Turkish Tea Time 2011

Zo ik wakker, heerlijk weer, straks even naar de winkels hoop ik, met Bloemmie, heb toch wel wat zomerkleertjes nodig …hihi!!!

Zo dus op naar het zuiden,…
Op de terugweg nog even langs de fokker, bakkie en wegwezen.
Niet thuis dus voor vanavond ergens…

Doeg meiden fijne dag

Beps en Bloem,heel veel plezier samen vandaag

Goedemorgen all
Viva : lekker geslapen nu de kleine Gwen er is ?
Beps : hier is er nog geen :zon02: hoor, zwaar bewolkt :frowning:

Raak,hier al wel volop zonneschijn.

Goedemorgen.

Hier ook een lekker :zon02: dus Bloem en Beps, jullie kunnen nog altijd even hier komen shoppe, tis toch koopavond en… mooi weer.

Nou, hopenlijk heeft Oma ook een goede nachtrust gehad, nu de spanning er een beetje af is.

Verder even niet veul te melden. Moet nog het een en ander doen en dan weer heerlijk van het :zon02: genieten.

Fijne dag all en vast tot ergens wel weer. :dag:

Goedemorgen Meiden,

@Viva eerst nacht als oma goed geslapen?

@Beppie en Bloem een hele fijne dag sdamen ,have fun!!!

Voor iedereen een dikke knuffel en veel zon,hier schijnt ze alvast.

B&B: fijne dag samen! Shopze! :slight_smile:

Viva: Hoe voelt dat nou wakker worden als oma? :smiley:

TRL: bij jou een lekker zonnetje… Hier ook! Heerlijk!!! Maar helaas gewoon weer aan het werk! :frowning:

Roanna: enjoy the sun! :slight_smile:

Raak: Hoe is het?

Verder hier ook niet veel te melden… Vandaag dus werken, en ook weer aan de studie! Heb de smaak weer te pakken! :slight_smile:

Cyn,hier ook gewoon aan het werk helaas :(.Jij lekker aan de studie en hoe gaat het met de cursus turks? Ben je er nog uitgekomen gisteren met je mams over een weekendje weg?

mogguh

zonnetje twijfelt nog een beetje maar volgens mij is dit zo’n typische warme, heiige 'zomer’dag… in april maar goed…

heb gisteren een boek gekocht, voor 20 euro nog wel, blijkt het gewoon zo’n grove ringband te zijn met blaadjes erin. helaas kan ik hem niet openmaken, dat zij namelijk fijn zijn, want halverwege het boek, zitten de pagina’s er verkeerd in! arch… gisteren in bed gelezen en moest halverwege doorbladderen en achterstevoren lezen… fijn…

shoppen dus vandaag, lees ik hier…

@ cyn die studie, hoe kom je daar zo ‘ineens’ bij. of had je die liggen ofzo? voor mij klinkt het namelijk alsof je de boeken weer ff hebt afgestoft maar weet niet meer precies hoe het zat?

@ trl weet je al meer over de extra taken en de training die je moet volgen?

Bloem: ik ben 2 jaar geleden begonnen aan PDB (Boekhouding) en daarmee gestopt op een gegeven moment. Nu na de verhuizing heb ik die boeken weer ingekeken en ga ik dus weer lekker verder! :smiley:

TRL: turks ben ik met de lessen gestopt, niet omdat ik het niet aankom, maar meer omdat ik een beetje voor jan met de korte achternaam in de les zat daar. Het was te makkelijk voor mij, en daarom doe ik dat nu verder thuis!

Weekendje weg gaat hem niet worden denk ik…

Bloem,vanaf volgende week ga ik meekijken en zal ik zien of het wat is en dan eind van de week weer een gesprek.

Cyn,jammer dat het weekendje nu niet doorgaat…Maar misschien een volgende keer.

Het is nog niet zeker hoor, maar er is gewoon niet zo heel veel te vinden… Denk dat mams en ik dit jaar zoiezo nog wel een keer naar Istanbul gaan! :wub:

@ cyn leuk! is het dan een cursus of een volwaardige mbo opleiding?
enneuhm met dit mooie weer is een weekendje eigen land ook wel genieten hoor!

@ trl owhkey, mag je trouwens ook ‘nee’ zeggen of werkt het zo niet? kan me voorstellen dat je als singlemom die nagenoeg fulltime werkt eigenlijk wel genoeg aan je hoofd hebt…?

Bloem: Beroepscursus zie hier

Cyn,ik had ook niet anders verwacht hoor dat je nog wel een keer met je mams weg zal gaan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Bloem,als ik het niet zie zitten mag ik natuurlijk nee zeggen,en blijf gewoon dezelfde tijden werken,en wat anders erbij zal me misschien ook wel goed doen…

Ga proberen of ik in juni wellicht al een eerste examen kan doen… :slight_smile:

Hier het :zon02: gelukkig ook weer tevoorschijn gekomen
Cyn : gaat lekker hier hoor, suc6 weer met je studie
Bloem : lekker shoppen vandaag met Beps
Trl : nog aan het verzinnen of ze er extra taken bij zal nemen
Roanna : nieuwe ritme alweer te pakken nu Kokkie weer aan het werk is ?
Jill : jij ook weer heerlijk weertje, geniet er maar van

Cyn,dit misschien wat voor je http://www.vakantieveilingen.nl/vakanties/stedentrips/corendon-_sunlight-istanbul-5-mei.html voor 2 personen staat tie nu op 162 euro

Aaaaaaaaah zeg dat nou niet!!! :smiley: Hihi :slight_smile:

@Raak: Ja hoor. Even snel met de franse slag een bietje kuisen en dan lekker weer naar buiten. Puzzelboekje mee en ik vermaak me prima. Straks samen weer ff wat schapjes doen en zo komen we de tijd wel door.

@Cynthia: Altijd goed om er iets bij te leren. Je weet maar nooit waar het ooit nog eens goed voor is.

Ik lees dat jullie het weleens over die vakantieveilingen hebben, maar is dat nu werkelijk wat? Ik lees er ook wel vreemde dingen over op fora’s.

Ikke ff lunchen. Broodje met chocopasta. lol2