Bloem: ja gaat wel goed met me hoor! Huisje is heerlijk wonen, voel me echt lekker thuis!
Vanavond eet ik bij mams en ga daarna op kraamvisite bij mijn bazin… ![]()
@TRL,jeetje wat een mens is dat krijg de indruk dat ze gewoon jalours is op mensen die wel naar een hotel gaan.
Nou laat ze lekker doen ik hoop dat de verschrikkelijke regenbui krijgt op die camping en als een gek moet gaan scheppen om de boel droog te houden.
@Jill: lol2lol2lol2lol2… totaal weggespoeld hahahahahaha…
Ok meisjes: Ik ga
Tot vanavond: DAN HEB IK VRIJ!!!
@ Beppie ja he een soort van camping tsunami lol2lol2
Zo, de schapjes even gehaald bij een nieuwe en heeeelllleee grote D vd B en kreeg gratis shampoo en visfilet en kon nog meer krijgen, maar dat eten/drinken wij toch niet.
@Bloem: Ik heb 't gelezen zeg alleen ff…goeiende, gloeiende, gloeiende. Wat is dat nou weer?
@TRL: Oh jee…is die discussie weer opgelaaid? Net als mijn schoonzus, die een paar x met ons naar Turkije is geweest. Die hebben altijd met hun eigen kroost op de camping in Spanje gezeten en doen dat nu met hun kleinkroost erbij en dan maar klagen als ze terug is, dat ze zo moe is , omdat alles daar op haar neer komt. Nee…appartement/hotel is niks voor kids zegt ze .:mad: Ik zocht juist altijd kindvriendelijke hotels en app uit, zodat wij als ouders ook vakantie hadden. Kun je ze niet aan het verstand brengen, maar evengoed hebben ze wel reuze genoten met ons in Gumbet en in ADR. Lekker laten kletsen.
@Beps: Oh… nog even en dan… pasen. Eieren zoeken enzo. ![]()
Als je alle tijd rekent voor het halen van de boodschappen, het koken en de ‘tent’ een beetje schoonmaken… die kun je ook besteden aan je kinderen.
Ik vind dat iedereen moet doen waar hij zich zelf het prettigst bij voelt, we zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde (gelukkig maar!) maar om te zeggen dat alleen de camping goed is, dat gaat wel een beetje ver.
MK,precies de ouder(s) hebben ook vakantie werken thuis al hard genoeg hahaha.
Helemaal mee eens, al zou ik echt zelfs nog niet gratis willen kamperen of het moet wel heeeeel luxe zijn met je eigen sanitair cabine en aanschuiven met eten. lol2
Ik zit buiten met de klepdoos, maar zie geen fluit. Dus doe de doos maar even weer dicht, want ik wel nog wel ff in het zonnetje.
:dag:
ik moet zeggen, wij huurden altijd een huisje en dus was het een soort van ‘thuis op andere locatie’ en denk dat dat niet altijd evenveel vakantie was voor mijn paps en mams, maar aan de andere kant, en dat heb ikzelf dus heel erg… in zo’n hotel ben je nooit alleen… je zit best wel op elkaars lip, je komt elkaar overal tegen en ikzelf vind dat ook niet echt ‘tot rust komen’
Dat is dus absoluut geen argument voor de camping, want daar heb je dat nog meer volgens mij (kijk die gaat alweer met de pleerol naar het toiletgebouw
)
maar om eventjes aan te geven het verschil. als vakantie, vind ik het juist prettig om rust om me heen te hebben (niet dat gedoe van op tijd aansluiten in de rij voor het buffet) en niet zo op elkaars lip te zitten. dan gaat mijn voorkeur uit naar eigen planning/ eigen timing,
echter, tijdens het reizen, vind ik het wel leuk om zo min mogelijk te moeten, aan te kunnen schuiven en vooral ook andere reizigers te ontmoeten. hihi… lekker makkelijk ben ik ook he?
heb nu echt een pesthumeur… ff sporten en vanavond bigbangtheorie kijken met de roomie… ff lachen! weer vandaag nix aan de studie gedaan, owh owh OWH!
@viva: spannend…
@rest geniet van het weer. Zal deze week minder aanwezig zijn enne ligt natuurlijk niet aan jullie!!! ![]()
maar aan het werk, teveel en teweinig tijd voor sommige van ons wel bekend.
EN daardoor trakteer ik de familie op een etentje om toch nog iets van pasen te vieren hahaha
dikke knuff voor iedereen en geniet van het weer.
Ik ga weer verder en lees zo af en toe wel mee hoor.
@jac
Sterkte met al dat werken.
@bloem
Pesthumeur, ik hoopt dat roomie je vanavond weer een beetje opvrolijkt.
Bloem : daar zakt idd je broek toch van af he :kus::kus:
Trl : lekker laten l.llen, mij en mijn kids en mijn kleinkids krijg je ook niet op een camping :vak02:
Beps : bijnaaaaaaaa vakantie
Roanna : heerlijk nog even de zon in, ik ben er net uit, zooooo warm haha en ik moet zo naar fysio
Jill : jij in het nog :zon02: zuien ook lekker van het weertje aan het genieten en op jacht naar iets leuks in Parijs
MK : jeetje M schrijft al, grappig is dat he
Cyn : al helemaal gewend en vanaaf op kraamvisite maar eerst nog even bij mams en paps aanschuiven
Viva : gaat ie nog goed meissie ?
Jac : jij heeeeel erg druk maar toch even tijd gemaakt voor een etentje, eet smakelijk
hey meiden, ik heb mega veel werk gehad vandaag, nu al gegeten en gekookt, nu ff in de tuin bij trekken, alles hier nog goed hoor…en wat een lekker weertje zeg, ik heb er alleen niet veel van meegekregen.
Beps weer afgevallen, zal vandaag dat je wat op msn had gezegd, maar ik opende mijn hotmail. voor de bon voor het dineetje, tussen het werk door en zag te laat die melding…geen idee wat je geschreven hebt.
Ik 4 ons afgevallen het is de moeite, net niet onder de 80 kilo dus nog een weekje wachten.
Camping ik heb 7 jaar een stacaravan gehad, de kids toen nog klein, had warm water, en een eigen toilet, maar vond het echt altijd een rampenplan bah, wat een werkkamp en ieder weekend een tuin vol visite, om helemaal gestoord van te worden. De kinderen vonden het geweldig, maar ja toen woonde ik op een portiekwoning, dus was het buitenleven heerlijk voor ze.
Bloem weer afgewezen daar wordt je toch ook strontziek van wat willen ze dan???
Ik zie nu pas je berichtje, echt K zeg… ik hoop dat je nog een andere ingang vindt :kus:
@viva
Jammer hè als het zo mooi weer is en je krijgt er weinig van mee.
Ik morgen vrij en volgens mij krijgen we weer een mooie dag.
Jij weer 4 ons, je gaat die grens echt wel halen!
NL heeft momenteel het mooiste weer van europa! ha, zit je dan met je goeie bedoelingen in turkije… of macedonie… hahaha
net ff keihard rage against the machine op mn phoon gehad… keurig gestopt voor iedereen die ook maar een kilometer in de buurt van het zebrapad kwam, dus dat bekoelt de agressie wel een beetje,… nu ff snel in de douche en dan wachten tot de boys op tv komen!
@ jac probeer je rust te pakken tussendoor en zet em op!
@Viva,goed dat alles nog rustig is bij de schoondochter.
Ben jezelf nog een beetje rustig of kriebelt het toch de zenuwen bedoel ik.
@Bloem is dat echt? het is inderdaad niet normaal voor de tijd van het jaar he.
Mijn turkse vrienden in alanya vertelde dat het daar al een paar dagen niet zo goed is.
Ff EGO!!!
Ik ben zo vrij TOT KONINGINNEDAG!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA Heerlijk