Turkish Tea Time 2011

@Viva,maar meid toch jij mag echt ongelofelijk trots zijn op jezelf,echt waar.En dat ook nog op zo een korte tijd.
Natuurlijk moet je jezelf een groot stuk taart gunnen dat heb je wel verdiend.
Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik vorige week diaree had dus het was niet helemaal aan mezelf te danken.

Zeker weten Viva. Dat heb je nu zeker wel verdiend en neem het er maar even van hoor. Van mij mag je!!! lol2 Je bent al z’n eind op de goede weg.

@Viva dat zijn dus al twee stukken taart he een van Roanna en een van mij!

hahahaha taart en dineetje, nou so be it…hahahahah

Ik ben al 3 wkn stilstaand… schommel van 99,5-110,5… Ben dus wel die 6 kilo eraf…
Maar ik voel me ook goed, verlies mn omvang(vet dus) en dus…:)!!!

@Viva: Trots hoor!!! Rustig aan je ding doen, of gewoon straks weer oppakken…

Ik zo naar huis, meld me nog wel :dag:

@Beps: Maar dat is dan toch ook al best wel een goed resultaat!! Je zei vorige keer dat je al een paar maten kleiner aankon, dus dan werkt het toch ook bij jou? Vind ik ook net zo goed knap. Ik denk toch wel dat het bij de een wat sneller kan/zal gaan als bij de ander en jij voelt je er ook nog goed bij. Is toch ook goed!!!

Beps schat je doet het geweldig,…en je voelt je 10x beter, en minder lichamelijke klachten, en dat is veel belangrijker dan het resultaat op de weegschaal.
Bij mij is het meer tussen de oren, had mijn streef op 80 en dat weeg ik nu, en echt meiden nog 3 a 4 kilo voor de marge, maar meer echt niet…anders heeft hubs een krentje in bed mag ik wel een paar vleeshaken gaan halen om alle vellen weg te werken…nou dat is ook geen gezicht.

@Beppie dat heb ik ook wel ondanks ik niet zoveel in gewicht kwijt ben voel ik me toch wel minder opgeblazen.
Ik heb nu maat 46 en hoop op een 40/42 dan zou ik al heel blij zijn.

Viva : als je nou toch al aan het zondigen ben dan neem ook namens mij maar een flink stuk hoor, Oma worden is zooo speciaal:kus:
Beps : tuurlijk is het van jou ook een prestatie, bij mij gaat het door mijn schildklier probleem ook super moeilijk en langszaam
Jill : jij een klein beetje hulp gehad, maar toch 3 kilo is niet mis hoor
Roanna : jij hebt dat probleem gelukkig niet he meis

@Viva,hahaha neem er dan ook een paar vleeshaken bij voor mij.
Ik begrijp precies wat je bedoel,je hebt een magisch getal in je hoofd en dat wil je absoluut bereiken.
Maar dat gaat ook wel komen hoor,gewoon een beetje geduld hebben,komt goed.

Jill bij jou valt het toch wel mee.
Raak bij jou is er toch ook al wat vanaf??
Roanna heeft het probleem niet zo, maar wil niet zwaarder worden…

@Raak ja ben ook wel een klein beetje happy hoor, maar als je de hele dag door zo honger leid dan wil je ook wel dat het sneller gaat.
Hoop dat ik het een beetje kan volhouden.

Ja de beentjes zijn goed gerimpeld. hahahaha

@Viva dat zal best wel meevallen toch?
Ik denk ook wel dat dat nog wel bijtrekt.

Ik ga sluiten meiden, morgen weer een drukke werkdag voor de boeg…pffff voor iedereen welterusten…en tot morgen…

@Viva slaap lekker meid en tot morgen.:slapen::kus:

@Raak: Nee, alhoewel ik toch ook wel moet uitkijken met veel (bij) eten, want het zit er tegenwoordig bij mij ook zo op. Vroeger… toen ik nog rookte… wilde ik altijd graag zo zijn, als ik nu ben en nu zou ik er ook wel wat af willen hebben. Maarja… ik doe er verder nu geen moeite meer voor.

Ik zeg ook heel eerlijk… dat ik het daarom ook soms wel moeilijk vind om hierover mee te praten, want inderdaad… ik heb dit probleem( nog ) niet, maar wil diegene wel graag aanmoedigen en supporten zeg maar.
Want ik vind het een hele opgave en heel knap dat men zover komt, maar ben altijd een beetje huiverig voor de toekomst. Houd men dit vol enzo. Blijf je op je streefgewicht?

Maar nogmaals meiden… ik ben trots op jullie. Echt! :thumbsup:

En ja Raak… soms kan met er ook gewoon niets aan doen. Dat zie je maar bij jou en zo had ik toen ook een collega en dat is nog zo’n jonge vrouw, maar kon er door haar ziekte met schildklier niets aan doen.
Maar ik vind jou ook net zo lief hoor! :kus:

Maargoed meiden… ik ga er ook een eind aan breien. Oh ja… we zijn vanmiddag na de TA allebei nog even naar de kapper geweest, want we waren toch al in de stad. :cheer: lol2

@Jill: Zo als ik jou vorig jaar ontmoet had, zag jij er ook heel goed uit. Wou ik nog even gezegd hebben.

En nu ga ik.

Weltrusten all en tot morgen weer.

welterusten ladies

@ roanna ook weer naar de grote gele M geweest?? :unibrow: ik snap je wel een beetje over dat meepraten, echter, als jij het idee hebt dat je er wat af wilt hebben, dan is dat jouw idee. dan heb je er nix aan als ik zeg: maar je bent toch helemaal niet dik…! kijk nu elke zondag programma: schoonheid zit van binnen en dat gaat dan echt om mensen, die (dat kun je eigenlijk zo wel zeggen) een soort van verminking hebben in hun gezicht…
elke keer als ik nu in de spiegel kijk, vind ik mezelf steeds mooier

@ viev lekker naar de griek! mmmhhh ook zo lekker en dan met die taart er nog bij! ik vind het zo leuk voor jou, lekker oma zijn. Heeft je paps nog door dat hij overgrootvader gaat worden?

@ jill ach, als je een idee hebt is het vaak al leuk om er gewoon een beetje over na te denken, dat gesprek met hubs komt later wel, toch :wink: en wie is er nou niet in voor een paar daagies paris!

ik ga ook zo slapen, moe sinds vanochtend 7 uur

@ trl alles goed?

HAHAHAHAHAHA
Ik zie ik schommel helemaal niet zoals ik getypt had… HAHAHAHA… mocht ik willen ;)!!!
tussen de 109.5 en de 110.5 hahahahahahahahahaha…

Maar zo ist hoor meiden: Eigenlijk nooit meer vreetbuien… heb ik er 1 dan gewoon lekker tomaatjes of gewoon een stengel bleekselderij ofzo… jammie…

Ook ik nu naar bedje Oant Moan!!!