Turkish Tea Time 2011

Mk,oww dat zijn leuke leeftijden of niet hahha

Bloem,Jill,vindt het zelf wel leuk hoor weer eens wat anders he,en al zit het niet in me ga ik toch wel wat meer vragen hoor.Ben tenminste goedkoper dan de inleenkracht(die komt helemaal uit Delfzijl)

ja daarom…! gewoon vragen, als ze nee zeggen heb je het igg geprobeerd, ze kunnen eigenlijk alleen ja-zeggen.

@Trl,ja zou ik ook gewoon doen hoor uiteindelijk sparen zij een hoop uit en jij krijgt er extra werk bij.
Als ze opnieuw iemand moeten aannemen dan zitten ze met een veeeeel hogere kost loon en sociale lasten.
Ze mogen ook weten dat je niet alles over je heen laat gaan,toch?

Heey meiden!

Alles goed hier? :slight_smile:

Ik super blij, net kaarten besteld voor Jochem Myjer… 7 maart in Beverwijk! :slight_smile: Leuk!!! :slight_smile:

@cyn
Leuk, maar 7 maart?? je bedoelt vast mei.

Nope… 7 maart 2012 :tongue:

Dan mag je nog een tijdje wachten :wink:

Haha… ja daarvoor moet je op tijd zijn Cyn…

Zo gegeten… zo naar mn werk(nou ja ove 2 uur haha)
Dus even rustig aan …

Beps: werkse alvast!

@beps
Hoeveel keer nog?

Beps,laatste dagje voor je,voordat je een aantal dagen vrij bent?

Pfff hier de jaarlijkse discussie met een collega weer,die vindt dat je met kinderen naar een camping op vakantie moet…

@trl
Ik heb ervaring, kinderen vinden een hotel ook geweldig!!!
M. vroeg in Pipodorp toen ze uit bed kwam: komen ze straks het ontbijt brengen?
Hoe bedoel je verwend :smiley:

@ MK hahaha zo hoort het toch ook!?!? haha

@ trl ppfff nix van aantrekken… jij wilt met jouw kind op vakantie… niet met haar kind of met haar, dus boeien wat zij denkt wat moet of hoort… lekker belangrijk :retard: vermoeiende mensen soms!

@ cyn alles goed?!?! heb je al een beetje ritme en regelmaat thuis? is alles naar wens?

Als je alleen all-in gewend bent en B & B met een luxe ontbijt dan valt het niet mee als je door de kou helemaal naar de campingwinkel moet lopen voor je ontbijt…

Mk,hahaha en heb je toen een ontbijtje op bed gebracht ??

Bloem,pfff nou niks van aantrekken,ze is overal zo moeilijk is,net dat haar kids alleen maar in bed mogen slapen,en nooit later naar bed mogen,alsz e op zaterdag een verjaardag hebben dan blijft 1 van hun thuis omdat de kids naar bed moeten.Vorig waren ze op een camping konden ze niet uit eten want de keukens gingen pas om 8 uur open en dan moeten de kids slapen,als haar jongste overdag moest slapen bleef 1 van hun bij de caravan,ja waarom makkelijk doen als het moeilijk kan he.En kinderen hebben op de camping vriendjes en in hotels niet zegt ze tsssss.

Nee hoor, mama tafel dekken en thee zetten en de rest naar de winkel om lekkere broodjes etc. te kopen.

@trl
Oh wat erg van die mensen…

TRL: Dat zegt meer over haar dan over jou toch!!! Echt… iedereen doet het op zn eigen manier, er is geen goed en fout: iedereen doet het goed!!!
Niet aan jezelf twijfelen: het is jouw kind, jouw leven en jouw gevoel… JIJ DOET HET GOED!!!
:kus:!!!

Toen de meiden van mn zus de 1ste keer op vakantie waren geweest in een hotel(nou ok App) toen zei de oudste(toen 10 denk ik…iets jonger…) EHHH MAM!!! Ik wil NU terug… het was er zooo top…(dat had ze nog nooit gehad zo…) Maar altijd op een camping dus he…!!!

Ach ja beps,kan me er zo over opwinden,heeft het ook altijd over haar kids dit en dat en als ik eens wat vertel geeft ze geen sjoege dus reageer er al weinig op.Maar als haar oudste zeg ik wil een toyst*ry shirt of piratentas,dan moet ze tussen de middag het dorp in en wordt het gekocht…Dat vind ik niet normaal hahaha en idd zo heeft iedereen wat…

@ trl ik snap het wel, maar bij die mensen kun je het toch NOOIT goed doen. stel dat je voortaan alleen nog naar de camping gaat, dan is er weer iets anders niet goed… probeer geen sjoeges te geven op wat zij vertelt en laat het een beetje rustig

ikke hier uit mn panty geknapt … potver… echt pissig… die baan, bij die werkgever waar ik al werkte… loopt via een uzb. nu blijken de opdrachtgever+ uzb niet eens te worden over de voorwaarden en was al voorgesteld en alles. zelfde functie via ander uzb. dus heb ik die gebeld. willen ze me daar niet voorstellen omdat ik geen mbo/hbo diploma heb… djeez heb 4 jr werkervaring, 4 jr bedrijfservaring (dus samen 8 jr) en heb wo niveau en ben ook nog eens 28 jr oud… nee… harde eis van het bedrijf… echt my ass… ken het bedrijf beter dan zij, no way jose… probeer het nu viavia een andere kennis. moet toch iets proberen