Turkish Tea Time 2011

@Roanna ja dat is toppie zo een jonge oma dan hebben ze nog een actieve oma.
Ach ik zal wel zien he ga nu ook niet op mijn balkonnetje zitten wachten tot het zover is.

@Bloem,ja is de wens van elke moeder he,maar ze zal jouw beslissing ter zijner tijd ook wel kunnen waarderen.
Onze jongste zoon heeft ook altijd gezegd dat hij geen kinderen wilt en dat vind ik ook wel jammer.
Maar liever dat ze een bewuste keuze maken dan dat ze achteraf ergens spijt van hebben.

@Bloem,gaat het weer een beetje ik bedoel zit je weer wat beter in je vel?

Iedereen lekker in zijn bedje ? dan wens ik jullie een ontspannende nacht slaap lekker en morgen gezond weer op!!!:slapen::slapen::kus::kus:

ik ben bezig met afsluiten, morgen weer vroeg op, wordt iets bezorgd bij mijn ouders maar ze zijn er zelf niet
nou ja, ik neem het wel ff aan (tussen 10 en 13 als t goed is)

@ jill ja op zich gaat het wel. er is weinig wat ik er aan kan doen, en heb nu een rechtstreeks mailadres viavia. ga het gewoon proberen. verder rage against the machine keihard meeblerren, sporten en een avond comedy en alles is wel goed, zit wel vreselijk te malen in mijn hoofd over de sessie met de psycholoog van vanochtend maar goed, ook dat komt wel goed…
ga zo wel slapen, dus rust jij ook een beetje en slaap lekker voor strax

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Zo zeg daar ben ik… ben ik vrij word ik om 6 uur wakker hahahaha…
Heerlijk rustig opgestart…

@Bloemmie: :kus:!!! Rustig aan meis…

@beps
Lekker vroeg wakker, kun je lang genieten van deze mooie dag!

@roanna
Hoe bevalt het kokkie, is het weer net zo leuk als ieder jaar?
Moet hij nu iedere dag werken ook de paasdagen?

Wij (G. en ik) naar de kapper. Net al 6 zakken tuinaarde gehaald met mams, dat gaat met de auto iets makkelijker dan op de fiets.

hoi hoi

we zijn er weer… wordt bijna een gewoonte al heb ik super slecht geslapen vannacht… maar goed, heb veel werk te doen vandaag: dus aan de slag!

@bloem
Ik hoop dat de nacht je goed heeft gedaan en dat het weer wat rustiger is in het hoofdje.

@trl
Wanneer krijg je de extra taken erbij, nu meteen al?

@viva
Je houdt iedereen in spanning, misschien wel vandaag.

Beps : ikke was ook om 6 uur op hoor lol2lol2
Wij strakjes boodschappen doen, vanmiddag de kids en kleinkids hier, gaan we heerlijk bbc want met de pasen zijn ze er niet
Jill : ik was ook 47 toen ik Oma werd en, zoals jullie allemaal gezien hebben, heeft mijn oudste dochter ook bewust geen kinderen. Toen ze 3 werk zei ze al : ik wil geen poppen voor mijn verjaardag, weet niet wat ik daar mee moet doen, geef mij maar boeken lol2lol2lol2. Ze is dus afgestudeerd in taal- en literatuurwetenschappen en runt nu een guesthouse
Viva : vandaag wel lekker weertje om Oma te worden, toch ???
Bloem : hoop dat je viavia nog iets kunt regelen, neem anders even een paar dagen time out en ga lekker van het schitterende weertje genieten. Volgende week is er tenslotte weer een nieuwe week
Trl : hoe is tie daar ?
Roanna : jij ook al in de tuin bezig ?

@bloem
niet dus…

@raak
Ook al vroeg wakker en een gezellig middag in het vooruitzicht. BBQ, echt weertje voor nu!

Mk,nee niet gelijk de taken erbij,vandaag eerste een gesprek over de overdracht en het inwerken en voor het autocad zal ik een opleiding moeten doen.

Beps,jij vroeg uit de veren op je vrije dag.

Bloem,ook al vroeg wakker,maar veel te doen.

Raak,gezellig vanmiddag de kleinkids.

Viva,ja ga je ons vandaag het grote nieuws brengen???

Goedemorgen all. :dag:

@MK: Ja hoor. Hij heeft het weer reuze naar zijn zin en zoals andere jaren, met hetzelfde ploegje oudjes. lol2 ( leven allen nog ) Ze hebben het weer natuurlijk nu ook mee he, dus dat werkt ook fijner en de uren zijn beter. 7 uur beginnnen en half 1 eindigen, dan heeft hij ook nog wat aan de verdere dag. Was vorig keren wel anders.

@Raak: Oh, goed bekeken om dat vandaag te doen. Het weer vraagt er gewoon om. Wij proberen met de pasen nog een BBQ te doen. Ja zeker, ga ik straks weer lekker naar buiten. Moet alle foldertjes nog doornemen, dus zat te doen. lol2 Miss later even de klepdoos mee!!!

@TRL: Nou, dat zal je dan wel bezig houden als ze je dat allemaal erbij willen laten doen. Ik vroeg me eerlijk gezegd ook weleens af, hoe het kan dat je zoveel tijd op internet kunt doorbrengen in de baas zijn tijd en dat zal nu wel veranderen dan of niet. Maargoed… als het dan ook nog wat opleverd he!!!

@Bloem: Rustig aan meisie… ik begrijip je wel, maar pelan, pelan. :kus:

@Beps: Nou, dat is toch ook wat. Misschien toch eens zonder padje naar bed gaan. Dat houd jou alleen maar wakker. :wub: lol2

@Viva: Ik wacht netjes af hoor! :cheer: Ohhhh…:cheer:

Meisjes… ik ga ff showeren, maar wil jullie allen een hele mooie en:zon02: dag wensen en zie jullie vast wel weer ergens. :dag:

Goedemorgen meiden, ik ook al veeeeeeeeeeeeeeels te vroeg wakker, op mijn "vrije"dag…lol2
zit hier idd nagels te bijten (helaas dat kan niet met die nepdingen), Idd vandaag is de grote dag, schoondochter moest zich om 9.30 uur melden. Dus ik zit samen met hubs, ja die is ook vrij in de tuin zenuwachtig te zijn:beef:. Geen idee hoelaat alles gaat gebeuren, ze mocht om 7.30 uur nog een kopje thee en verder niets…

En ben door het plateau heen gedonderd hoor vanmorgen 79,5 kilo op de schaal…:cheer::cheer:

Lief van jullie dat jullie zo meeleven…(had ook niet anders verwacht hoor, jullie zijn schatten):kus:.

Bloem ik ga de dinsdag oppassen, heb mijn werkritme veranderd per 1 juni dus dan de maandag, woensdag en donderdag werken.

Nou ik hou jullie op de hoogte…ga weer ff in het :zon02:

Viva,spannend…Ben ook heel benieuwd naar de naam …En leuk dat je op dinsdag gaat oppassen…

Roanna,hahaha ja wij mogen hier gewoon op internet zolang het werk er maar niet onder lijdt.En met mijn werk kan het makkelijk dus …Leuk dat kokkie het weer zo naar zijn in heeft tussen de asperges.

Viva : ik voelde het zeker, is een stralende dag toch…………… veel sterkte
meis voor jullie en ga straks maar heerlijk genieten :kus::kus::kus:

jaaaaaaaa ik wist het wel!! ik denk die viev is veels te druk, die is helemaal klaar tegen het midden van de week!

whahaha spannend!! ik hoop dat alles goed gaat en je strax lekker mag genieten van je kleinkind!

en hoeraaaa hoeraaaaaa!! onder de 80! ben zo trots op je viev! geniet lekker van de taart en al het moois…!

@ roanna en MK, op zich gaat het prima hoor. ik wil alleen heel graag, ik kan ook ontzettend veel maar kan er heel slecht tegen als mensen dat niet eens willen proberen te zien… maar goed, their loss… heb net de mail verstuurd, rechtstreeks naar de baas die erover beslist en nu afwachten. heb al afwijzing op zak, dus erger kan het niet worden denk ik maar zo…

ga zo richting ouders, misschien daar ff in de zon, ga lekker interviewtje schrijven met de canadees voor de site en misschien nog enkele andere dingetjes.