Turkish Tea Time 2011

@Beppie we kijken echt niet op een kilootje meer of minder.
Ik denk zelf ook wel eens dat ik me teveel laat leiden door de weegschaal.
Maar natuurlijk willen we allemaal voldoen aan het ideaal beeld wat ons door de samenleving wordt opgelegd en dat is slank zijn.

Natuurlijk staat dat jurkje leuker als we een maatje 38 of 40 hebben maar wij hebben dat geluk nu eenmaal niet.
Zelf heb ik ook wel een probleem met mijn overgewicht maar zo af en toe als ik heel nuchter denk dan denk ik pffffff waar klaag ik over.
Als je sommige mensen zie die verminkt zijn of brandwonden hebben dan denk ik bij mezelf,meid prijs je gelukkig dat je alleen maar last hebt van overgewicht en dan voel ik mezeld heel ondankbaar.

Dus heb ik mezelf voorgenomen dat ik nu echt probeer er iets aan te doen en lukt dat niet dan zit er niets anders op dan te acepteren dat ik ben wie ik ben.

Sooo meiden ik ga ook afsluiten,slaap lekker allemaal,sweet dreams en morgen gezond weer op:slapen::slapen::kus::kus:

Goedemorgen, ik weer eens gek vroeg wakker, maar ja, het wordt prachtig weer, dus vind het niet zo erg hoor
Fijne dag all :dag::dag:

Trl : toch niets aan de hand he meisje ??

:turkey:Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR:turkey:

Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Linda: 21 t.m 28 mei Asten
Jill: 22 mei Alanya
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
Raak: 9 juli Bonaire
Linda: 17 juli t/m 31 juli Belgische kust
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

*28/06 Toos **
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill

Raak,nee hoor,maar heb niet altijd tijd zo heel vroeg.

Viva,spannend weekje voor jullie.

Trl : ok gelukkig, fijne dag :dag::dag:

Goedemorgen piepels.

@Bloem: Neehhhhh… deze keer niet naar de Gele M geweest. Alleen ff bakkie bij Bart gedaan. lol2

@Jill: Misschien heb je wat aan deze site:

www.parijs.nu/rolstoel-mogelijkheden-in-parijs

Volgens de zoon zijn de meeste bezienswaardigheden rolstoel toegangelijk, maar de metro heeft niet overal liften, dan alleen op de hoofdstations. Daar heb jij dus niet zoveel aan, als je er onderweg eens uit zou willen stappen, maar er zijn andere mogelijkheden genoeg.

Ik krijg zo koffieviste en ga eens zien of dat al buiten kan, maar nu eerst showeren.

Latersssssssssss :dag: Fijne dag all.

Roanna : goedemorgen, ja hoor kan al buiten zitten, heb het net ook al geprobeerd !!

hoi hoi

meld mezelf ook weer ff aan voor vandaag. vandaag nog stralender weer dan gisteren
maar moet er alweer vandoor :dag:

@Bloemmie: Topdag weer!!!

@Roanna: Bakkie bij B Bart gedaan… lekker hoor…

@Raak al in de zon een bakkie gedaan… ik nu aan mn 1ste bakkie…

Ik dus wakker… JAAA vandaag toch wel een soort van zakker in gewicht… (109.4) Dus ga weer lekker door ;)!!!

@Viva: Oma minus Xuur dus… :slight_smile: Ik duim mee(tenslotte weet ik ‘ongeveer’ hoeveel uur HAHA)

@Goedemorgen Dames,

Zo heerlijk zo vroegen toch al een stralend zonnetje,heerlijk

@Roanna,bedankt meid een heel handige site!

@Beppie,goed hoor zo begin je weer happy aan je dag he.
Toen ik begon vorige week was ik 83.4 vanmorgen 80 ooooo i am happy:cheer:

@beps
Helaas op de weegschaal nog niet zo goed te merken dat je afvalt, maar wel aan je lichaam. Dat is toch het belangrijkst, een getal is een getal. Als je je nu veel beter voelt, dan heb je dat vast gewonnen en die kilo’s in gewicht komen wel weer.

@raak
Lekker koffie drinken en je mooie tuin.

@roanna
Straks visite en waarschijnlijk in de tuin.

@viva
Deze week, spannend hoor! Je gaat het vast geweldig vinden.
En natuurlijk hoort daar taart bij, je wordt niet iedere dag oma! En ook nog naar de Griek, lekker hoor. En je zal zien dat je straks zomaar door de magische grens gaat. En ik ben zo trots op je, wat een resultaat dat je al behaald hebt.

@trl
Stoeien met de tv, erg frustrerend en het dan niet lukt.

@jill
Stiekem aan het kijken voor Parijs, leuke stad hoor!

@bloem
Wanneer zal je wat horen over die leuke baan, het is inmiddels toch alweer een tijdje geleden?

@ MK ik ga vandaag bellen, gisteren helaas afwijzing voor die andere twee leuke banen

hoe is het bij jullie? wazzup? met M. en G.?

@bloem
Hier gaat alles goed hoor. De kinderen worden steeds groter en slimmer. Zaterdag kom ik beneden en hangt er een briefje op de deur ‘ik ben buiten’. Kun jij al schrijven dan (buiten is toch niet echt een makkelijk woord). Ze leest nu al boekjes, dat wordt nog wat als ze straks naar groep 3 gaat en gaat leren lezen.
G. is een echte jongen, onder de blauwe plekken en schrammen. Is het liefst buiten, lekker crossen op z’n fiets en skelter.

Beps,schommelen met je geweest.

Bloem,balen zeg van de afwijzingen,maar wie weet vandaag wel positief nieuws.

Roanna,lekker in de tuin een bakkie aan het doen.

MK,hahah nu al briefjes op de deur leuk hoor.Hoe oud zijn ze nu precies?

Ik net te horen gekregen dat ik er een functie/taak bijkrijg hier op het werk,degene die dat altijd deed is vorig jaar met vroegpensioen gegaan en nu is er iemand voor ingehuurd,maar aangezien er bezuinigt moet worden,werd er gevraagd of ik het zou kunnen doen,dus we zullen zien,de cartotheek invullen en beheren en misschien nog wel autocadtekenen erbij…

@Trl,vind je het zelf leuk als die taken er extra bij moet doen?
Hopenlijk zie je dat ook op je loonbrief maar ja als het om besparingen gaat dan zal dat wel niet he?

@MK,inderdaad schattig hoor die briefjes op de deur geeft ook wel een gerust gevoel denk ik te weten waar ze zitten.

@Bloem jammer zit bij die afwijzing ook die job die jezelf zo toppie vind of
is dat die waar je vandaag voor moet bellen?

@ jill ik vond ze alledrie toppie, alleen de meest toppie is nu nog over

@ MK wow nu al een briefje schrijven en ze zit nog niet eens in groep 3. lief dat ze dat doet!

@ trl mmhh… ben je er blij mee of is het echt extra…? wel mooie manier om je verder te ontwikkelen maar meer werk in dezelfde tijd is nooit leuk

zo… ikke weer terug van mn afspraak bij de psycholoog… mehnnn ben helemaal emotionally drained. keek halverwege naar buiten en dacht: wel erg heftige onderwerpen voor zo’n mooie dag, zo vroeg op de ochtend… maar goed… nu ff hoofd leeg maken en (eindelijk) weer aan de studie

@trl
M. wordt in augustus 6 en G. in juli 4.

@bloem
Weer afzeggingen nu maar hopen op die ene topbaan. Ik zal voor je duimen.
Een beetje depri bij de psyg, als het goed is moet je er straks toch ook baat bij hebben.

@Bloem,zal extra voor je duimen:thumbsup: