 5 kilo kwijt,maar krijg ze er niet af,misschien maar de flesjes van mdif*st proberen is om 1 maaltijd te vervangen.Iemand hier ervaring mee?? Want ja over 5 weken mag ik al met vakantie…