Turkish Tea Time 2011

@Beppie,ooooooo meid wat heerlijk voor je.
Wel onverwachts he maar dat maakt het juist zo leuk.
Nog eeen paar uutjes en dan is het zover.:cheer::cheer:

woop di doep :cheer::cheer:

Viva : je hebt zo te horen geen tijd om zenuwachtig te zijn hihihi
Beps : woehahaha dat is langgggggggg, bijna een hele vakantie :))))))
en nu maar hopen dat het weer zo blijft, tot as dinsdag in ieder geval al

@Raak ik hoop met je mee je merkt het gewoon iedereen had dit nodig de een voor zijn gezondheid en de andere voor zijn humeur.
Ik heb nog niemand horen zeggen dat die baalt van dit weer.:vak02:

Beps lekker vrij, genietennnnnnnnnnnnnnnnnnnn yes yes yes…en mooi weer ook nog.
Hier kriebelt het aan alle kanten,…maar hou me wel rustig, zo goed en zo kwaad als het kan.

@Viva,is natuurlijk niet gemakkelijk he om rustig te blijven het is heel speciaal he oma worden .
Zit er hier voorlopig nog niet in dus ik wordt mss wel een oude oma hahaha

Jill soms ben je eerder oma dan je denkt…hahahahaha…ik had het ook nog niet verwacht…maar ben toch ouder dan mijn moeder toen ze oma werd ik nog net 49 jaar mijn moeder was 46 jaar.

Zo meiden ik ga nog ff strijken, en bankhangen…heb een heel drukke dag gehad, en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Ik meld me morgen weer, fijne avond allemaal en voor straks welterusten.

@viva
Slaap lekker.

@bep
Lekker vrij, wat een heerlijk vooruitzicht zo lang niet aan het werk.

@Viva,die twee hier zijn nog steeds vrijgezel dus het zal niet voor morgen zijn.
Nog een fijne avond en geniet maar van het bankhangen en voor straks slaap lekker:slapen:

@Beps: Oh, heerlijk meid. :cheer: :cheer: :cheer:

@MK: Ook fijn om jou weer wat vaker te zien. Zo te zien wat meer tijd en wat leuk dat M. al een beetje kan schrijven. Knap van d’r hoor en zo te lezen… die G. een echte jongen.

@Viva: Heerlijke kriebels mag ik hopen. Toch niet nog van die uitslag he! Ik wacht geduldig mee. lol2

@Jill: Ik denk dat ik voorlopig ook geen oma meer wordt hoor. Maarja… zeg nooit, nooit, maar van onze dochter niet meer. Maar we hebben natuurlijk al 2 grote kleinzoons van haar, alleen zien we ze niet zo vaak. En van de zoon? Nou, die heeft voorlopig ander dingen aan z’n kop.

@Raak: Nee, jullie leken mij ook geen campingtypes, maarja…zo heeft iedereen z’n ding he. Wij gaan liever voor dat geld…>>> Toch!!!Hihihi.

Beps,owww lekker zeg vrij tot aan koninginnedag,nu hopen dat dat zo blijft.

Viva,veel plezier met bankhangen.

Jill,een oude oma,haha me mams is van C ook een oude oma,ze is nu 73,maar doet nog bijna net zoveel als toen 20 jaar geleden haar eerste kleinkind werd geboren en ze heeft met C ook een nauwere band,maar dat komt misschien dat dochters toch meer naar de moeder trekken…

Bloem,wat balen allemaal,maar vanavond een lekker avondje met je ex roomie.

@Vivje weer een dag dichterbij het oma-worden… hopelijk gaat alles daar zoals het gaan moet… Spannend zo een laatste week…;)!!!

@Trl,nou zo lang hoop ik toch ook niet te moeten wachten,hahaha
Nee hoor was maar een grapje,natuurlijk wil iedereen graag eeen jonge oma zijn maar dat hebben we helaas niet in de hand he.

@Roanna,hoe oud zijn jouw kleinkindren?

Haha… ik word de oudste oma(Heb geen kinderen lol2)

@Beppie hahahaha ja dan kan je wachten tot je een ons weegt.

@Jill: De oudste kleinzoon is 14 en de jongste kleinzoon is 12 en ze zijn allebei dit jaar nog jarig, dus reken maar uit. Ik was 47 toen de 1e werd geboren en nog net geen 50 toen de 2e kwam.

@Beps: Maar jij hebt een i-pad. lol2lol2En daar ga je ook nog mee naar bed. Heb ik nie!!!

Daar ga ik niet mee naar bed: daar LIG ik nu mee in bed lol2lol2

Trusten meiden
Morgen is het woensdag dan moet ik uitgeslapen zijn haha

nou het kan snel gaan hoor, kijk maar naar mn broer, zo was ie ‘nix’ en zo heeft ie ineens twee kiddo’s van 10 jaar!

vind het wel een beetje sneu voor mn mams… ik ben haar al jaren aan het ‘preppen’ dat het er echt niet in zit van mijn kant en dan zie ik haar zo kijken van jjaaaaa jaaaaa, maar het begint langzaam door te dringen…
en aangezien mn broer er al 2 heeft, ineens, hoeft hij ook niet zo nodig. schoonzus zou het alleen willen als mn broer het echt echt heel graag wil… ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel zie zitten, wel onder voorwaarde dat het een meisje is… gosh wat zal dat een mooi kindje worden… maar helaas… blijft fictief. wel beetje sneu voor mn mams maar goed, mijn leven…

@ viev ga je nu ook een dag of dagdeel oppassen of hoe is dat allemaal geregeld?