Turkish Tea Time 2011

Goedemorgen lieve zonnetjes!!!

@Viva,oooo wat spannend hoop dat alles goed gaat en probeer maar niet op die nagels te bijten moet je straks ook nog nieuwe tanden.
En toppie hoor onder de 80 gaat echt goed.

@Bloem,dat gesprek heeft veel losgemaakt denk ik hopelijk lucht het ook een beetje op.

Sorry meiden weet het effe niet meer kom straks nog wel even binnen wippen.

@VIVJE!!! JAAAA spannend… zit al de hele ochtend te duimen voor jullie… en jullie mooie kleinmeid…!!! En dan ook vandaag onder de 80!!! TOPPERTJE!!! Nou dan is het DE DAG voor TAART!!! hahahaha…
Ik heb mezelf beloofd dat de 1ste dag van mn echte vakantie(dus rond 8-9 mei) ik een PATATJE mag hahaha… daar heb ik nl zin in, patatje met een kroketje… erg niet…

@Beppie,lekker hoor ik zit hier te kwijlen achter mijn pc,hahahha weet je wat ik zo lekker vind als ik in nederland kom dan moet ik een croquet uit de muur.

Vandaag nog geen taart hoor, die nemen we zaterdag…2 vliegen in een klap, dan is schoondochter ook jarig en komt ze thuis.
Net telefoon van schoondochter, om half 11 een catheter, operatiejasje ect, en wordt ze klaar gemaakt, ze staat om 12.30 uur op het programma…pffffffff. we wachten verder…

Beps zit in patat met kroketje…tja zou ik ook wel lusten…maar doen we ff nog niet…komt wel weer. En dan eet je het en dan baal je er weer van of je vind het helemaal niet lekker, na al die tijd geen koolhydraten…

Jill een slabbetje nodig, heb er wel wat boven in de babykamer liggen…

@Viva,het gaat nu echt gebeuren he,toi toi toi:kus::kus:
Wanneer gaan jullie zelf langs?

zodra we gebeld worden dat we mogen komen

Viev: Spannend!!! :kus:

Ik op zoek naar een weekendje weg met mams… Ze gaf aan een weekendje stad te willen pakken… Dus nu hard aan het zoeken… Maar zit veel vol (weekend van 5-8 mei) en willen eigenlijk graag naar Istanbul :slight_smile:

Cyn,leuk Istanbul,jammer dat het vol zit,maar misschien nog even doorzoeken en zie je toch een plekje

Heb wel al wat gevonden :smiley: Maar nu moet ik mams nog overtuigen… :slight_smile:

@Viva: Ik zag wat vliegen… dus ze is onderweg hoor.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/babies/12.gif

Mogen wij al weten wat het wordt?

@Jill: Oh, daar heb ik zo nu en dan ook zo’n zin aan he. Aan zo’n heerlijke vette bek. lol2
Patatjes van de cafetaria met een kroket en/of een knakworstje erbij en dan een goeie klodder mayo erop. Mmmmmm… heerlijk. Ik kwijl ook al zowat.

Roanna,geweldig dat je die ooievaar even de goede kant opstuurd…En wil je dat niet meer zeggen zo rond lunchtijd die patatjes en krokketten

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

,begin ook al trek te krijgen

Roanna: tsja… ik hoop Istanbul… maar mams vind het zonde dat we de heenweg heel laat vliegen… en zo dus een dag kwijt zijn…

Dus ga weer verder zoeken…

@viva
Nu wel heeeeeeeel spannend, wachten op het verlossende telefoontje en dan als een speer richting ziekenhuis. Een keizersnee gaat natuurlijk wel supersnel. We wachten af.

Ik doe het echt wel. Als ik het niet lekker vind: Ok, dan is dat ook klaar ;)!!!
Maar… ik ga toch op naar vakantie, en ik kan daar ook niet alles ‘links’ laten…(TOETJES…nou ja 1 per dag haha) Gewoon rustig aan, en 1 dag: FOUT!(net zoiets als jouw taart zeg maar alleen een andere reden lol2)

Cyn spannend. Hopelijk vinden jullie iets wat jullie allebei leuk vinden

pffffffff de tijd kruipt…mijn hart zit in mijn strot…en heb klamme handjes vreselijk…
ja stuur die ooivaar maar de goede kant op…

@ viev owh al 9 mnd aan het wachten en nu nog langer… t komt vast allemaal goed

@ beps denk niet dat het vies zal smaken hoor! hahaha gewoon ongegeneerd van genieten strax!

zo… pakketje was snel afgeleverd en schoonzus was er ook, we hebben samen even gekeken naar wat opleidingen die zij graag zou willen doen, of curssusen of zoiets. vind ik wel goed van haar dat ze dat wil, ze is alleen bang dat ze moeite zal hebben met het nederlands, maar ben ervan overtuigd dat ze dat gewoon kan! misschien kost het iets meer moeite maar ze heeft zo’n will power.

anyways… verder nog weer nix gedaan vandaag… owh de tijd rent echt voorbij…!

Erg he…

Maar goed: Op hele mooie dingen moet je lang wachten…:kus: