Wat lief, mooi en schattig!!!
Je bent vast een super trotse oma.
@Viva,wat een mooi kindje waaaaauw echt waar daar mag je trots op zijn.
Trouwens hele mooie foto`s.
Hoe voel je je nu oma Viva?
ja helemaal gelukkig meiden, alles gezond en wel, …ze heeft wel even een moeilijke start gehad, maar met wat extra zuurstof was dat zo opgelost ze zat doordat ze stuit lag, behoorlijk vast met haar hoofdje onder de ribben van mijn schoondochter, en ze hebben dus heel hard moeten trekken om haar daar weg te krijgen. Ze hebben haar zelfs paracetamol gegeven…maar ze doet het geweldig. Onze schoondochter ook hoor, die is een kei,
OHHHH VIEV!!! Die laatste!!!
En zo te zien… lijkt zij goed op beide!!!
@viva: wauw wat een prachtige foto’s
Dat wilde ik net zeggen.
Zo heee… en wat een trotse ouders ook zo te zien.
Hele leuke en mooie foto’s Viva.
Ik ben zo blij voor jullie dat alles nu achter de rug is en nu op naar het oppassen. Yehhhhh!!! :cheer:
@Viva wat een leuk gezinnetje,ik sta er ook versteld van dat je schoondochter zo straalt en zo te lezen heeft ze het niet gemakkelijk gehad.
Echt waar super leuk gezinnetje je mag met recht trots zijn.
Zo mooi altijd een foto van de kersverse ouders. Moeders moe maar zo gelukkig en vaders zo trots als een pauw!
Viva : wat een prachtig kindje en wat een schitterende foto’s. Nu kunnen jullie ervan gaan genieten he xxxxx
Viev: wat een mooie meid!!! :wub:
Viva,wat een prachtige kleindochter zeg…
Ja ze doet het zo goed, zoon belde vanmorgen en het eerste wat ik hoorde was een huilende baby, als hij aan de telefoon praatte ging ze huilen, en als hij stil was, was zij ook stil…dus ze melde zichzelf bij oma…helemaal geweldig…
ik helemaal in love…kennismaken met oma…
http://94.100.122.121/1285800001-1285850000/1285836101-1285836200/1285836180_5_580d.jpeg
@Viva mooie foto en zo te zien voelt ze zich helemaal op haar gemak bij jou.Geniet er maar van Oma.
@Viva: Wooowww… wat is ze lief!!! Nou, meisie… hier heb je dus al die tijd op gewacht en nu is ze er. Geniet er maar lekker van. :kus:
Alle anderen…wat een spannende dag he!!
Ik zeg alvast weltrusten en Viva… ik ben blijf benieuwd naar je verhalen als trotse oma van deze knappe meid hoor.
Weltrusten ladies. :slapen: Tot morgen weer. :kus:
owh wat een mooie plaatjes allemaal! heerlijk dat alles nu helemaal goed is en het grote genieten mag beginnen!!
zo… ben moe… hoe vroeger ik opsta, hoe meer ik doe wat eigenlijk niet zo’n prioriteit heeft… zucht… studie…anyways… truste voor strax
Ik ook in bed. Morgen lekker een dagje bijkletsen met m’n askimmie. Even vriendinnentijd( zo lekker alsmje eindelijk wat tijd voor jezelf hebt)
@Viva: wat een lieve foto zeg. Hihi jaja de rust is voorbij bij je zoon en z’n vrouw. ze zijn hun eigen naam ookal kwijt: vanaf nu heten ze mama en papa van Gwen lol2
Een heelmrijjk bezit hoor
@Viva,slaap lekker hoop dat nu de spanning weg is kunt genieten van een hherlijke nachtrust.
Tjaaaa voor je hubs is er wel een groot probleem,die wordt morgenvroeg wakker naast OMA lol2 lol2lol2
Meiden slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op :slapen: :kus:
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR![]()
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover